Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران-در این مراسم مهندس افضلی مدیر عامل برق منطقه ای مازندران وگلستان گفت :بازنشستگان حق بزرگی در صنعت برق دارند و پس از 30 و اندی سال تلاش جهت رشد و شکوفایی این صنعت در مازندران وگلستان با خدمات شاسیته برق مستمر و مطمئن را در منطقه ایجاد کردند و لحظات تلخ و شیرینی را در طول دوران خدمت تجربه نمودند و امروز که به افتخار بازنشستگان نائل آمدند وظیفه ماست که بخش کوچکی از زحمات آنان را جبران بکنیم و باید طوری برنامه ریزی کنیم که کارمندانی را که میخواهند به افتخار بازنشستگی نائل شوند آمادگی ذهنی را برای آنان آماده نماییم و و برای آنها کلاس های آموزش دایر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : از کارگران نمونه که در اینجا حضور دارند نیز تقدیرو تشکر می کنم وقتی پروژه ای به بار مینشیند این حاصل زحمات آنها می باشد .وی افزود: ارزش کار و کارگر آنقدر در آیین ما اهمیت دارد که پیامبر اعظیم الشان اسلام (ص)دست اورابوسید و امام خمینی ( ره) هم می فرمایند : کار جلوه حق تعالی است و مقام معظم رهبری هم به زحمات کارگران اهمیت زیادی می دهندومیفرمایند استقلال ملت وکشور،به تلاش وزحمت کارگران بستگی دارد.
در پایان این مراسم لوح تقدیر و سپاس از سوی مهندس افضلی مدیرعامل برق منطقه ای مازندران وگلستان ،مدیر کل کار واموراجتماعی مازندران ،مدیر عامل برق آرای شمال ،رئیس کانون بازنشستگان برق مازندران وگلستان ومعاونین این شرکت به 51 نفر از بازنشستگان سال 95 و 70 نفر از کارگران نمونه این شرکت اهدا شد.

46

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۲۲۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲۸ کارگر نمونه شهرداری شهرکرد + تصاویر

به مناسبت ۱۱ اردیبهشت ماه روز ملی کار و کارگر، جشن خانوادگی کارگران شهرداری شهرکرد در سالن ایثار برگزار شد.

بیشتر بخوانید

کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

در این مراسم از ۲۸ کارگر نمونه شهرداری شهرکرد با اهدای لوح سپاس، شاخه گل و هدیه تجلیل بعمل آمد.

سید مجتبی نوربخش در حوزه آتش نشانی، مهراب امانی، محسن فتاحی، حبیب الله شریف پور و احمد رئیسی در حوزه فضای سبز، حامد میرزایی در حوزه فرهنگی، معصومه حمزه و رضا گرجی در حوزه آرامستان، مهدی آزاد در حوزه ساماندهی مشاغل، جواد نادری در حوزه فناوری اطلاعات، حمیدرضا مردانی و بهمن یادگاری در حوزه حمل و نقل، خلیفه قریشوندی در حوزه شورای شهر، سیدمحسن موسوی در حوزه ترمینال، احمد همتیان و ولی الله اسدی در شهرداری، عباس هاشمی در حوزه نقلیه و موتوری، سیدمهدی حسینی در حوزه نگهبانی، علیرضا میرزاخانی و اسکندر قلی پور در ناحیه ۲، فرهاد اشرفی و داود محمودی در ناحیه ۳، مرتضی سلیمی و محمد امانی در ناحیه ۴ و نورالله قاسمی و سجاد قنبری در ناحیه ۱ و اسماعیل اسدی در حوره پسماند تجلیل شدند.

عکاس: بهروز محمدپور و امیرحسین یادگاری

دیگر خبرها

  • تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سال ۱۴۰۳
  • یک هرمزگانی استاد نمونه کشوری شد
  • تجلیل از ۲ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان استاد نمونه کشوری
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرداری بندرعباس
  • تجلیل از ۲۸ کارگر نمونه شهرداری شهرکرد + تصاویر
  • توسعه کشور بدون تلاش کارگران میسر نیست
  • تجلیل از معلمان نمونه و بازنشسته
  • تجلیل از ۷۴ نفر از معلمان نمونه اسفراین
  • تجلیل از کارگران نمونه استان سمنان
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر