Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از چند هفته آینده خرید گندم در استان زنجان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای آماده‎‌سازی فضای ذخیره‌سازی گندم آغاز شده است، تصریح کرد: در حال حاضر موجودی سیلوهای گندم استان زنجان 220 هزار تن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه مصرف سالیانه گندم در استان زنجان قریب به 100 هزار تن است، اضافه کرد: بر همین اساس به همین میزان گندم در استان نگهداری و بقیه به استان‌های همجوار صادر می‌شود.

منصوری با بیان اینکه سیلوی کندوان خدابنده نیز که توسط بخش خصوصی در حال ساخت است، پیشرفت خوبی دارد، بیان کرد: تاکنون 50 هزار تن از ظرفیت سیلوی کندوان خدابنده آماده‌سازی شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال در فصل خرید گندم به میزان 50 هزار تن در این سیلو گندم ذخیره‌سازی می‌شود، گفت: در مجموع امسال برای ذخیره‌سازی 300 هزار تن گندم در استان تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه جلسات هماهنگی برای خرید و ذخیره‌سازی گندم برگزار شده است، تصریح کرد: امسال گندم به قیمت یک هزار و 300 تومان خریداری خواهد شد.

گفتنی است، سال گذشته، قیمت خرید گندم با افت مفید 4 درصدی و افت غیرمفید 2 درصدی تعیین شده بود که بر این اساس میزان خرید گندم در استان بیش از 450 میلیارد تومان گردش مالی داشت.

انتهایپیام/ن

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۲۷۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، ابوالفضل اسناوندی مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش با قدردانی از آماده شدن و تجهیز سریع و به موقع محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌ها (دیسپچ) در کیش، گفت: امیدواریم با جابجایی انجام شده، تاخیر پرواز‌ها کاهش پیدا کند و تشریفات پیش از پرواز و بررسی پرواز‌ها افزایش یابد.

در این مراسم مدیرکل فرودگاه بین المللی کیش و جمعی از معاونین و مدیران شرکت هواپیمایی کیش حضور داشتند.

دیسپچ به مراحل اعزام و آماده سازی یک پرواز گفته می‌شود و دقیقا همراه با رعایت دقیق مقررات و قوانین فنی و ایمنی به همراه رعایت نکات سازمان‌های بین المللی برای پرواز است.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • پیشرفت ۶۵درصدی طرح بنزین‌سازی پتروپالایش تهران
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش
  • با پرداخت های به موقع راه آهن عملکرد مناسبی در آماده به کاری لکوموتیوها داشتیم
  • آماده سازی شبکه های آبرسانی البرز برای ورود به تابستان ۱۴۰۳
  • ایجاد ۵ هزار مترمکعب ظرفیت مخازن آب در طرح جهاد آبرسانی به روستا‌های کردستان
  • سرور ابری و آشنایی با ویژگی های آن
  • پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان
  • رونمایی بریتانیا از سیستم ذخیره‌سازی انرژی آبی جدید
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد