Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - "حسن سالم" نماينده پارلمان عراق، سکوت جامعه جهاني را در برابر "جنايات وحشيانه" رژيم بحرين در حق اهالي شهر الدراز و محاصره منزل آيت الله شيخ عيسي قاسم رهبر شيعيان بحرين محکوم کرد.

به گزارش شبکه روسياليوم، اين نماينده عراقي امروز چهارشنبه در بيانيه اي با محکوم کردن سکوت جامعه جهاني در برابر "جنايات وحشيانه" رژيم بحرين در حق اهالي شهر الدراز و محاصره منزل آيت الله شيخ عيسي قاسم، چنين اقدامي را نقض آشکار حقوق بشر و کنوانسيون هاي بين المللي دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طالب سالم در اين بيانيه با هشدار به اينکه هرگونه اقدام نابخردانه اي عليه شيخ عيسي قاسم کل منطقه را به آتش مي کشد، از مراجع ديني و ملي خواست براي آزادي شيخ عيسي قاسم و اهالي الدراز موضع قاطعي اتخاذ کنند.
در همين حال، سيد مقتدي صدر، رهبر جريان صدر عراق در اعتراض به جنايات آل خليفه عليه مردم بحرين، رهبران و فعالان اين کشور، از مردم عراق خواست در مقابل سفارت بحرين در بغداد و کنسولگري اين کشور در نجف اشرف تظاهرات کنند.
عناصر آل خليفه  روز سه شنبه براي بازداشت آيت الله شيخ عيسي قاسم، به اطراف منزل او واقع در منطقۀ الدراز حمله کردند، اما با توجه به دستور اکيد علما براي جلوگيري از رسيدنِ دستِ نظاميان آل خليفه به شيخ عيسي، مردمِ بحرين با دست هاي خالي اطراف خانۀ او تحصن کردند.
نظاميان آل خليفه با تحصن کنندگان درگير شدند که اين درگيري به زخمي شدن شماري از عناصر آل خليفه و زخمي و شهادت دستکم شش تن از تحصن کنندگان منجر شد.
221

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۱۷۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آل کثیر و یک تکه تور تا ایده آل هواداران پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، با وجود جدایی شهاب زاهدی به عنوان بهترین گلزن نیم فصل اول پرسپولیس، سابقه درخشش آل کثیر و شناخت ویژه کادر فنی و هواداران این تیم نسبت به توانمندی‌های عیسی آل کثیر باعث شد جدایی شهاب چندان نگران کننده نباشد. 

در عین حال از همان روزها هواداران پرسپولیس اصرار داشتند که جای نبیل باهویی هم حتما باید یک گلزن خارجی باکیفیت به خط حمله تیم محبوب‌شان اضافه شود چرا که عیسی با تمام توانمندی‌هایش کار تیم خود را راه نمی‌اندازد. 

باشگاه پرسپولیس اما بعد از جذب عیسی و بابایی پروژه جذب مهاجم خارجی را به خاطر مشکلات مالی متوقف کرد تا اینکه بادامکی معاون ورزشی باشگاه بعد از دربی اعلام کرد این پروژه دوباره در دستور کار مدیریت باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است. بعد از دربی برخی هواداران پرسپولیس به کمبود تیم خود در خط حمله و ناکافی بودن عیسی برای رسیدن به صدر و رفتن به سمت قهرمانی‌های بعدی تاکید کردند و به نظر می‌رسید ناکامی در گلزنی در دربی شش امتیازی این پیام را به مدیران باشگاه رساند که برای ثلث سوم لیگ و بازی‌های باقیمانده جام حذفی به یک مهاجم گلزن خارجی نیاز دارند. 

هرچند مدل بازی کاملا تدافعی استقلال و بستن تمام فضاها کار را برای عیسی بسیار سخت کرده بود اما او دو بار در موقعیت گلزنی در نیمه نخست قرار گرفت که هر دو بار چند سانتیمتر برای نواختن ضربه نهایی کم آورد. 

9 ماه قبل از این عیسی بعد از قهرمانی جام حذفی تکه‌ای از تور دروازه استقلال را پاره کرد و برد تا به عنوان یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان پرسپولیس در آن بازگشت بزرگ خودنمایی کند اما به نظر می‌رسد امسال هنوز به آن فرم ایده آل فاصله دارد. 

هر چند عیسی در بازگشت به جمع سرخ‌ها در چهار بازی لیگ و یک دیدار جام حذفی سه گل زده و از حیث آمار خوب کار کرده اما گلزنی در بازی‌های بزرگ مثل آنچه در دربی برگشت فصل قبل انجام داد شاخص تاثیرگذاری او را بالا خواهد برد و آنچه در دربی 103 اتفاق افتاد کاری کرد تا هواداران بعد از بازی روی خرید مهاجم خارجی تاکید کنند و باشگاه نیز این ماموریت را در اهم برنامه‌های خود قرار دهد. 

با این حال باید دید عیسی در بازی‌های باقی مانده بخصوص دیدارهای بزرگی مثل مصاف با سپاهان و گل گهر چه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل حریق عمدی ۵ منزل مسکونی و خودرو در کاشان
  • عامل حریق عمدی ۵ منزل مسکونی و خودرو در کاشان دستگیر شد
  • واکنش واعظی به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان : روحانی نماینده‌ای نداشته که در شورای نگهبان حاضر شود
  • واکنش حماس به جنایت صهیونیست‌ها در بیمارستان الشفاء
  • عصبانیت عیسی آل کثیر از عبدالکریم حسن؛ به من پاس بده!
  • تلویزیون رسمی اسرائیل مدعی شهادت معاون «محمد ضیف» شد | واکنش حماس به این ادعا
  • واکنش نمایندهِ روحانی مجلس به عکس گرفتن طلبه قمی از یک زن /معتقدم آن بنده خدا درحال بازی با موبایل بود /جا داشت گوشی خود را به آن خانم نشان می داد
  • آل کثیر و یک تکه تور تا ایده آل هواداران پرسپولیس 
  • آل کثیر و یک تکه تور تا ایده آل هواداران پرسپولیس
  • اعتراض خانواده امام به فیلمی در مورد زندگی ایشان /بازخوانی خاطرات هاشمی رفسجانی