Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرمهدی زاده به دلیل نداشتن حریفی در وزن ۶۰ کیلوگرم بدون مبارزه به اردوی تیم ملی راه یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، برترین کاراته کاهای کشورمان صبح امروز شانس خود را برای پوشیدن پیراهن تیم ملی آزمایش می‌کردند و برای مبارزه با حریفان وارد تاتامی شدند.

رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در تمام رده‌های سنی آقایان از صبح امروز به میزبانی سالن شهید کبگانیان تهران آغازشده است و فردا نیز در بخش بانوان پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استان قم در رده سنی جوانان و نوجوانان دو هر دو بخش کاتا و کمیته، درخشش نسبتاً خوبی را برجای گذاشت و دنبال تکرار این افتخارآفرینی در بخش کمیته بزرگ‌سالان نیز بود.

در بخش کمیته بزرگ‌سالان امیرمهدی زاده قهرمان نام‌آشنا کاراته کشورمان بنا بود با مصطفی روستا به مبارزه بپردازد اما به دلیل حضور روستا در یک وزن بالاتر بدون برگزاری مسابقه انتخابی نفر فیکس وزن منهای 60 کیلوگرم تیم اعزامی به رقابت‌های آسیایی قزاقستان شد.

مهدی زاده که همیشه از شانس‌های طلای ایران محسوب می‌شود در دو مسابقه اخیر خود در سال 96 تنها به دو مدال برنز دست‌یافته است.

وی در مسابقات کاراته وان دبی و بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به مقام سومی بسنده کرد و دستش از رسیدن به مدال طلا بازماند.

سعید علی پور دیگر نماینده استان قم که در مسابقات کاراته وان دبی صاحب گردن‌آویز طلا شد، در وزن 67 کیلوگرم به روی تاتامی رفت و برای پوشیدن پیراهن تیم ملی با سایر حریفان رقابت کرد.

علی پور در مبارزه نخست به مصاف حسین سمندر رفت که در پایان مسابقه با نتیجه دو بر یک مغلوب شد و در مبارزه دوم نیز برابر مصطفی روستا صف‌آرایی کرد که این مبارزه نیز با تساوی 4 بر 4 به پایان انجامید اما علی پور با استفاده از قانون سن شو(کسب اولین امتیاز) برنده مبارزه اعلام شد.

در دور دوم علی پور مجدداً با نتیجه 5 بر 2 مغلوب سمندر شد و از راه‌یابی به مرحله نهایی اردوی تیم ملی بازماند.

مسابقات قهرمانی آسیا تیرماه به میزبانی کشور قزاقستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

R7854/P1384/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۲۹۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین کمپ تمرینی فدراسیون کاراته آسیا در شرایطی طی روز های ۲۱ تا ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ در شهر ووهان کشور چین برگزار می شود که به دعوت فدراسیون آسیا سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.

بر اساس این گزارش گنج زاده به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی و گریس در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.

این اقدام نشان دهنده توجه متولیان کاراته قاره کهن به قهرمانان و چهره های جهانی هنر رزمی کاراته در سطح جهان می باشد، گنج‌زاده از قهرمانان شناخته شده کاراته جهان است که طی سالیان گذشته مدالهای متعددی از بازیهای المپیک، رقابت های قهرمانی جهان، بازیهای آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا بدست آورده است.

کد خبر 6092453

دیگر خبرها

  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر