Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها>گیلان - سیروس شفقی، فرماندار شهرستان رشت با صدور پیامی از خلق حماسه پرشکوه در انتخابات تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از کمیته اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، سیروس شفقی، فرماندار شهرستان رشت با صدور پیامی از خلق حماسه پرشکوه در انتخابات تشکر و قدردانی کرد. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم


سلام بر ملت شریف ایران اسلامی و مردم سرافراز شهرستان رشت که بار دیگر با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، با حضور پرشکوه خود در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا حماسه ای شگفت آفریدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشارکت گسترده و آگاهانه ملت شریف ایران در 29 اردیبهشت، مردم سالاری دینی را تجلی بخشید و گواهی بر هوشمندی، عقلانیت، پایمردى و وفادارى به آرمان هاى اسلام و انقلاب و تأیید دیگری برای جمهورى اسلامی است. همچنین تدبیر، آگاهی و احساس مسئولیت بالای مردم و مشارکت گسترده در انتخابات منجر به استمرار عقلانیت در اداره کشور گردید و این انتخابات امید و نشاط مضاعفی در بین آحاد ملت به خصوص جوانان پدید آورد.

اعتماد دوباره مردم به دولت تدبیر و امید رسالت دولت مردان را صد چندان نموده و تجربه نشان داد که با پرهیز از شعارگرایی می شود در عمق جان مردم نفوذ کرد و خدمات بی منت ارائه داد. استمرار دولت تدبیر و امید نوید بخش افق های طلایی در عرصه های مختلف خواهد بود و بدون شک آسیب شناسی عملکرد گذشته و بهره گیری از خرد نخبگان، اعتماد جوانان و توجه به مولفه های دیگر چراغ راه خواهد بود.

اینجانب ضمن تبریک پیروزی جناب آقای دکتر روحانی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و منتخبین مردم در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان رشت از حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار این شهرستان در انتخابات 29 اردیبهشت که زمینه ساز خلق چنین حماسه بزرگی شدند تشکر و قدردانی می نمایم.

همچنین در این راه، نقش بی بدیل عوامل ستادهای انتخابات شهرستان، کلیه دست اندرکاران انتخابات بویژه هیأت های اجرایی، نظارتی، بازرسی و نیروی های انتظامی و امنیتی، همکاری ادارات، ارگان ها و دستگاه های شهرستان برای تأمین نیروی انسانی و پشتیبانی، خبرنگاران و عکاسان قابل تقدیر و ستودنی است که در اینجا از زحمات ارزشمند آنها در طی برگزاری انتخابات که با آرامش، نشاط و امنیت برگزار شد، کمال سپاس و قدردانی را می نمایم.


سیروس شفقی
فرماندار شهرستان رشت

48

کلید واژه‌ها : استان گیلان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۱۷۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات الکترونیک در کدام حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفت‌وگویی با اشاره به آمادگی وزارت کشور برای برپایی انتخابات دور دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: این دور از انتخابات در ۱۵ استان کشور برگزار می‌شود، در ۲۲ حوزه انتخابیه ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است. بنابر گزارش فارس، وی افزود: انتخابات ۲۱ اردیبهشت، در ۸ حوزه انتخابیه تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود. سخنگوی ستاد انتخابات کشور در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه در صورت بروز اختلال و مشکل در روند برگزاری انتخابات الکترونیک، چه تدبیری اتخاذ شده، اظهار کرد: وزارت کشور برای این ۸ حوزه، تعرفه کاغذی هم ارسال کرده که در صورت بروز هرگونه مشکلی، شیوه رأی‌گیری در آن حوزه تغییر خواهد کرد.

اسلامی با اشاره به شکل برگه تعرفه‌های رأی، گفت: در مرحله اول به دلیل برگزاری همزمان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، تعرفه‌ها یکپارچه بود، اما در مرحله دوم فقط برگه تعرفه رأی مختص انتخابات مجلس است، بر این اساس تعرفه دور دوم انتخابات کوچک‌تر و به سبک ایرانی اسلامی طراحی شده است.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور همچنین از چاپ و ارسال تعرفه‌های دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس به استان‌های مربوط خبر داد و تأکید کرد: درباره تعرفه‌های انتخاباتی مشکلی وجود ندارد. وی ادامه داد: تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت صفر بامداد ۱۳ اردیبهشت در فضای حقیقی و مجازی آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه دارد. دستورالعمل تبلیغات و قانون مرتبط با تبلیغاتی که در مرحله اول اطلاع‌رسانی شده، ملاک خواهد بود، لذا از نامزدها انتخابات می‌خواهیم براساس آن عمل کنند. اسلامی تأکید کرد: نامزدهای انتخابات حتما باید وارد سامانه مالی انتخابات شوند و منابعی که برای تبلیغات در اختیار گرفته‌اند ثبت کنند، همچنین نامزدها سعی کنند هزینه‌های انتخاباتیشان از سقف مصوب بالاتر نرود. وی گفت: سامانه انتخاب ایران، برای اطلاع مردم از زندگینامه، شرح حال و سوابق نامزدهای دوازهمین دوره انتخابات مجلس در نظر گرفته شده است و مردم می‌توانند با مراجعه به این سایت از سابقه کاری نامزدهای مورد نظر خود مطلع شوند. سخنگوی ستاد انتخابات کشور تأکید کرد: کسانی می‌توانند در مرحله دوم رأی بدهند که حتما در دور اول در همان حوزه انتخابیه رأی داده باشند و یا اصلا در کل کشور رأی نداده باشند. 27215 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902125

دیگر خبرها

  • حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود
  • انتخابات الکترونیک در کدام حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌شود؟
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • پیام قدردانی کودکان غزه از دانشجویان آمریکایی در دانشگاه کلمبیا
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای