Web Analytics Made Easy - Statcounter

شفت- رزمندگان و خانواده شهداب عملیات بیت المقدس همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در مسجد جامع این شهرستان تجلیل شدند.

خبرگزاری مهر، گروه استان ها- مریم اصغری: همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با حضورسرهنگ رضا صفری مشاور عالی فرماندهی سپاه قدس گیلان و مسئولان دستگاه های اجرایی و جمعی از مردم و رزمندگان و خانواده های شهدا همایش تجلیل از خانواده های شهدا و رزمندگان شفتی حاضر در عملیات بیت المقدس در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گسترش نهضت مقاومت در جهان

مشاور عالی فرماندهی سپاه قدس گیلان در این همایش ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ، اظهار کرد: به برکت خون همین شهدا امروز شاهد گسترش نهضت مقاومت در جهان هستیم.

سرهنگ رضا صفری با بیان اینکه امنیت ، اقتدار ، آرامش و آسایش امروز کشور را مدیون جانفشانی و از خودگذشتگی شهدا هشت سال دفاع مقدس هستیم، افزود: در دوران دفاع مقدس ایران با کمترین امکانات دربرابر قدرت های بزرگ جهان ایستادگی کرد که این کم نظیر و بی سابقه بوده است.

وی با اشاره به اینکه به فرموده امام خمینی (ره) خرمشهر را خدا آزاد کرد گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس بارهای شاهد معجزات خداوندی بودیم که آزادسازی خرمشهر با توجه به امکانات و شرایط مصداق عینی آن بود.

مشاورعالی فرماندهی سپاه قدس گیلان به شکل گیری نهضت مقاومت در جهان اشاره کرد و گفت: اگر امروز این نهضت مقاومت و هسته های حزب اللهی در جهان شکل نمی گرفت شاهد وضعیت دیگری بودیم.

وی با اشاره به اینکه ایجاد حزب الله لبنان و جیش سور در لبنان و سوریه به تدبیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار شهید حسین همدانی بود، خاطرنشان کرد: اینها هسته های حزب اللهی هستند که مدنظر امام خمینی (ره) بود.

سرهنگ صفری با تأکید برضرورت قدردانی و حفاظت از این دستاورد بزرگ رزمندگان انقلاب اسلامی ، تصریح کرد: در گذشته نه چندان دور تنها آرزوی رزمندگان جبهه مقاومت ایران در سوریه حفظ کاخ ریاست جمهوری و سفارت جمهوری اسلامی ایران بود که امروز به فضل خداوند علاوه بر حفظ این دومکان مهم بخش های بسیاری از خاک سوریه از دست تروریست ها آزاد شده است.

هیچ قدرتی در دنیا توان ایستادگی دربرابر نظام مقدس اسلامی را ندارد

وی مقاومت ، ایثار، شهادت و از خودگذشتگی مدافعان حرم و رزمندگان نهضت مقاومت را دلیل کسب این موفقیت ها و پیروزی ها برشمرد و یادآورشد: بیش از ۸۰ درصد از خاک سوریه امروز به همت خون شهدا و روزمندگان محور مقاومت آزاد شده است.

مشاورعالی فرماندهی سپاه قدس گیلان در ادامه به حوادث تروریستی که در جهان به ویژه در منچستر انگلیس رخ داده اشاره کرد و افزود: ایران اسلامی با وجود قرار گرفتن در منطقه ای آشوب زده و ناامن از امنیت فوق العاده ای در مرزها و داخل کشور برخوردار است.

وی با بیان اینکه این پیروزی ها به آسانی به دست نیامده است، گفت: برای رسیدن به این جایگاه و برای تک تک لحظات آن مقاومت ، تدبیر و خون های فراوان ریخته شده است.

سرهنگ صفری همچنین در ادامه به سفر رئیس جمهوری آمریکا به عربستان و نشست با برخی از کشورهای منطقه اشاره و خاطرنشان کرد: آمریکا با توسل به هر حربه ای نمی تواند در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستادگی کرده و به امیال و آرزوهای خود برسد.

به گفته این مسئول همه ما به برکت خون شهدا و پشتیبانی آنها از نظام مقدس اسلامی اعتقاد داریم و این اعتقاد نشأت گرفته از اعتقاد امام راحل و رهبری معظم انقلاب بوده که اگر مقاومت و پایداری دربرابر این دشمنان وجود داشته باشد دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

درپایان این همایش از خانواده شهید «منصور جنتی»، و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس «غلامرضا رمضانپور، علی قنبرپور و نظربین» با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۱۷۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آئین تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مسئول روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: پیکر پاک شهیدان عباس رمضانی، مجتبی نادر طهرانی و شهید جواد مراثی از شهدای دفاع مقدس که به تازگی تفحص شده اند و همچنین پیکر یک شهید گمنام از فلکه فیض بر روی دستان مردم شهید پرور اصفهان پس از تشییع در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده می‌شوند.
روح‌اله حکیمی‌فرد افزود: هویت پیکر‌های مطهر این شهدا که از شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده‌اند، از طریق پلاک هویت و DNA احراز شده است.
وی گفت: این شهدا متعلق به شهر اصفهان هستند که پس از سال‌ها چشم انتظاری خانواده هایشان به آغوش خاک دیار خود بازگشتند.
شهیدان جواد مراثی سال ۶۰ در ۲۲ سالگی در منطقه چذابه، مجتبی نادر تهرانی بسیجی داوطلب سال ۶۳ در هورالهویزه و شهید عباس رمضانی در ۲۰ سالگی در منطقه مهران به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان
  • آغاز آئین تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان
  • ام‌القرای جهان اسلام معطر به عطر شهدای گمنام شد