Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بابک دین پرست در جلسه کارگروه ویژه پیگیری مسائل شرکت پدیده با اشاره به فعالیت کنسرسیوم بانکی مربوط به پرداخت مبلغ پنج هزار میلیارد ریال برای حل مشکل شرکت پدیده شاندیز افزود: تاکنون 530 میلیارد ریال از مبلغ مصوب به حساب در نظر گرفته شده از سوی بانک صادرات واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دین پرست درباره فعالیت کنسرسیوم بانکی اظهار داشت: طرح توجیهی ‌مالی، ‌فنی و اقتصادی شرکت به تایید اعضای کنسرسیوم بانکی رسیده است و بانک مرکزی نیز در تاریخ 2/2/96 سال جاری قدرالسهم بانک های صادرات، ملی، ملت، تجارت، ‌سپه و شهر را به این بانک ها ابلاغ کرده است.
وی اظهار داشت: بر اساس آخرین نامه مورخ 1/3/96 بانک صادرات که عاملیت و محوریت کنسرسیوم را برعهده دارد، ‌بانک صادرات ضمن امضای مشارکت نامه کنسرسیوم، قدرالسهم خود را نیز به حساب سندیکا واریز کرده است.
دین پرست خاطر نشان کرد: بانک های شهر و سپه مشارکت نامه مربوطه را امضاء کرده اند و در حال واریز قدرالسهم خود هستند، بانک تجارت و ملت در حال امضا مشارکت نامه بوده و قدرالسهم خود را با توجه به پاراف اولیه طرح، به حساب سندیکا واریز کرده اند و تنها بانکی که تا اول خرداد ماه مشارکت نامه را امضا نکرده و قدرالسهم خود را واریز نکرده بود، بانک ملی بوده که با مذاکرات انجام شده با اعضای هیات مدیره بانک ملی در روز دوشنبه مورخ 1/3/96 مسوولان بانک موصوف آمادگی کامل خود را برای مشارکت در کنسرسیوم اعلام و مقرر شد موضوع را در جلسه روز دوشنبه گذشته هیات مدیره بانک مطرح و مصوب کنند.
دین پرست تاکید کرد:‌ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع خراسان رضوی نیز در این جلسه و به نقل از آقای کریمی از اعضای هیات مدیره بانک ملی اعلام کرد که نامبرده روز گذشته و در حاشیه مراسم معارفه سرپرست جدید امور شعب بانک ملی خراسان رضوی در مشهد اعلام کردند پرداخت قدرالسهم بانک ملی در جلسه هیات مدیره بانک ملی مصوب شده و بانک ملی با کنسرسیوم متشکله همکاری خواهد کرد.
وی ضمن قدردانی از همکاری های صمیمانه مسوولان بانک مرکزی و مدیران عامل بانک های عضو سندیکا و به خصوص مدیر عامل بانک صادرات برای شکل گیری کنسرسیوم و تامین منابع مالی مورد نیاز، از هیات مدیره شرکت خواست تا هرچه سریعتر تمهیدات لازم را برای شروع مجدد عملیات اجرایی طرح های پدیده فراهم کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور گفت: عملیات حسابرسی برای عملکرد 95 شرکت پدیده آغاز شده است.
سیام**1751
تنظیم: خسرو محمدی*انتشار:امیرکاردان راد

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۱۷۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از سایت باشگاه سایپا، در پی نتایج ضعیف تیم فوتبال سایپا در مسابقات لیگ آزادگان و با تصمیم هیات مدیره این باشگاه، مجتبی سرآسیایی از سرمربیگری تیم بزرگسالان کنار گذاشته شد.
ضمنا در نشست هیات مدیره مقرر شد که مهدی حسینی نسب در دیدار‌های باقی مانده هدایت نارنجی پوشان عهده دار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعضای جدید هیات مدیره بانک شهر با حضور حداکثری سهامداران انتخاب شدند
  • معاون وزیر صمت:نامه ارزی صنایع منتسب به جریان تورم‌ساز است
  • وزیر : تنوع نرخ ارز ام‌الفساد است
  • عملکرد مطلوب صنعت گاز در عملیات برگشت‌پذیری زیرساخت و مدیریت بحران رسانه در حمله تروریستی
  • جهش کیفی و کمی تولید با مشارکت مردم تحقق می‌یابد
  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند