Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-05-07@04:34:10 GMT

فردی که مردم را به تجمع دعوت می کرد بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۱۸۶۹۱

فردی که مردم را به تجمع دعوت می کرد بازداشت شد

سرویس جامعه پایگاه خبری تحلیلیبی‌باک؛ بخش مهمترین عناوین اجتماعی:


آبادان - دادستان عمومی و انقلاب آبادان از بازداشت یک فرد متخلف در شبکه های مجازی که مردم را به تجمع دعوت می کرد، خبر داد.

ناصر غلامی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مردم آبادان برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر آبادان با حضور در پای صندوق های رای، حماسه ای عظیم و کم نظیر را خلق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این حضور حماسی نشان داد مردم آبادان، مردمی ولایتمدار، انقلابی و حافظ خون شهدا هستند اما متاسفانه عده ای در شبکه های مجازی سعی کردند شیرینی انتخابات را بر کام مردم تلخ کنند.
دادستان عمومی و انقلاب آبادان با اشاره به پیام های تجمع در شبکه های مجازی، تصریح کرد: متاسفانه فردی که آبادانی نیست، گروه هایی را با نام آبادان در شبکه های مجازی تشکیل داد و نامزدهای انتخاباتی و همچنین مردم را با موضوع انتخابات به تجمع دعوت می کرد.
غلامی با تاکید بر اینکه راهکار قانونی برای رسیدگی به شکایات نامزدها کاملا فراهم است و جلسات توجیهی نیز با آنها برگزار شده است، تصریح کرد: متاسفانه این فرد متخلف در شبکه های مجازی قصد برهم زدن آرامش آبادان را داشت که با پیگیری های صورت گرفته، محل زندگی وی شناسایی و بازداشت شد.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۱۸۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی هر دو حوزه انتخابیه خوزستان برای برگزاری انتخابات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، عبدالله افرازه شهاوند رئیس ستاد انتخابات خوزستان اظهارکرد: در هر دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر آمادگی خوبی برای برگزاری دور دوم انتخابات ایجاد شده است و تمهیدات لازم اتخاذ و تدارکات مورد نیاز فراهم شده است.

وی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی در آبادان که یک حوزه تمام الکترونیکی است طی روز‌های اخیر زیرساخت‌ها را آماده کرده‌اند تا خللی در روند انتخابات ایجاد نشود.
معاون استاندار خوزستان ادامه داد: همچنین با هدف تضمین سلامت انتخابات و صیانت از آرای عمومی استاندار محترم خوزستان در هر دو حوزه انتخابیه نماینده ویژه و معتمد خود جهت نظارت بر فرآیند انتخابات تعیین کرده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این افراد با تجربه از شعب مختلف استان به این دو حوزه اعزام خواهند شد تا فرایند برگزاری انتخابات به شکل مناسب و روانی اجرا شود. دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه جهت تعیین منتخبین دو کرسی از حوزه انتخابیه آبادان و منتخب حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • یک سرباز آمریکایی در روسیه به اتهام دزدی بازداشت شد
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • آمادگی هر دو حوزه انتخابیه خوزستان برای برگزاری انتخابات
  • تجمع ضد آمریکا و انگلیس در بورکینافاسو
  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات
  • مکتب امام صادق(ع) مروج ارزش‌های انسانی و اسلامی است
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانت در جنوب کشور+فیلم