Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@06:19:37 GMT

کشف محموله مشروبات الکی در پلدشت

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۱۹۹۸۱

کشف محموله مشروبات الکی در پلدشت

فرمانده هنگ مرزی پلدشت از کشف محموله مشروبات الکی در پلدشت خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آراز سسی، سرهنگ دوم شیرزاد حاجی زاده در گفتگو با خبرنگار آراز سسی گفت: ماموران هنگ مرزی هنگام کنترل و نظارت بر محورهای مواصلاتی شهرستان، به یک دستگاه خودروی پیکان وانت در محور قره ضیاالدین به شهرک ارس پلدشت مشکوک شده و موضوع را مورد بررسی قرار می‏دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ماموران در بررسی‏های خود مقدار ۵۱ بطری مشروب را کشف کردند.

فرمانده هنگ مرزی پلدشت افزود: در این راستا خودروی مذکور توقیف و ۳ نفر متهم دستگیر شدند که بعد از تشکیل پرونده قضایی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۱۹۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۰ تن گندم غیرقابل استفاده در حمیدیه

فرمانده انتظامی حمیدیه از دستگیری عاملان نگهداری و فروش ۴۰ تُن گندم غیر قابل استفاده انسان در این شهرستان، خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ مالک حزبایی اظهار کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اقدامات اطلاعاتی، تعدادی افراد سودجو و فرصت‌طلب که قصد فروش گندم غیرقابل استفاده به صورت متقلبانه در مراکز و سیلوهای خرید گندم داشتند را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی، انبار محل دپوی گندم‌ها را شناسایی کردند و با هماهنگی مرجع قضایی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی حمیدیه تصریح کرد: در بازرسی از این محل 40 تُن گندم غیر قابل استفاده کشف و یک دستگاه کامیون توقیف شد.

حزبائی با اشاره به مهر و موم  این انبار بیان کرد: در این ارتباط پنج نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی داده شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه بررسی شد
  • بررسی مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه در مرز‌های شمال استان آذربایجان غربی 
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • بررسی توسعه همکاری‌ها و مبادلات تجاری مرز پلدشت و نخجوان
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه
  • کشف ۴۰ تن گندم غیرقابل استفاده در حمیدیه
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر