Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴- / عصام المرزوق، وزیر نفت کویت در وین از تولیدکنندگان عضو و غیر عضو سازمان کشورهای صادرکننده نت (اوپک) خواست تا با تمدید ۱۲ ماهه برنامه کاهش عرضه‌ی سازمان موافقت کنند.

وی افزود: کویت با داشتن ذخایری به حجم ۱۰۴ میلیارد بشکه نفت و در اختیار داشتن ۸.۵ درصد ار کل ذخایر نفت خام جهان آماده هر گونه صحبت در مورد تمدید توافق کاهش عرضه نفت از سوی تولیدکنندگان عضو و غیر عضو اوپک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشست عادی 172 اعضای اوپک و همچنین دومین نشست مشترک کشورهای عضو و غیرعضو اوپک فردا (پنجشنبه چهارم خردادماه) در وین برگزار می‌شود.

کمیته وزارتی نظارت بر توافق کاهش عرضه نفت متشکل از ۶ کشور عضو و غیر عضو اوپک امروز (چهارشنبه، سوم خردادماه) در وین از ادامه برنامه کاهش تولید اوپک تا ماه مارس ۲۰۱۸ حمایت کردند.

نشست عادی 172 اعضای اوپک و همچنین دومین نشست مشترک کشورهای عضو و غیرعضو اوپک فردا (پنجشنبه چهارم خردادماه) در وین برگزار می‌شود.

نشست کمیته وزارتی نظارت بر توافق کاهش عرضه کشورهای عضو و غیرعضو اوپک از کشورهای کویت، ونزوئلا و الجزایر از طرف اوپک و روسیه و عمان از سوی کشورهای غیر عضو این سازمان، تشکیل شده است و عربستان نیز به عنوان رئیس دوره‎ای اوپک، در این رویداد حاضر می‎شود.

عربستان، عراق و الجزایر از جمله کشورهای عضو اوپک هستند که از تمدید توافق کاهش تولید نفت به مدت 9 ماه حمایت می کنند. در میان کشورهای غیر عضو اوپک نیز روسیه طرفدار تمدید توافق کاهش تولید نفت است.

با این همه، برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس، از جمله کویت و امارات، اعلام کرده‌اند که درباره تمدید توافق باید بررسی و بحث بیشتری انجام شود.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۲۴۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد

دومین نشست اعضای کمیته فنی فدراسیون بسکتبال به منظور بررسی گزینه‌های هدایت تیم ملی بسکتبال با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معرفی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و پنج ساعت به طول انجامید.

در این نشست تحلیل و ارزیابی هر یک از اعضای کمیته فنی در مورد گزین‌های داخلی و پیشنهادی فدراسیون برای هدایت تیم ملی بسکتبال ارائه شد.

این گزینه‌ها در نشست اول اردیبهشت کمیته فنی مطرح شده بودند که «هاکان دمیر» هم یکی از گزینه‌های خارجی موردنظر بود. با نظر اعضای کمیته فنی که در نشست اخیر مطرح شد، نام وی از گزینه‌های موردنظر خارج شد.

بدین ترتیب قرارداد فدراسیون بسکتبال با این مربی ترکیه‌ای تمدید نخواهد شد. او اردیبهشت سال گذشته با قراردادی یک ساله هدایت تیم ملی بسکتبال را بر عهده گرفت، اما عدم نتیجه گیری مطلوب در رقابت‌های جام جهانی که با ناکامی در کسب سهمیه المپیک همراه بود و ناکامی در بازی‌های آسیایی در نهایت منجر به عدم تمدید قراردادش شد.

سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این جلسه گفت: در این جلسه ۴ گزینه ایرانی و ۵ گزینه خارجی معرفی و مورد بررسی قرار گرفتند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی جهت مذاکره انتخاب شدند. Marco Ramondino چهل و سه ساله از ایتالیا و Radovan Trifunovic پنجاه و چهار ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند.

او خاطرنشان کرد: اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • ترکش‌های جنگ قیمتی در بزرگترین بازار خودروی جهان
  • موافقت بانک مرکزی با عرضه ۵۰۰ یورو به زئران حج ۱۴۰۳
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • ذخایر شکلات جهان در خطر است
  • قلک پورشه خالی شد
  • دلار و سکه تا کجا کاهش پیدا می کنند؟
  • تمدید مهلت ثبت نام کارآموزی آزمون سردفتری
  • دیپلمات افغان: جهان به سمت تعامل با کابل پیش می‌رود
  • راهپیمایی در کشورهای عربی و غربی در حمایت از غزه