Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: بیش از ۹۰۰ مبلغ به نقاط مختلف استان گلستان اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حجت الاسلام نورالله ولی‌نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه تبیین جایگاه قرآن در کاهش آسیب‎های اجتماعی که با حضور مبلغان و روحانیون در مصلی گرگان برگزار شد، اظهار داشت: یک هزار و 300 مسجد برای اهل تسنن و 980 مسجد برای تشیع در استان گلستان وجود دارد و در این مساجد باید روحانیون نقش پرررنگ و محوری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیش از 2 هزار هیئت‎های مذهبی در سطح استان گلستان فعالیت دارند، افزود: باید همه این هیئت‎ها مشاور روحانی داشته باشند و اگر روحانی مشاور نداشته باشند به آنها مجوز نمی‎دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه بیش از 900 مبلغ به نقاط مختلف استان اعزام خواهند شد، افزود: بدون حضور روحانی به پیراهه و بدعت می‎رسیم و باید جامعه از چشمه زلال هدایت روحانیون در مسائل دینی و مذهبی برخوردار باشند.

ولی‌نژاد تاکید کرد: 300 نماز جماعت در سال‎های گذشته در استان گلستان در سطح مساجد در هر روز برگزار می‌شد و این تعداد به 600 مورد رسیده است.

وی با بیان اینکه در گذشته تنها 10 مسجد نماز صبح برگزار می‎کردند و این تعداد امروز به بیش از 100 مسجد رسیده است، افزود: برنامه‎های مذهبی باید روحانی محور باشد و در برنامه فرهنگی یک روحانی باید دخیل باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تاکید کرد: تعداد اعزام‎های ما از قم کاهش پیدا کرده و بیش از 200 روستای ما روحانی دارد و اگر تعداد روحانیون در روستا افزایش پیدا کند میزان اعزام روحانی از قم به استان گلستان کاهش پیدا می‎کند.

ولی‎نژاد با بیان اینکه حضور روحانی مستقر در روستاها کار فرهنگی را آسان‎تر می‎کند، تاکید کرد: همه شخصیت‎ها و دستگاه‎های فرهنگی در این مهم کمک کردند و این رشد قابل قبولی است.

وی به آسیب‎های اجتماعی اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری به این مهم تاکید داشتند و مسئولان نیز انتظار دارند این آسیب‎های اجتماعی کاهش پیدا کند و گرنه کشور به بحران می‎رسد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: باید فضائل و ازدواج رشد پیدا کند و آسیب‎های اجتماعی کاهش پیدا کند.

ولی‎نژاد افزود: جامعه باید به سوی مسائل فرهنگی تشویق شود و این مهم نیاز به یک زیرساخت و پیوست فرهنگی در برنامه‎ها دارد.

وی گفت: شعار سال اقتصاد مقاومتی، اقتدام و عمل باید همگانی شود و روحانیون می‎توانند به این مهم کمک کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان به شبهات در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: نباید از کنار این شبهات عبور کنیم و سوال به شبهات باید داده شود و بزرگان و روحانیون قم آماده پاسخگویی به همه سوالات هستند.

انتهای پیام/

R41471/P1336/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۲۴۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات جستجوی کودک ۵ ساله توسط سگ های زنده یاب | ویدئو

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در حال حاضر یک تیم غواص و تیم آنست (سگ‌های جست و جوگر هلال‌احمر) شامل ۱۰ نیروی عملیاتی برای پیدا کردن اثری از سبحان در تلاش هستند و در سه مرحله این تیم‌های امدادی به محل حادثه اعزام شده‌اند.

سبحان از روز یکشنبه ۲ اردیبهشت در رودخانه خرسان که بر اثر بارش‌های فصل بهار خروشان و پرحجم شده است غرق شده و با وجود تلاش‌های بسیار و اعزام نیروهای عملیاتی و تیم‌های متعدد جست‌وجو پیدا نشده است.

کد خبر 849576 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم هلال احمر حوادث ایران

دیگر خبرها

  • برنامه‌های دهه کرامت با حضور پرچم متبرک و خادمین حرم در همدان
  • برگزاری یادواره روحانی شهید سیروس در لنده
  • تداوم رگبار و رعدوبرق در این نقاط مختلف کشور طی دو روز آینده
  • تداوم رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور 
  • ۴۰ کاروان «سفیران کریمه» به نقاط مختلف کشور اعزام می شوند
  • ربایندگان «یسنا» حرفه‌ای بودند | در کمال نامردی او را در میان کلزاها رها کرده بودند
  • عملیات جستجوی کودک ۵ ساله توسط سگ های زنده یاب | ویدئو
  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در نقاط مختلف کشور
  • رگبار باران در نقاط مختلف کشور 
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان