Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@18:04:36 GMT

۷۰ درصد قتلها در استان کرمانشاه هیجانی است

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۲۵۸۷۳

۷۰ درصد قتلها در استان کرمانشاه هیجانی است

دادستان کرمانشاه گفت: ۷۰ درصد قتلها در استان کرمانشاه به علت هیجانات لحظه‌ای و عدم توانایی کنترل احساسات اتفاق می‌افتد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه نعمت صادقی در نشست خبری که صبح امروز در محل دادگستری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: عدم کنترل احساسات و هیجانات لحظه‌ای باعث وقوع 70 درصد از قتلها در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان کرمانشاه با بیان اینکه متاسفانه دادسرای کرمانشاه روزانه 4 هزار نفر ورودی دارد، گفت: باید در زمینه گفتگو و بالا بردن آستانه تحمل مردم فرهنگ‌سازی شود.

صادقی با اشاره به اینکه مردم نباید دید منفی به کسانی که سابقه زندانی شدن دارند داشته باشند، گفت: کسی که با رفتار و اعمال خود نظم اجتماعی جامعه را برهم می‌زند محکومیت خود را در زندان سپری کرده و بازپروری این شخص پس از آزادی باید سرلوحه کار قرار گیرد.

وی تجمیع نهادهای حمایتی و خیران را در رسیدگی به زندگی نیازمندان و به‌ویژه خانواده‌های زندانیان را امری ضروری دانست و افزود: هزینه نگهداری یک زندانی در یک ماه 500 هزار تومان است که با بازگشت مجدد یک زندانی این هزینه‌ها افزایش خواهد یافت.

دادستان کرمانشاه افزود: فرهنگ جامعه باید به سمتی برود که خطای شخص پس از آزادی بخشیده شود جامعه او را قبول کرده و اجازه اصلاح رفتار را به او بدهد.

صادقی با بیان اینکه میزان خشونت در استان نگران کننده است، بیان کرد: میزان تاب‌آوری مردم پایین است و فرهنگ‌سازی مناسبی باید در زمینه بالا بردن آستانه تحمل، کنترل هیجان و افزایش فرهنگ گفتگو بین مردم انجام شود.

وی به بی‌انظباطی کاندیداهای شورای شهر در تبلیغات اشاره کرد و گفت: متاسفانه این کاندیداها محدودیت و چهارچوب قانون را رعایت نکرده‌اند و دادستانی به عنوان مدعی‌العموم و به عنوان تخریب اموال عمومی خاطیان را تحت پیگرد قرار خواهد داد.

دادستان کرمانشاه افزود: چند مورد تخلف انتخاباتی گزارش شده که رسیدگی‌های مقدماتی انجام شده و در مرحله ارزیابی قرار دارد.

صادقی به کشف یک محموله حاوی 102 اسلحه کلت کمری اشاره کرد و گفت: با تلاش مأموران امنیتی و انتظامی این محموله در شهرستان ثلاث باباجانی کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به پرونده گلیم و گبه در کرمانشاه، اظهار کرد: امید داریم در آینده نزدیک بتوانیم جمع‌بندی را درباره آخرین نتیجه تحقیقات و ارزیابی‌های کارشناسی داشته باشیم و مردم بدانند از هیچ کوششی برای استیفای حقوق مردم کوتاهی نخاهیم کرد.

انتهای پیام/

R41380/P1336/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۲۵۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر

مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت «فرزین بلیان» امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در کرمانشاه برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت «فرزین بلیان» امروز جمعه 14 اردیبهشت ماه بعد از نماز جمعه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در کرمانشاه برگزار شد.

شهید بلیان اهل کرمانشاه روز گذشته در پی تیراندازی اشرار مسلح به برجک نگهبانی از آن سوی نوار مرزی، در هنگ مرزی بانه کردستان به فیض شهادت نائل شد.

نماز بر سر پیکر مطهر شهید را حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بعداز نماز عبادی سیاسی جمعه اقامه کردند و پیکر مطهرشهید بر دستان مردم انقلابی و قدرشناس کرمانشاه تشیع شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • تشییع پیکر شهید فرزین بلیان در کرمانشاه
  • در بازار هیجانی ارز خریدار ندارد
  • ۹۶ درصد اشتغال تعهد شده در سال ۱۴۰۲ ایجاد شده است
  • سال گذشته بیش از ۴۰۰۰۰ فرصت شغلی در سامانه رصد کرمانشاه ثبت شده
  • روند کاهشی نرخ بیکاری کرمانشاه در پارسال
  • فرهنگ مصرف نان مردم باید تغییر کند
  • صدور حکم ۷۰۰۰ پرونده کارگری و کارفرمایی در کرمانشاه
  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم
  • سال گذشته شاهد روند کاهشی نرخ بیکاری در کرمانشاه بودیم