Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@02:14:25 GMT

اعلام نتایج انتخابات شورای شهر اهواز

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۲۱۶۶۸

اعلام نتایج انتخابات شورای شهر اهواز

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازاهواز؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز، نبی اله خون میرزائی، سرپرست فرمانداری اهواز با اشاره به اعلام نتایج شورای شهر بیان داشت: با توجه به اینکه هیئت نظارت در حال تطبیق و انجام بررسی های لازم است، به رغم اعلام قبلی، نتایج امروز پنجشنبه، چهارم خرداد ماه اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: امیدواریم تا پایان شب کار تطبیق و بازشماری تمام شود، و پس از تائید آمار به وسیله هیئت نظارت، در روز پنجشنبه اعلام همگانی خواهد شد و پس از آن، اعتراضات داوطلبان دریافت و بررسی خواهد شد.

خون میرزائی با بیان اینکه حق اعتراض همچنان محفوظ است اذعان داشت: داوطلبان انتخابات شورا پس از اعلام نتایج به مدت 2 روز مهلت دارند که اعتراضات خود به آرا انتخابات را به هیئت نظارت شهرستان تسلیم کنند.

سرپرست فرمانداری اهواز با بیان اینکه کار بازشماری و تطبیق با دقت تمام ادامه داد، اظهار کرد: درحال حاضر در یک سایت مجموعه دستگاه ها با حضور هیئت های اجرایی، نظارت، بازرسی و هیئت عالی نظارت انتخابات شوراها، زیر نظر دوربین های مدار بسته در حال بازشماری و تطبیق هستند و قطعا آرای قطعی و صحیح به اطلاع مردم و داوطلبان خواهد رسید.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۲۱۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار داوطلبان دور دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حامد شایان افزود:در مرحله اول رقابت بین ۳ هزارو ۳۷۲ نفر بود که ۱۴ نفر به مجلس راه پیدا کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟ /متفکرآزاد: دعوا بر سر صندلی را دوست ندارم/یوسفی: تصمیمات باید در درون مجلس گرفته شود
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس
  • سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود
  • آغاز تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس از بامداد امروز
  • یکدست یا تضارب آرا/ ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
  • اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده