Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ابوالقاسم پالیزگیر به همراه فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان شهرستان ساوجبلاغ با حضور در منزل شهید ایرج اکبری، شهیدان طاهریان و ورزدار در هشتگرد و قاسم آباد آقا یاد و خاطره حماسه‌ آفرینان فتح خرمشهر را گرامی داشتند.
فرماندار ساوجبلاغ در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به حماسه عظیم و الهی آزادسازی خرمشهر در دوران هشت سال مقدس، آن را نقطه عطفی در مسیر پیروزی های رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل عنوان کرده و افزود: فتح خرمشهر به تعبیر حکیمانه امام راحل عظیم الشان (ره) فتح خاک نبود، بلکه فتح عالی ترین ارزشهای اسلامی و انسانی بود که سراسر تاریخ جنگ تحمیلی را تحت تاثیر خود قرار داد و منشاء موفقیت های بعدی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار ساوجبلاغ گفت:سوم خرداد تجلی‌گر الطاف خداوندی بر این مردم بود و چنانکه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران فرمودند: خرمشهر را خدا آزاد کرد.
وی با اشاره به اینکه شهیدان هشت سال دفاع مقدس پرچمی برای استقلال وشرف این نظام هستند، اظهار داشت: صبر و بردباری خانواده های معزز شهدا، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان آورد.
فرماندار شهرستان از شهدا به عنوان پرچمداران بصیرت و آگاهی یاد کرد و گفت: آنان با شناخت واقعی و بصیرت ویژه راه خود را انتخاب کرده و با ایثار جان خود نامشان را در حافظه تاریخ جاودانه ساختند و با امکانات کمی که در اختیار داشتند پیروزی غرورمندانه ای کسب کرده و با رشادت های خود نهال انقلاب را بارور کردند.
وی با بیان اینکه شهدا سرمایه های عظیم این انقلاب هستید، افزود: حفظ راه شهداء و پاسداری از خون شهداء وظیفه اول ماست و ما باید این وظیفه را به نحو احسن وبه درستی انجام دهیم.
1535/6155خبرنگار:نوشین طهماسبی**انتشار دهنده:داریوش غفاری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۱۷۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آزادسازی ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ

(تصاویر) آزادسازی ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ

دیگر خبرها

  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • نخستین نشای مکانیزه برنج در شفت انجام شد
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • (تصاویر) آزادسازی ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است