Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس:

آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز درگردهمایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت:  تمام تلاش ما بر این بود که اصلح را تشخیص دهیمو ما برای خدا اصلح را شناسایی کرده و به او رأی داده و تبلیغ کردیم.

وی ادامه داد: در نگاه اول نقطه ضعف و اشتباهی در عملکرد نیروهایانقلاب نبود و به فرد مشخص برادرمان جناب آقای رئیسی رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: جامعتین هم ایشان را کاندیدایاصلح معرفی کرد که این توفیق کمتر نصیب می‌شود.

آیت الله موحدی کرمانی با بیان اینکه آقای رئیسی سرمایه قوی و سرمایهمردمی انقلابی خوبی دارد، تاکید کرد: آقای رئیسی 16 میلیون رأی حلال داشت.

وی با اشاره به جلسه روز گذشته با آیت‌الله جنتی گفت: بنده روز گذشتهبا آیت الله جنتی ملاقات داشتم و به ایشان تأکید کردم مردم انتظار دارند که ببینندشورای نگهبان چه قضاوتی می‌کند.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: شورای نگهبان باید موارد تخلفانتخاباتی را بشناسد و به مردم معرفی کند.

آیت‌الله موحدی کرمانی افزود: تخلفات انتخاباتی در حدی نیست که درنتیجه کلی انتخابات اثر بگذارد اما ممکن است با بازبینی و بررسی مجدد تخلفات وگزارشات ارسالی به شورای نگهبان رای رئیسی از 16 به 19 و روحانی نیز از 23 به 21میلیون رای برسد، البته باید این را هم بگوییم که آقای روحانی رئیس جمهور است وبحثی در این مورد نداریم.

وی با اشاره به تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: جبههمردمی نیروهای انقلاب اسلامی در نوع خود بدیع و بی‌نظیر است و باید نسبت به عملکرددولت و برنامه‌های کشور حساسیت داشته باشد و مسیر خود را ادامه دهد.


منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۲۵۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: تعلیم‌وتربیت اساسی برای ارتقا یک نسل است (فیلم)

رییس جمهور در مراسم گرامیداشت روز معلم:موضوع تعلیم و تربیت اساس ساختن کشور، صیانت از جامعه، اساس برای رشد فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، اساس برای آسیب شناسی و آسیب زدایی از جامعه و اساس برای ارتقاء یک نسل است.

تعلیم و تربیت ناظر بر رفع همه آسیب‌هایی است که امروز جامعه را رنج می‌دهد، تعلیم و تربیت ناظر بر رفع همه دغدغه‌هایی است که امروز دغدغه‌مندان، جامعه شناسان، آسیب شناسان و خانواده‌های گرامی دارند. بر همین اساس آموزش و پروش مسله اول در کشور برای ماست.

انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب فرهنگی، به فرهنگ، ساختن انسان و ساخت جامعه قرآنی توجه کرده است، یک جامعه نمونه با نگاه به آموزش و پرورش رشد خواهد کرد و محور اصلی آن معلم برای ساختن جامعه و مدرسه برای ساختن انسان‌ها خواهد بود.

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم) استقبال پرشور مردمی از ابراهیم رئیسی در سریلانکا (فیلم) کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)

دیگر خبرها

  • حمایت بیش از ۶۰۰۰ معلم کرمانی از ایتام 
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • کمال نامه ی مستان حیدری / امیرالمؤمنین در شعر خواجوی کرمانی
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • رئیسی: تعلیم‌وتربیت اساسی برای ارتقا یک نسل است (فیلم)
  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • خودکشی پزشکان ایرانی در مرز هشدار؛ مشکل کجاست؟
  • حل مشکلات جامعه با نسخه دانشگاهیان ممکن است