Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتشار تصویری از افتتاح مرکز موسوم به مرکز جهانی مبارزه با افراطی گری در ریاض که در آن دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر و سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان دستشان را بر روی یک گوی درخشان قرار داده بودند باعث جلب توجه کاربران شبکه های اجتماعی در سراسر جهان شده و سؤالات فراوانی درباره ماهیت این گوی نورانی و مفهوم آن مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعیت آن است که گوی مذکور، نماد کره زمین است که آب های آن به رنگ خاکستری روشن و قاره ها با رنگ تیره نشان داده شده است که هدف از آن اشاره به یکپارچگی تلاش ها برای مبارزه با افراطی گری است.

این گوی درخشان فقط به عنوان یک شیء دکوری است که سران سه کشور دستانشان را روی آن قرار دادند تا فیلمی درباره این مرکز تهیه شود که بخشی از آن را پرده سینمای بزرگی تشکیل می دهد که فعالیت های افراطی کنونی را نشان می دهد.

اما اهمیت مرکز مبارزه با افراطی گری، باعث نشده است کاربران اینترنت از تمسخر صحنه گذاشتن دست روی این گوی توسط ترامپ خودداری کنند. به طوری که به گفته بسیاری از آنها، این صحنه آنها را یاد شخصیت های منفی فیلم های علمی تخیلی و احضار ارواح انداخته است!

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۲۱۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بن سلمان: مخالف آوارگی مردم غزه هستیم

به گزارش «تابناک: به نقل از ایرنا از خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس)، محمد بن سلمان تصریح کرد که عربستان تمام تلاش خود را برای برقراری ارتباط با همه طرف‌ها برای توقف تنش‌ها در غزه و جلوگیری از گسترش آن، می‌کند.

ولیعهد عربستان سعودی همچنین با تاکید براینکه ریاض قاطعانه مخالف آوارگی مردم فلسطین است، گفت که کشورش همواره در کنار مردم فلسطین برای دستیابی به حقوقشان برای داشتن یک زندگی شایسته و دستیابی به صلح عادلانه است.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

دیگر خبرها

  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود
  • عربستانی‌ها برای محمد صلاح شرط گذاشتند!
  • توهمات یک ذهن افراطی
  • جوان: مهدی نصیری «باطن» اصلاح‌طلبان است که «ظاهر» شده
  • نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت
  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • عقب‌نشینی آمریکا از تحریم گردان نظامی افراطی رژیم صهیونیستی
  • بن سلمان: مخالف آوارگی مردم غزه هستیم
  • نخست وزیر اسپانیا: استعفا نخواهم کرد
  • ایران آقای فوتسال آسیا است/ جوان‌ها سنگ تمام گذاشتند