Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@11:32:21 GMT

پارک بانوان اردبیل تجهیز می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۱۶۲۰۷

پارک بانوان اردبیل تجهیز می‌شود

به گزارش برنا،فریبا محمدلو عصر امروز در نشست تخصصی هیئت‌های ورزشی بانوان در اردبیل اظهار داشت: با تمهیدات انجام شده پارک بانوان اردبیل تجهیز می‌شود تا از این طریق ورزش بانوان در اردبیل توسعه یابد و اعتبارات لازم نیز اختصاص یافته که به همین ترتیب در آینده‌ای نزدیک شاهد توسعه ورزش بانوان در استان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که مراکز تفریحی و پارک‌ها مناطق مناسبی برای ورزش محسوب می‌شود، افزود: باید از ظرفیت پارک بانوان برای توسعه ورزش استفاده می‌کنیم تا بتوانیم دغدغه و نگرانی بانوان اردبیلی را تا حد امکان برطرف کنیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استاندار اردبیل گفت: استاندار اردبیل اهتمام ویژه‌ای نسبت به توسعه ورزش و حمایت از ورزشکاران بانوان دارد و در این زمینه ما هم تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بتوانیم زیرساخت‌های لازم برای توسعه ورزش در اردبیل را فراهم کنیم.

محمدلو بیان کرد: بانوان اردبیلی توانسته‌اند در رشته‌های ورزشی مختلف افتخاراتی را برای کشورمان به دست آورند و با توجه به این که این بانوان استعدادهای بسیار زیادی دارند نیاز است از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه ورزش بانوان استفاده شود.

وی از برنامه‌ریزی برای توسعه ورزش در بین کارکنان دولتی خبر داد و تصریح کرد: همایش‌ها و ورزش‌های صبحگاهی با حضور بانوان اردبیلی به طور منظم برگزار می‌شود و در این زمینه ادارات و نهادهای اردبیل برنامه‌ریزی‌های اساسی داشته‌اند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استاندار اردبیل افزود: تجهیز پارک بانوان با هدف تامین فضای تفریحی و ورزشی، تقویت روحیه شادی و نشاط، تامین آرامش در نهاد مقدس خانواده و حفظ سلامت جسمی و روحی و شادابی بانوان در محیطی امن انجام می‌شود.

محمدلو گفت: ایجاد مراکز تفریحی و ورزشی برای بانوان امری لازم و ضروری است که باید نیازسنجی‌های لازم برای بهره‌مندی بانوان از فضای تفریحی انجام شود تا بتوانیم از این طریق محیطی آرام و امن را برای آنان فراهم سازیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم با همکاری مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه بتوانیم به اهداف مورد نظر خود در آینده‌ای نزدیک برسیم و بانوان را از حق مسلمشان برخوردار سازیم، چرا که در وضعیت کنونی بانوان در کنار کار و اشتغال فرصتی را برای به دست آوردن آرامش و سلامتی نیاز دارند.

در پایان این مراسم عده‌ای از نائب رئیسان هیئت‌های ورزشی از عملکرد خود گزارشاتی ارائه کردند و خواستار توجه به توسعه ورزش بانوان در اردبیل شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۱۶۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی گفت: جهاد مدرسه سازی در دولت سیزدهم با قدرت، سرعت و با کیفیت ادامه دارد.

پیام صدقی، ۸ اردیبهشت ماه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بر اهمیت مشارکت در امر مدرسه سازی تاکید کرد و ادامه داد: ظرفیت‌های بزرگی در استان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای امر مدرسه سازی استفاده کرد. 

صدقی با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام جزو اولویتهاست، گفت: هویت بخشی به مدرسه و معماری مدارس، ساماندهی املاک مازاد و ساخت مجتمع‌های بزرگ با رویکرد محله محور در استان در دستور کار است. 

قهرمان رحمانی، مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز استان نیز گفت: با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات امسال، مدارس نیمه تمام تکمیل و مدارس جدید ساخته خواهد شد. 

وی با بیان اینکه جبران کمبود سرانه فضای آموزشی در استان باید در اولویت باشد، افزود: اولویت دولت تکمیل هنرستانهاست لذا با جذب اعتبارات و تکمیل هنرستانها و ۸ پروژه نیمه تمام گام موثری در توسعه فضاهای آموزشی استان می توان برداشت. 

به گزارش ایسنا، در این مراسم از زحمات قهرمان رحمانی، مدیرکل سابق تقدیر و پیام صدقی به عنوان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • کلنگ پارک بانوان شهر امیریه زده شد
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود
  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی