Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید شمس الدین مراثی روز پنجشنبه در آیین غبار روبی مزار شهدای عجب شیر به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: ما هرچه داریم از برکت خون شهداست، زیرا که آنان از جان و مال خود گذشتند و در برابر دشمنان اسلام و ایران اسلامی ایستادند.
وی ادامه داد: خون شهدا درخت انقلاب را تنومند کرد و به ثمر رساند، به طوری که انقلاب اسلامی هم اکنون امید همه آزادی خواهان جهان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس با مجاهدت های خود به ندای رهبر و مقتدای خود لبیک گفتند و با گذشت، ایثار و اخلاص ملکوتی شدند.
وی گفت: ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، ادامه راه و مسیری است که آنان برای دفاع از آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی از جان خود گذشتند و ایثار کردند.
به گزارش ایرنا، به مناسبت 3 خرداد سالگرد آزادسازی و فتح خرمشهر، با حضور فرماندار ،جمعی از مسؤلان محلی، فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده های معظم شهدا، مزار شهدای شهر عجب شیر غباروبی و عطر افشانی شد.
شرکت کنندگان در این آیین معنوی با نثار شاخه های گل و عطر افشانی بر مزار شهدای عجب شیر، بار دیگر با آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی تجدد میثاق کردند.
شهرستان عجب شیر در دوران دفاع مقدس 228 شهید گلگون کفن و 409 نفر جانباز سرافراز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در98 کیلومتری جنوب غربی تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: شهرام ناعم وند**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
7485/518

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۲۶۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛  فرماندار اردستان در یازدهمین نشست کنگره شهدای اردستان در فرمانداری افزود: در سال گذشته صد یادواره شهدا در سطح شهرستان برگزار شده، امسال نیز این یادواره‌ها برگزارمی شود که بیش از ۸۰ درصد آنها برای نخستین بار است که اجرا می‌شود.


سید محمد هادی احمدی طبا افزود: این یادواره‌ها شامل شهدای اصناف و کارگری، دامداران و کشاورزان، ورزشکاران، مهندسان، یادواره شهدای رسانه و خبرنگاران، هنرمندان، دانشجویان، روحانی، پاسدار، نیروی انتظامی، ارتش، بانوان، جهاد گران، مداح وقاریان قرآن، و یادواره سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و ۱۱خرداد روز ایثار و شهادت شهرستان اردستان است.

دیگر خبرها

  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • تغییر نگاه‌ها به کوثر چشم انداز ما بوده است
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند