Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور به تشریح آخرین وضعیت شرکت پدیده پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح توس؛ بابک دین‌پرست، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت:اعضای هیئت مدیره شرکت پدیده در جلسه هماهنگی روز گذشته اعلام کردند، مراسم مناقصه برای تعیین پیمانکاران مورد نیازبرای آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های نیمه تمام این شرکت در تاریخ16 خرداد ماه سال جاری اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بابک دین پرست در جلسه کارگروه ویژه پیگیری مسائل شرکت پدیده، درباره آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های شرکت پدیده تصریح کرد: طبق مصوبات جلسه 13 اردیبهشت ماه سال جاری در مشهد، مقرر بود شرکت پدیده طرح پیشنهادی خود را در خصوص اولویت‌های موجود برای آغاز عملیاتی اجرایی، به ستاد تدبیر استان اعلام و ستاد مذکور هم موظف شده بود ظرف مدت یک هفته این پیشنهادات را بررسی و نظر خود را به شرکت ابلاغ کند.


وی در ادامه اظهار کرد: اعضای هیئت مدیره شرکت پدیده اعلام کردند؛ اولویت‌های خود را در تاریخ 31 اردیبهشت ماه سال جاری به ستاد تدبیر استان اعلام کرده‌اند و به طور هم زمان نیز اقدامات قانونی لازم جهت انتخاب پیمانکاران مورد نظر برای آغاز عملیات اجرایی به ارزش سه هزار میلیارد ریال انجام گرفته و در نهایت پیمانکاران با رعایت تشریفات قانونی درتاریخ 16 خرداد ماه سال 96 انتخاب می‌شوند که تمامی جزئیات اقدامات مربوطه عیناً به ستاد تدبیر استان خراسان رضوی منعکس شده است.


دین پرست در ادامه تصریح کرد: نظر به اینکه در این جلسه اعضای هیئت مدیره شرکت پدیده اعلام کردند که در تاریخفوق مناقصات مربوطه برگزارخواهد شد، بنابراینبا توجه به حساسیت و حجم قابل توجه معاملات، مقرر شد ستاد تدبیر استان نیز در اجرای مصوبات قبلی، ضمن نظارت دقیق بر فرآیند امور و اطمینان از رعایت کامل ضوابط و مقررات حاکم بر معاملات و تشریفات مناقصه، نظرات خود را تا قبل از برگزاری مناقصات به شرکت پدیده ابلاغ کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور با اشاره به اینکه اعضا هیئت مدیره شرکت متعهد شدند که از روز برگزاری مناقصه، پروژه‌ها را به پیمانکاران برنده مناقصه تحویل دهند، گفت: هیات مدیره شرکت همچنین اعلام کردند که حداکثر ظرف مدت یک هفته پس از انجام تشریفات قانونی مناقصه، عملیات اجرایی در سطح پروژه‌های اولویت دار آغاز خواهد شد.

آخرین وضعیت کنسرسیوم بانکی برای پرداخت تسهیلات به شرکت پدیده شاندیز

دین پرست همچنین در ادامه در جلسه کارگروه ویژه پیگیری مسائل شرکت پدیده، درباره فعالیت کنسرسیوم بانکی اظهار کرد: طرح توجیهی ‌مالی، ‌فنی و اقتصادی شرکت به تایید اعضای کنسرسیوم بانکی رسیده است و بانک مرکزی نیز در تاریخ دوم اردیبهشت ماه سال جاری قدرالسهم بانکهای صادرات، ملی، ملت، تجارت، ‌سپه و شهر را به این بانکها ابلاغ کرده است.


وی در ادامه افزود: براساس آخرین نامه مورخاول خرداد سال جاری بانک صادرات که عاملیت و محوریت کنسرسیوم را برعهده دارد، ضمن امضای مشارکت نامه کنسرسیوم، قدرالسهم خود را نیز به حساب سندیکا واریز کرده است. بانک‌های شهر و سپه مشارکت نامه مربوطه را امضاء کرده‌اند و در حال واریز قدرالسهم خود هستند، بانک تجارت و ملت در حال امضا مشارکت نامه بوده و قدرالسهم خود را با توجه به پاراف اولیه طرح، به حساب سندیکا واریز کرده‌اند و تنها بانکی که تا اول خرداد ماه مشارکت نامه را امضا نکرده و قدرالسهم خود را واریز نکرده بود، بانک ملی بوده که با مذاکرات انجام شده با اعضای هیات مدیره بانک ملی در روز دوشنبه مورخاول خرداد ماه سال جاری مسئولین بانک موصوف امادگی کامل خود را برای مشارکت در کنسرسیوم اعلام و مقرر شد موضوع را در جلسه روز دوشنبه گذشته هیات مدیره بانک مطرح و مصوب کنند.


دین پرست ادامه داد:‌ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع خراسان رضوی نیز در این جلسه و به نقل از آقای کریمی، از اعضای هیئت مدیره بانک ملی اعلام کرد که نامبرده روز گذشته و در حاشیه مراسم معارفه سرپرست جدید امور شعب بانک ملی خراسان رضوی در مشهد، اعلام کرده‌اند، پرداخت قدرالسهم بانک ملی در جلسه هیئت مدیره بانک ملی مصوب شده و بانک ملی با کنسرسیوم متشکله همکاری خواهد کرد.


عملیات حسابرسی عملکرد سال 95 پدیده آغاز شده است

همچنین دین پرست در جلسه کارگروه ویژه پیگیری مسائل شرکت پدیده، درباره گزارش حسابرسی شرکت پدیده اظهار کرد: شرکت پدیده برای دوره مالی منتهی به 29 اسفند سال 94، به سازمان حسابرسی اعلام شده و قرار شده است با توجه به اعلامیه رسمی هیات مدیره شرکت پدیده، گزارش حسابرسی عملکرد این شرکت در سال 94، در تاریخ10 اسفند 95، به سازمان حسابرسی اعلام شده است.

وی ادامه داد: در واقع باید گزارش نهایی حسابرسی شرکت سازمان حسابرسی در اجرای مصوبات کارگروه ویژه، نتیجه بررسی‌های صورت گرفته را به ستاد تدبیر و وزارت کشور اعلام کند.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور خاطر نشان کرد هیئت مدیره شرکت پدیده درخصوص حسابرسی عملکرد سال 95 نیز اعلام کردند، مقدمات قانونی لازم از جمله اخذ مجوز مورد نیاز از دستگاه قضائی، برای انجام عملیات حسابرسی صورت پذیرفته و به طور هم زمان، عملیات حسابرسی برای بررسی عملکرد سال 95 شرکت نیز آغاز شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۲۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ سید محمد مهدی احمدی مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس در برنامه مجله فوتبال شبکه خبر گفت: ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به ۶ بانک واگذار شد و تا ۲ سال این فرآیند را بانک شهر مدیریت خواهد کرد. باشگاه پرسپولیس نزدیک به ۱۸۰ میلیارد تومان به نظام بانکی بدهکار است.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • فیلم|بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • چقدر می توان به صورت های مالی شرکت ها اعتماد کرد؟