Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ>سینما - فیلم سینمایی «دو عروس» ساخته داود موثقی از امروز چهارشنبه (سوم خرداد ماه) در سینماها به نمایش درآمد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «دو عروس» به کارگردانی داود موثقی از امروز در گروه زندگی و به جای فیلم سینمایی «نقطه کور» روی پرده سینماها رفت. همزمان با آغاز اكران از پوستر و اولين آنونس ساخته موثقي نيز رونمايي شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم در سال ٩٤ در تهران مقابل دوربین رفت و در آن بازیگرانی چون دانیال عبادی، علی خیامی، افسانه پاکرو، سولماز آقمقانی، صفا آقاجانی، میرطاهر مظلومی و بهزاد رحیم خانی همراه با هنرمند خردسال عرفان برزین به ایفای نقش پرداخته اند.

«دو عروس» داستان زندگی زوج جوانی را روایت می‌کند که به خاطر مشکلات مالی مرد و خواسته های عجیب و غریب زن با یکدیگر اختلاف پیدا می کنند. زندگی این دو در نهایت با پیشنهاد زن برای رسیدن به ثروت با اتفاقات مختلفی روبرو می شود... .

موثقی در کارنامه خود ساخت فیلم های سینمایی «خواستگار محترم»، «جدا افتاده»، «بله برون»، «دعوت به شام»، «کلید ازدواج» و «ضربه آخر» را دارد. علی ژکان تهیه کنندگی «دو عروس» را برعهده دارد.

دیگر عوامل اصلی این پروژه سینمایی عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: احمد احمدی، سرمایه گذار: شهرام ناصرپور، صدابردار: بهمن حیدری، طراح گریم: رسول سیدعربی، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند، تدوین: داود موثقی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: بهزاد غلامی، دستیار دوم کارگردان: سحر کرباسی، منشی صحنه: ساناز هرندی و عکاس: سمیه میری.

پخش این فیلم برعهده گویا فیلم است.

57244

کلید واژه‌ها : بازیگران سینما و تلویزیون ایران - اکران سینما -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۱۸۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان

۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینما‌ها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینما‌ها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

براساس این گزارش، پردیس سینمایی «کوروش» تهران با فروش بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ایران‌مال» تهران با فروش بیش از ۸ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان، پردیس سینمایی «آزادی» تهران با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان در جایگاه اول تا سوم قرار دارند.

دیگر خبرها

  • نگاهی به تئاتر شاماران/ردپای افسانه جاماسب در زندگی سیاه باز
  • یولیا زوتوا: عروس ایرانی ها شدم و بسیار خوش شانس هستم
  • پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • از عمر جاودان «عروس دریایی نامیرا» چه می‌دانید!
  • زنی که زندگی فوتبالیست مشهور ایرانی را نابود کرد
  • فیلم سینمایی آپاراتچی ،روایتی از سینما برای سینما
  • درگیر شدن با «عروس خیابان فرشته»/ فیلمنامه‌ از بازیگر مهم‌تر است