Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@10:37:29 GMT

افزایش 60 درصدی دستگیری سارقان در شهرستان صحنه

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۲۲۶۵۸

افزایش 60 درصدی دستگیری سارقان در شهرستان صحنه

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه از کاهش 33 درصدی وقوع انواع سرقت و افزایش 60 درصدی دستگیری سارقان در اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از امروله،فرمانده انتظامی شهرستان صحنه از کاهش 33 درصدی وقوع انواع سرقت و افزایش 60 درصدی دستگیری سارقان در اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: با انجام اقدام های پیشگیرانه و تلاش های شبانه روزی پلیس، افزایش گشت های انتظامی و کنترل مناطق جرم خیز تعامل و همکاری مردم در اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در شهرستان صحنه، وقوع سرقت 33 درصد کاهش و کشف انواع سرقت هشت درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ فرزاد اکبری ادامه داد: در مدت مذکور با ارائه آموزش های همگانی گسترده در مدارس و مساجد سطح حوزه استحفاظی و همچنین محلات و روستاه ها در نهایت این انتظامی موفق به کاهش جرایم به میزان هفت درصد شده است.

وی اظهار کرد: این انتظامی با افزایش اقدام های مقابله ای، شاهد افزایش کشفیات تریاک و هرویین در اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده است.

وی گفت: تولید و ارتقای امنیت اجتماعی با مشارکت عموم مردم امکان پذیر بوده لذا از عموم شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند تا در کمترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۲۲۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از افزایش ۳برابری مسمومیت با قارچ‌های وحشی در سال‌جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: «در یک ماه گذشته ۵۳ نفر بر اثر مصرف قارچ‌های خودرو، دچار مسمومیت و ۱۴ نفر از آن‌ها در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند.»

به گزارش تسنیم، بابک یکتاپرست با بیان اینکه آمار مسمومیت با قارچ‌های وحشی در سال جاری نسبت به سال گذشته ۳۰۰ درصد رشد داشته است، اظهار کرد: «در سال‌جاری به‌دلیل افزایش حجم بارش‌ها، شاهد رویش انواع قارچ‌ها در طبیعت هستیم و متأسفانه گروه‌های مختلف طبیعت‌گرد این قارچ‌های خودرو را به‌عنوان قارچ خوراکی مصرف می‌کنند در حالی که این کار، عوارض مرگباری به‌همراه دارد.»

 وی افزود: از هشتم فروردین تا پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعداد ۵۳ نفر براثر مصرف قارچ‌های سمی و وحشی دچار مسمومیت شده‌اند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: از این تعداد ۱۴ نفر بستری و ۳۹ نفر درمان و ترخیص شده‌اند و خوشبختانه تا این لحظه فوتی ثبت نشده است.

یکتاپرست با اشاره به رشد ۳ برابری مسمومیت با قارچ‌های وحشی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: بیشترین مسمومیت با قارچ‌های سمی در استان‌های فارس (۱۶ نفر)، لرستان (۱۲ نفر) و کرمانشاه (۱۰ نفر) رخ داده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • قیمت طلا و سکه امروز 8 اردیبهشت 1403
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز