Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-24@05:07:56 GMT

بهاره رهنما از رابطه خود با پیمان قاسمخانی گفت

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۲۷۲۲۶

روز گذشته، چهارشنبه سوم خرداد، بهاره رهنما،‌ شیوا اردویی و مهیار طهماسبی، عوامل نمایش «دیگری»، مهمان کافه خبر بودند. به گزارش جنوب نیوز، بهاره رهنما در نشست نمایش «دیگری» با حضور شیوا اردویی و مهیار طهماسبی، به پرسش یکی از کاربران خبرگزاری خبرآنلاین پاسخ داد.
یکی از کاربران خبرآنلاین پرسیده بود: «من یک حسن در رفتار خانم رهنما دیده‌ام که بعد از جدایی از همسر سابق‌شان از ایشان به خوبی یاد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله شبی که من نمایش «دیگری» را دیدیم ایشان از مردان خوبی که در زندگی‌شان بوده‌اند یاد کردند از جمله پدر و برادر و همسر سابق‌شان. این رفتار شایسته را همه ما باید انجام دهیم.»
بهاره رهنما در پاسخ به این کاربر گفت: «این نیز یکی از مصادیق عدم اعمال خشونت نسبت به یکدیگر است. پیمان قاسمخانی قدیمی‌ترین دوست زندگی من است و ما 24، 25 سال است که با هم دوستیم و ادامه پیدا نکردن زندگی مشترکمان دلیل نمی‌شود که دوستی‌مان لطمه ببیند.»
او ادامه داد: «جدا از این من فَنِ پیمان قاسمخانی هستم. او رفیق خوبی برایم است و امیدوارم این فرهنگ خصوصا در میان کسانی که بچه دارند جا بیفتد. چون بچه‌ها حتی اگر 50 یا 60 سالشان هم شود باز هم پدر و مادرشان را در کنار هم می‌بینند و در کنار هم می‌خواهند.»
مشروح گفت‌و‌گو با عوامل نمایش «دیگری»؛ بهاره رهنما، شیوا اردویی و مهیار طهماسبی به زودی منتشر خواهد شد.
نمایش «دیگری» با بازی بهاره رهنما در نقش مدو و شیوا اردویی در نقش لی‌لا و مهیار طهماسبی به عنوان طراح موسیقی تا 22 خرداد هر شب ساعت 21:45 در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه خواهد بود.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۲۷۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰‌درصدی کشت بهاره در ساوجبلاغ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ رئیس جهاد کشاورزی ساوجبلاغ گفت: امسال شاهد افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت کشت بهاره در این شهرستان هستیم.

میرزایی افزود: بیش از ۶ هزار هکتار امسال زیر کشت بهاره می روند که انواع صیفی جات ، خیار ، گوجه فرنگی ، پیاز ، بادمجان ، لوبیا سبز ، نخود فرنگی و سبزیجات کشت می شود.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰‌درصدی کشت بهاره در ساوجبلاغ
  • وقوع بارش‌های سیل آسای بهاره ازامروز
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • رقابت ۹۱ راس اسب در کورس بهاره یزد
  • رژه پیمان معادی، جواد عزتی و نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی
  • (ویدئو) اظهارات عجیب بهاره رهنما در آمریکا
  • «مجنونِ آن لیلی» از پنجم اردیبهشت روی صحنه می‌رود
  • تصویر جذاب بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با تیپ خاص
  • کشت بهاره نخود در نظرآباد آغاز شد
  • اظهارات عجیب بهاره رهنما در آمریکا