Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-04-30@02:14:17 GMT

اسرائیل: عربستان کشور دشمن به حساب نمی‌آید

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۲۷۷۶۸

به گزارشبولتن نیوز،عاموس یادلین، رییس سابق سازمان جاسوسی نظامی رژیم صهیونیستی(امان) که در حال حاضر ریاست سازمان پژوهش‌های امنیت ملی اسرائیل را بر عهده دارد، عنوان داشت: تجهیزات نظامی که عربستان در چارچوب قرارداد تسلیحاتی اخیر خود با آمریکا دریافت خواهد کرد خطری برای اسرائیل ندارد.
وی در ادامه افزود: مثل هر مساله امنیتی دیگر ما با مسائل بسیاری روبرو هستیم که برخی از آنها مثبت و برخی دیگر در برگیرنده خطراتی برای ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما باید در خصوص این قرارداد تسلیحاتی منافع مشترک میان اسرائیل و عربستان در قبال تهدیدهای موجود در خاورمیانه بررسی کنیم.
یادلین تاکید کرد: عربستان کشور دشمن علیه اسرائیل در حال حاضر به شمار نمی‌آید اما کشوری مثل عربستان با مشکل ثبات روبرو است و در صورتی که نظام حاکم در این کشور تغییر کند این سلاح‌ها به دست نظامی می‌افتد که با اسرائیل دشمنی بیشتری دارد و در این صورت آمریکا سلاح‌های مذکور و یا خدمات مربوط به قطعات یدکی را به عربستان نخواهد داد.
روزنامه هاآرتص به نقل از منابع امنیتی گزارش داد که این منابع به عربستان به عنوان یک کشور تهدیدکننده علیه اسرائیل به شمار نمی‌آید.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۲۷۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست شش‌جانبه عربی در ریاض درباره غزه برگزار شد

خبرگزاری رسمی عربستان از برگزاری یک نشست شش جانبه عربی در ریاض درباره جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه خبر داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، نشست شش جانبه در ریاض درباره غزه با مشارکت وزرای خارجه عربستان، مصر، اردن، دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف)، مشاور دیپلماتیک نخست‌وزیر امارات و وزیر مشاور در وزارت خارجه قطر برگزار شد.

این رسانه در ادامه خبر داد: آنها در این نشست بر لزوم توقف فوری و کامل درگیری‌ها در غزه، تضمین حمایت از غیرنظامیان بر اساس قوانین بشردوستانه بین‌المللی و لغو تمام محدودیت‌هایی که برای ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه ایجاد شده است، تاکید کردند. حاضران در این نشست بر مخالفت قاطع خود با هرگونه تلاشی برای کوچاندن ملت فلسطین و هرگونه عملیات نظامی در شهر رفح تاکید کردند.

آنها نسبت به ادامه اقدامات غیرقانونی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و قدس شرقی از جمله گسترش شهرک‌سازی، مصادره اراضی، عملیات نظامی علیه فلسطینی‌ها، تجاوزات شهرک‌نشینان و از بین بردن آزادی عبادت برای مسلمانان و مسیحیان در مسجد الاقصی که راه‌حل تشکیل دو دولت را از بین می‌برد، تاکید کردند.

کد خبر 748645

دیگر خبرها

  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • دبیرکل ناتو وارد پایتخت اوکراین شد/ استولتنبرگ: ارسال سلاح
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • نشست شش‌جانبه عربی در ریاض درباره غزه برگزار شد
  • آیا چین می‌تواند؟
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • روسیه دشمن اسرائیل است | روایت بلومبرگ؛ نگرانی فزاینده اسرائیل از گسترش همکاری‌ نظامی ایران و روسیه