Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@23:52:25 GMT

اجرای نمایش پرفورمنس موسیقی و لباس قاجاری اراک

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۱۸۱۶۴


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی، محمد حسینی، مدیرکل میراث فرهنگی استان گفت: به مناسبت هفته میراث فرهنگی، نمایش پرفورمنس موسیقی و لباس‌های قاجاری اراک در نقاط مختلف شهر برگزار می‌شود.حسینی افزود: هویت سازی و القا حس تعلق به شهروندان را یکی از وظایف خود می‌دانیم از همین رو نمایش پرفورمنس معرفی جامه و موسیقی پیشین شهر اراک را به عنوان دو هنر و عامل زیبایی شناسی به نقاط مختلف شهر برده و سعی داریم شهروندان و به خصوص جوانان را با این مهم آشنا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی در ادامه گفت: تا بحال این نمایش در موزه‌های چهارفصل، مفاخر و همینطور بازار تاریخی اراک برگزار شده که با توجه به استقبال شهروندان، این نمایش امروز، سوم خرداد مجدداً در موزه مفاخر برگزار شد.حسینی با اشاره به بازار اراک، گفت، این مجموعه با پتانسیل بالقوه به عنوان رکن اصلی هویت ساز شهر، می‌بایست با برگزاری برنامه‌های فرهنگی این‌چنینی به کارایی فرهنگی پیشین خود بازگشته و از بعد اقتصادی صرف خارج شود زیرا توان، پتانسیل و جذابیت نقش آفرینی فرهنگی را به وفور داشته و دارد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۱۸۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی شهروندان آزادشهر و گالیکش از پلیس برای اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان طرح نور پیرامون عفاف و حجاب و برخورد قانوني با ناهنجاري هاي اجتماعي از ۲۵ فروردين ماه همزمان با سراسر کشور در گلستان نیز اجرا و مورد استقبال گسترده مردم متدين، شهيد پرور و ولايي استان قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 



 

دیگر خبرها

  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • اجرای محله محوری مسجد بنیان در ۵۵ منطقه اراک
  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • رضایت شهروندان از قرار دادن حفاظ برای کانال آب در جاده اراک - سلفچگان + تصاویر
  • قدردانی شهروندان آزادشهر و گالیکش از پلیس برای اجرای طرح نور
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)