Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان روز چهارشنبه به نقل از مدیرعامل این شرکت اضافه کرد: این طرح بصورت آزمایشی در سطح ادارات تابعه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در حال اجراست.
سید مصطفی علوی افزود: در این طرح، اطلاعات قبوض گاز مصرفی تمامی ادارات تابعه این شرکت بصورت یکپارچه و بصورت یک فایل الکترونیکی صادر و در اختیار ستاد مرکزی این شرکت قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اجرای این طرح در راستای صرفه جویی در زمان، کاهش هزینه ها، نیروی انسانی، حفظ محیط زیست و برای پرداخت بموقع صورت حساب گاز مصرفی پیشنهاد شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان افزود: در این طرح قبوض گاز سازمان ها و ادارات استان بصورت گروهی و متمرکز محاسبه و ارسال می شود.
علوی اظهارکرد: در این روش به محض صدور صورتحساب، اطلاعات قبوض صادر شده بر حسب سازمان ها و ادارات زیر مجموعه آنها تفکیک شده و فایل مربوط به آن بصورت ایمیل به سازمان یا شرکت مربوطه ارسال می شود .
وی با اشاره به اینکه در این طرح، پرداخت گروهی بهای گاز از طریق سیستم بانکی امکانپذیر است، گفت: سایر شرکت های خدماتی از جمله آب، برق و مخابرات نیز می توانند برای قبوض مصرفی مشترکان خود در بخش ادارات از این طرح استفاده کنند.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، حذف چاپ کاغذی وتوزیع دستی قبوض، پرداخت قبوض بصورت یکجا توسط ستاد مرکزی هر سازمان، ارگان یا شرکت، امکان نگهداری سوابق، تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات قبوض برای همه سازمان ها و ارگان ها و مدیریت بهینه مصرف انرژی در ادارات را از مهمترین مزایای این طرح بیان کرد.
وی افزود: در حال حاضر بااجرای این طرح از طریق تعامل با شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان فایل الکترونیکی 2 دوره گذشته قبوض گاز مصرفی این ادارت تهیه و از طریق پست الکترونیک به ستاد مرکزی شرکت آب و فاضلاب استان ارسال شده است.
مجموع مصرف گاز طبیعی سالانه استان اصفهان 20 میلیارد مترمکعب و روزانه 54.8 میلیون لیتر مکعب است.
در مجموع 44درصد از گاز استان در بخش صنعت، 33درصد در بخش نیروگاهی، 18درصد در بخش خانگی، سه درصد در حمل و نقل و 2 درصد در بخش تجاری مصرف می شود.
99 درصد از خانوارهای استان تحت پوشش گاز طبیعی هستند، و 99.6 درصد از خانوارهای شهری و 95 درصد از خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.
مصرف متوسط روزانه خانوارهای شهری 6.4 مترمکعب در روز و خانوارهای روستایی 6.8 متر مکعب در روز است.
شرکت گاز استان با یکهزار و 105 کیلومتر خط انتقال فشار قوی، اجرای 24 هزار و 902 کیلومتر شبکه گاز رسانی به یک میلیون و 686 مشترک را انجام داده است.
یک میلیون و دو هزار و 200 انشعاب صورت گرفته و دو هزار و 588 ایستگاه تقلیل فشار و حفاظت از زنگ در اصفهان راه اندازی شده است.
گاز رسانی به 45 شهرک استان در سال های گذشته انجام شده و تاکنون هشت هزار و 341 واحد صنعتی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند.
ت 7150/ 2093 ** خبرنگار: علی نعمانی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۱۸۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب سد جگین هرمزگان رها سازی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان، مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای هرمزگان اظهار کرد: پیرو پیش‌بینی‌های بارندگی که توسط سازمان هواشناسی اعلام شده است، اقدامات لازم برای مدیریت سیلاب احتمالی انجام شده لذا دریچه تحتانی سد جگین باز شد تا با تخلیه بخشی از آب ذخیره شده پشت سد آمادگی لازم برای مدیریت سیلاب فراهم شود.

جمشید عیدانی با اشاره به نظام‌نامه مدیریت سیلاب، عنوان کرد: اقدامات لازم پیش از وقوع سیلاب و پس از آن بر اساس نظام‌نامه سیلاب انجام می‌شود و جلسه مدیریت بحران و کمیته‌های مرتبط با آن طی دو جلسه که پیش از این در شرکت برگزار شد تصمیمات لازم برای آمادگی سدها و تأسیسات آبی گرفته شده است.

وی در همین خصوص ابراز داشت: رها سازی این آب با هدف مدیریت سیلاب احتمالی انجام شد و اطلاع‌رسانی‌های لازم نیز از طریق صدا و سیما و فرمانداری و فضای مجازی صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای هرمزگان در پایان گفت: از مردم مستقر در مناطق پایین دست سدها و مراکز جمعیتی نزدیک به حاشیه رودخانه‌ها درخواست می‌شود هشدارها و تدابیر لازم برای مقابله با سیلاب احتمالی آینده را اتخاذ کنند و برای امور غیر ضروری در رودخانه‌ها و حاشیه آن‌ها تردد نکنند.

کد خبر 6080120

دیگر خبرها

  • رفع اتفاق خط انتقال آب شرب روستای قریس شهرستان خوی
  • افزایش بهره‌وری با تجمیع و یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی
  • تجمیع و یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی باعث افزایش بهره‌وری می‌شود
  • زمینه سازی‌های لازم برای مواجهه با سیل انجام شد
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • کمک‌های هلال احمر بدون هیچ چشم‌داشتی بصورت شبانه‌روز انجام می‌شود
  • آب سد جگین هرمزگان رها سازی شد
  • ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز قلع و قمع شد
  • طرح ساماندهی و یکپارچه سازی اراضی کشاورزی اعلام وصول شد
  • اعلام وصول تقاضای اعمال اصل ۸۵ در طرح یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی