Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@17:50:54 GMT

فعالین سلامت و بهداشت در رودان تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۲۴۵۲۹

فعالین سلامت و بهداشت در رودان تجلیل شدند

طی مراسمی از ۱۲۰ نفر از سفیران سلامت، شرکت کنندگان جشنواره نوجوان سالم، مدیران و مربیان بهداشت مدارس رودان تجلیل شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودان نیوز؛ به منظور ارج نهادن به همت تلاشگران عرصه سلامت و بهداشت در مدارس این شهرستان از یکصد نفر از سفیران سلامت و شرکت کنندگان در جشنواره نوجوان سالم و همچنین ۲۰ نفر از مربیان بهداشت و مدیران مدارس تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادر صفایی دهبارز سرپرست مدیریت آموزش و پرورش رودان در این مراسم اظهار داشت: بخش عمده‌ای از رسالت آموزش و پرورش مربوط به تعلیم و تربیت دانش‌آموزان و آینده‌سازان نظام بوده که باید در این مسیر تمام توان برای تربیت نسل سالم گام برداشت.

وی تربیت نسلی سالم و شایسته را سرمایه‌ای ارزشمند برای جامعه دانست و افزود: برای رسیدن به اهداف تربیتی در آموزش و پرورش برنامه‌های مختلفی در سند تحول بنیادین گنجانده شده تا امر پرورش و تربیت دانش‌آموزان با موفقیت کامل همراه باشد.

صفایی رسالت آموزش و پرورش را در کنار آموزش و تعلیم دانش‌آموزان، تغییر رفتار مناسب و شایسته دانش‌آموز و ترویج و توسعه اخلاق نیکو در بین آنها عنوان و تصریح کرد: ترویج اخلاق حسنه در بین دانش‌آموزان موجبات ترویج رفتار نیکو در سطح جامعه شده و زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی را فراهم می‌آورد.

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش رودان از دوره نوجوانی به عنوان مرحله شکل گیری شخصیت انسان یاد کرد و گفت: در مرحله ای که دانش آموز در اختیار مدرسه است باید با شکل دادن به شخصیت وی، بتوانیم فرد را در مسیر صحیح هدایت کنیم و اگر در این امر کوتاهی شود صدمات جبران ناپذیری در آینده بر جامعه وارد خواهد شد.

وی با تاکید بر دقت و حساسیت بیشتر نسبت به برنامه های پرورشی نوجوانان در مدارس خاطر نشان کرد: مدیران، معاونین و دبیران می بایست با دقت نظر بیشتری فعالیت های دانش آموزان در دوره نوجوانی را پیگیری کنند.

عبدالله عبدی بحرینی معاون پرورشی و تربیت بدنی رودان نیز نوجوان سالم را فرد دین دار، اخلاق مدار، و آشنا با آسیبهای اجتماعی عنوان کرد و گفت: اگر پرورش دانش آموزان در دوره نوجوانی به خوبی صورت گیرد می تواند به تنهایی در برابر آسیبهای اجتماعی مقابله کند.

وی جشنواره نوجوان سالم را تلنگری برای شناخت و درک واقعیت‌های اجتماعی معرفی کرد و افزود: جشنواره نوجوان سالم زمینه‌ شناخت هرچه بهتر نیازهای واقعی جوانان و نوجوانان را فراهم می‌کند.

وی مدارس را پایگاه انسان سازی در برابر آسیب های اجتماعی معرفی کرد و یادآور شد: اگر ما بعنوان مدیر و مربی پرورشی نتوانیم در محیط مدرسه و کلاس درس نسبت به کاستن آسیب های اجتماعی اقدام کنیم، قطعا تبعات جبران ناپذیر آن در زندگی شخصی خودمان نیز اتفاق خواهد افتاد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی رودان سفیران سلامت را حلقه نجات جامعه از برخی آسیب های اجتماعی دانست و خاطر نشان کرد: مربیان بهداشت در مدارس می توانند با همکاری معاونین پرورشی نسبت به برنامه ریزی برای اجرای برنامه های تربیتی بویژه در اوقات فراغت دانش آموزان در محیط مدارس اقدام و در این راه از افراد متخصص در اداره امور بهره گیرند.

در پایان این مراسم از۱۲۰ نفر از مدیران، مربیان بهداشت ، سفیران سلامت و شرکت کنندگان در جشنواره نوجوان سالم با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۲۴۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی اموزش و پرورش کاشان ، رشد و پرورش خلاقيت دانش آموزان و ايجاد زمينه مناسب در مدارس با همكاري دبيران براي نشان دادن ظرفيت ها بیان کرد و گفت: ايجاد ارتباط بين مدرسه و بازار اشتغال، آشنايي دانش آموزان با مراحل مختلف صنعت از توليد يك محصول تا بازاريابي و فروش آن و كمك به مهارت آموزي و حرفه آموزي از اهداف برگزاري جشنواره است.


محمد قنبری افزود: برگزاري اين جشنواره و برپايي بازارچه در تمام مدارس دور اول دخترانه و پسرانه مقطع متوسطه در شهرستان برگزار مي شود.


وی با بیان اینکه 45 غرفه در این مدرسه بر پا شده گفت: برگزاري اين بازارچه بستري مناسب است تا دانش آموزان آثار، محصولات و دست سازه هاي خود را به صورت مستقيم در معرض فروش قرار دهند.


دانش آموزان در این غرفه‌ها برای آشنایی با مشاغل آینده از وسایل دست ساز ،نقاشی اسباب بازی، پرورش گل، صنایع دستی، فسیل و سنگواره، فرش و گلیم، مواد شوینده، لوازم جانبی موبایل محصولات فرهنگی ،کتابفروشی ،بازی‌های رایانه، ساندویچ، اسنک، شیرینی و کیک در معرض فروش همکلاسان و اولیا خود قرار دادند.

دیگر خبرها

  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • تجلیل از فعالان و سفیران سلامت دانش آموزی آذربایجان غربی
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت