Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@01:04:56 GMT

2 طرح عمرانی شهرداری در قزوین به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۲۵۶۹۸

2 طرح عمرانی شهرداری در قزوین به بهره برداری رسید

به گزارش ایرنا، بلوار ایران یکی از این طرح ها می باشد که با هدف دسترسی محله پونک به جنوب و مرکز شهر احداث شده است.
مرحله سوم طرح هدایت آب‌های سطحی شمال آزادراه قزوین-زنجان نیز دیگر طرحی بود که امروز به بهره برداری رسید.
علاوه بر این طرح ها امروز پنجشنبه همچنین بوستان محیط بان محله پونک نیز با 10 میلیارد ریال اعتبار مورد بهره برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار قزوین در مراسم بهره برداری از این طرح ها گفت: اجرای این طرح ها با توجه به درخواست مردم و در راستای رفاه حال شهروندان ساکن در محله پونک صورت گرفت.
شهردار قزوین در مراسم بهره برداری از این طرح ها با اشاره به گشایش مسیر شرقی بلوار ایران افزود: بازگشایی بلوار ایران در این منطقه از موضوعات مهمی بود که در سال گذشته پیگیری شد و امروز شاهد بهره برداری از این طرح هستیم.
مسعود نصرتی اظهار کرد: باند شرقی بلوار ایران با هدف تسهیل در رفت و آمد، کاهش حجم بار ترافیک، ارائه خدمات مؤثر به شهروندان قزوینی و دسترسی پونک و شمال شهر به جنوب و مرکز شهر و هدایت آب‌های سطحی بازگشایی شد.
نصرتی اظهار کرد: اجرای طرح یاد شده به دلیل همکاری نکردن بخشی از مالکان طولانی شده بود ولی با اجرای قانون نحوه خرید و تملک اراضی و املاک برای اجرای برنامه‌های عمومی و عمرانی به همت مسئولان عملیاتی شد.
این مسئول اضافه کرد: همچنین با اجرای طرح هدایت آب‌های سطحی شمال آزادراه قزوین-زنجان، این آب‌ها از طریق کانال به داخل رودخانه بازار هدایت می‌شود تا از ایجاد سیل در هنگام بارندگی شدید و ورود آن به محله پونک جلوگیری شود.
شهردار قزوین افزود: عملیات عمرانی مرحله اول و مرحله دوم این پروژه در سال‌های گذشته اجرایی شده بود ومرحله سوم این پروژه شامل انتقال کانال از ضلع شرق بلوار به ضلع غرب بلوار امام و داخل رودخانه بازار بود که اکنون به پایان رسیده است.
وی تاکید کرد: برای اجرایی شدن این طرح ۲۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی همچنین از کلنگ زنی یک بوستان محلی در شهرک کوثر نیز خبر داد و گفت: این بوستان ۵ هزار متر مربعی قرار است طی هشت ماه، با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار ساخته شود.
نصرتی افزود: ست ورزشی، فضای سبز، آلاچیق، نیمکت، سطل زباله، بازیگاه کودک و سرویس بهداشتی از امکانات رفاهی این بوستان محلی است.
قزوین دارای سه منطقه شهرداری است.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۲۵۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزودن خط جدید به مسیرهای اتوبوس در کرمان

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان از افزوده‌شدن یک مسیر اتوبوس به مسیرهای درون‌شهری برای تأمین رفاه شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری، محمدباقر سلطانی با اشاره به بازدید محسن تویسرکانی شهردار کرمان، از مرکز نابینایان «نگاه آفتاب مهر» واقع در بلوار هزار و وعده وی برای حل مشکل ایاب و ذهاب نابینایان به این مرکز، اظهار کرد: مسیر اتوبوس بلوار هزار در شهرک شهید مطهری به مسیرهای حمل‌ونقل عمومی شهر اضافه شد.

وی به ضرورت توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی به‌منظور جلب رضایت شهروندان و صرفه‌جویی در مصرف سوخت، اشاره کرد و افزود: اهالی شهرک شهید مطهری و بلوار هزار، درخواست‌هایی مبنی بر ایجاد مسیر اتوبوس درون‌شهری به سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ارسال کردند که پس از بررسی‌های به‌عمل‌آمده و تأمین اتوبوس‌های مورد نیاز و برنامه‌ریزی لازم، توانستیم این مسیر را تحت پوشش قرار دهیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان تصریح کرد: درخواست‌های دیگری از برخی محله‌ها رسیده که در حال بررسی آن‌ها هستیم و پس از کارشناسی و با توجه به امکانات و مقدورات سازمان، برای راه‌اندازی مسیر اتوبوس برای ساکنان این محله‌ها اقدام خواهد شد.

کد خبر 746074

دیگر خبرها

  • افزودن خط جدید به مسیرهای اتوبوس در کرمان
  • بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی گلستان با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان
  • بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا پایان بهار ۱۴۰۳
  • بهره برداری از ۱۴ پروژه اجرای طرح هادی در رودسر
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • بهره برداری از شبستان امامزاده عبدالله تا پنج ماه آینده + عکس
  • بهره برداری از شبستان امامزاده عبدالله به زودی
  • بهره‌برداری از مخزن‌ ذخیره ۱۰هزارمترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • کمبود مراکز خدمات رفاهی در آزاد راه پر تردد قزوین - رشت+ فیلم