Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی سینما بهمن زنجان گفت: نهنگ عنبر2 به کارگردانی سامان مقدم در حال حاضر در سینما بهمن زنجان در حال اکران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میثم زنجانی در گفت و گو با خبرنگارموج رسا؛اظهار داشت: فیلم نهنگ عنبر 2 در سینما بهمن زنجان در حال اکران است.

وی با بیان اینکه این فیلم در سانس های 14،15:45،17:30 و 21 اکران شده است، تصریح کرد: در سانس 19:15 نیز فیلم سه بیگانه در حال اکران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی سینما بهمن زنجان با اشاره به اینکه سینما بهمن زنجان برای ایام مختلف برنامه های ویژه ای دارد، گفت:قیمت بلیط در ایام ماه رمضان تا ساعت 17 نیم بها اعلام شده است.

زنجانی با بیان اینکه در حال حاضر قیمت بلیط سینما 7 هزار تومان است،گفت: علاقه مندان به تماشای فیلم های اکران شده در ماه رمضان 4 هزار تومان پرداخت می کنند.

وی بیان داشت: مطابق جمعه های گذشته «ماجرای نیمروز» نیز از ساعت 13 و 30 دقیقه به صورت نیم‌بهاء اکران می شود تا علاقه مندان این فیلم به تماشای آن بنشینند.

نهنگ عنبرفیلمی به کارگردانی سامان مقدم با بازیرضا عطارانومهناز افشار محصول سال 1393 است.

این فیلم در نهایت با حذف برخی صحنه ها در اواخر اردیبهشت سال 1394 مجوز اکران گرفت.

رضا عطاران،مهناز افشار،ویشکا آسایش،حسام نواب صفوی، رضا ناجی ،امیرحسین آرمان، سیروسگرجستانی و علئ قربان زادهبازیگران این فیلم هستند.

شهلا ریاحی،کتایون امیر ابراهیمی،محسن قاضی مرادی،اسدالله یکتا،احمدرضا اسعدی نیز بازیگران مهمان این فیلم محسوب می شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۲۴۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تلاش برای نجات ده‌ها نهنگ به گل نشسته در غرب استرالیا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاهش چشمگیر بهای سکه و طلا در یک هفته اخیر
  • تمساح خونی و سال گربه زیر سایه مست عشق
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»
  • صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه
  • (ویدئو) تلاش برای نجات ده‌ها نهنگ به گل نشسته در غرب استرالیا
  • چرا سفر با قطار؟ ۵ دلیل برای انتخاب این نوع سفر
  • «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com