Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازتبریز؛ بهبودی رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان‌شرقی در دیدار با پرسنل معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان، با تبریک نتیجه انتخابات این اتفاق را حاکی از اراده عموم ملت برای ادامه مسیر تدبیر، اعتدال و پرهیز از تنش، افراط و تندروی خواند. وی با اشاره به برگزاری نشست آسیب‎شناسی پرتال‌های دستگاه‌های اجرایی و اهتمام سازمان در جهت رفع نواقصات سایت‌های دستگاه‌های اجرایی خاطرنشان ساخت: در سایت‌ها اشکالات و نارسایی‌هایی وجود دارد و حتی برخی از سایت‌ها بیشتر حالت رفع تکلیف دارند و در تلاشیم ارتباط و تعامل خود را با دستگاه‌ها افزایش دهیم و پیوندهای اثربخشی برقرار و بدینوسیله ضعف‌های خود را برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان‌شرقی همچنین با اشاره بر لزوم شفافیت و توسعه حقوق شهروندی، دولت الکترونیک را راه تحقق شفافیت و حقوق شهروندی عنوان و تصریح کرد: سال گذشته برای اولین بار یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای سالم‌سازی محیط اداری برای سالمندان و افراد معلول در اختیار دستگاه‌ها قرار دادیم. وی در عین حال خاطرنشان کرد: از برگزاری هر دوره آموزشی که می‌تواند در سالم‌سازی محیط اداری و شفاف‌سازی تاثیرگذار باشد حمایت می‌کنیم. معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان برنامه و بودجه استان ضمن سخنانی وضعیت سلامت اداری استان را بر اساس بازخوردهایی که بدست آمده نامطلوب ارزیابی کرد. حیدر فتح‌زاده بر لزوم استانداردسازی و بهنگام‌سازی سایت اداری تاکید و تصریح کرد: برنامه ما این است که در ارتباط با سلامت اداری اقدامات جدی‌تری انجام دهیم و راهبردها و استراتژی‌های رسیدن به سلامت اداری مطلوب را بررسی کنیم.

وی همچنین بر لزوم ارائه خدمات، طراحی نیازها و آینده‌نگری و آینده‌پژوهی تاکید کرد و افزود: اگر بتوانیم محورهای شاخص‌های اختصاصی و عمومی ارزیابی عملکردی را در دستگاه‌ها نهادینه کنیم اقدام بزرگی انجام داده‌ایم.انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۲۶۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند

 احمد نادری عضو هیات رئیسه و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مجلس با تصویب پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و پیگیری تسریع در پرداخت ۱۳۰ همت به سازمان تامین اجتماعی، از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت خواهد کرد.

او افزود: بعد از ابلاغ قانون برنامه هفتم توسعه کشور، اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را دنبال خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه
  • برنامه جدید دولت درخصوص کالابرگ چیست؟
  • هفت روز تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ/ برنامه دولت در خصوص کالابرگ چیست؟
  • هفت روز تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ؛ برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟
  • پست فارس ظرفیت مناسبی برای توسعه تجارت الکترونیک دارد
  • توسعه زیرساخت‎‌های شهری و توانمندی‌سازی شهروندان راهکار رویایی با بحران‌ها است
  • راهکار‌های رئیس دستگاه قضا برای حمایت از حقوق کارگران
  • لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان
  • تعیین ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری برای احقاق حق کارگران