Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ماجراي تلخ طلاق خواهرزنم تاثير عجيبي بر زندگي من و همسرم گذاشته بود.

به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، ماجراي تلخ طلاق خواهرزنم تاثير عجيبي بر زندگي من و همسرم گذاشته بود. «ساره» که از اين اتفاق به شدت ناراحت بود تلاش مي کرد تا از زندگي خواهرش درس عبرت بگيرد. وضعيت روحي و رواني او به قدري آشفته شده بود که احساس مي کرد نمي تواند به آينده اش اميدوار باشد و بايد ملک و املاکي را به نام خودش ثبت کند تا اگر روزي حادثه طلاق در زندگي ما نيز رخ داد، ديگر مانند خواهرش آواره و سرگردان نشود به همين خاطر .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

مرد جوان در حالي که عنوان مي کرد با رفتارهاي نامعقول همسرم حتي يک روز خوش در زندگي نديده ام و اکنون نيز داخل خودرو زندگي مي کنم، به کارشناس اجتماعي کلانتري گلشهر مشهد گفت: در همان روزهاي آغازين زندگي مشترک من و ساره، خواهرش به دليل نداشتن تفاهم اخلاقي از همسرش طلاق گرفت اما متاسفانه ماجراي تلخ جدايي آن ها تاثير بدي بر زندگي ما گذاشت چرا که همسرم شکست خواهرش در زندگي را به يک ديوار بزرگ بي اعتمادي تعبير مي کرد که بايد بين زوج هاي جوان کشيده شود. همين تفکرات احمقانه او موجب شد تا هر کدام از ما در دنياي ديگري سير کنيم. او با اين تفکرات بچه گانه دوست داشت در بيرون از منزل کار کند تا در آينده به کسي نياز نداشته باشد.

از سوي ديگر مخالفت هاي من با اين موضوع به جر و بحث و مشاجرات خانوادگي کشيده مي شد تا اين که در پي اصرارهاي ساره و براي حفظ آرامش خودم پذيرفتم که او در يک آرايشگاه مشغول به کار شود ولي متاسفانه متصدي آرايشگاه نيز به خاطر اختلافات خانوادگي از همسرش طلاق گرفته بود و همين موضوع تاثير منفي بيشتري بر زندگي ما گذاشت. او تحت تاثير حرف هاي برخي از مشتريان، رفتارهايش به طور کلي تغيير کرده بود و به همه امور زندگي نگاه منفي داشت به طوري که ديگر هيچ آسايش و آرامشي در خانه نداشتيم. گاهي نزاع ها بر سر مسائل بي ارزشي بود که حتي مطرح کردن آن نيز خنده دار است. اگرچه زندگي ما سرد و بي روح شده بود اما کم کم اوضاع مالي خوبي پيدا کرديم و با کمک يکديگر منزل کوچکي خريديم.

آن روز من براي جلب اعتماد همسرم به محضر ثبت اسناد رفتم و منزل را به نام او سند زدم تا روابط مان بهتر شود و ساره زندگي را به کام من و فرزندم تلخ نکند. اما او همواره عاطفه و احساس مرا ناديده مي گرفت و نمي گذاشت يک روز خوش را در زندگي ام تجربه کنم. درست در همين روزها بود که تصميم گرفتم براي رفت و آمد به محل کارم يک دستگاه پرايد به صورت اقساطي خريداري کنم اما با خريد خودرو شرايط زندگي ما بدتر شد چرا که ساره فکر مي کرد من با خريد خودرو به فکر ازدواج مجدد خواهم افتاد. اين گونه بود که در پي يک مشاجره شبانه مرا از خانه بيرون انداخت و گفت گفت تو نيمه هاي شب با ديگري بودي و مرا از خانه بيرون کرد من هم به منزل مادرم پناه بردم.

اين حادثه چندين بار رخ داد و هر بار با وساطت بزرگ تر ها و با تعهد به اين که اخلاق و رفتارم را اصلاح کنم و در برابر تصميمات ساره هيچ گونه اعتراض و انتقادي نداشته باشم به کلبه عاري از محبت و مهرباني باز مي گشتم. اين در حالي است که همسرم خودش را صاحب خانه مي داند و خطاهاي خودش را نمي پذيرد. ديگر براي آن که فرزند 7 ساله ام شاهد اين درگيري ها نباشد از حدود يک ماه قبل خانه به دوش شده ام و داخل خودروام زندگي مي کنم ولي باز هم همسرم رهايم نمي کند و از من خواسته تا حضانت فرزندم را به او بسپارم...
ماجراي واقعي با همکاري پليس پيشگيري خراسان رضوي
ايران
110


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۲۲۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظرسنجی| افزایش رویگردانی از نتانیاهو در آمریکایی‌ها

نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که اکثر آمریکایی‌ها هیچ اعتمادی به «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر اسرائیل در خصوص مسائل جهانی ندارند و یا اعتماد اندکی به او دارند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نتایج نظرسنجی مرکز افکارسنجی «پیو» نشان می‌دهد که اکثر آمریکایی‌ها هیچ اعتمادی به «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر اسرائیل در خصوص مسائل جهانی ندارند و یا اعتماد اندکی به او دارند. 

نتایج این نظرسنجی نشان داد 53 درصد از آمریکایی‌ها می‌گویند درباره اینکه نتانیاهو کار درستی را در مسائل دنیا انجام دهد هیچ اعتمادی به او ندارند و یا اعتمادشان ناچیز است. 

از میان هر 10 نفر تنها سه نفر گفته‌اند که دست‌کم مقداری اعتماد به نتانیاهو در این خصوص دارند. 

این نظرسنجی از روزهای 1 تا 7 آوریل در میان 36 هزار فرد بزرگسال آمریکایی انجام شد. میزان آمریکایی‌هایی که گفته‌اند هیچ اعتمادی به نتانیاهو ندارند نسبت به سال 2023 نزدیک به 11 درصد افزایش یافته است.

پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو: خجالت بکشافشاگری صهیونیست ها از کارشکنی نتانیاهو در مسیر تبادل اسرانگرانی تل آویو از احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهونویسنده صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را نابود خواهد کرد

انتهای پیام/ 

 

دیگر خبرها

  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نداشت
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نگذاشت
  • ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق در مازندران منجر به ساز شد
  • آصفری: بلندتر شدن دیوار بی‌اعتمادی نتیجه سیاست‌های اتحادیه اروپا در قبال ایران است
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • نظرسنجی| افزایش رویگردانی از نتانیاهو در آمریکایی‌ها
  • وضعیت وحشتناک تخریب دیوار خانه‌های مردم در زاهدان پس از طوفان | فیلم
  • ادعای جنجالی ایران‌اینترنشنال؛ سردار علیرضا عسگری کیست و کجا زندگی می‌کند؟
  • فال حافظ امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • لزوم تکمیل دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پائیز+فیلم