Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل گروه تخصصی سپاسد گفت: تحریم‌ها اثری در اراده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) برای خدمت‌رسانی به مناطق مختلف کشور ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از الیگودرز، کریم باشنا عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) یک مجموعه بسیار بزرگ است که پس از دفاع مقدس در همه زمینه‌ها تخصص و تجربه لازم را به دست آورده و پشتیبانی بسیار بزرگی برای همه دولت‌ها بوده و خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در کنار این پروژه‌ها اشاره کرد و افزود: در تمام پروژه‌ها طبق دستور فرماندهی کل سپاه در حوزه حدود 70 کیلومتری اقدامات محرومیت‌زدایی انجام‌شده و در پروژه سد رودبار نیز حدود 14 واحد مسکونی برای خانواده‌های بی‌سرپرست احداث و در همه روستاها آب‌رستانی انجام شد علاوه بر این 9 مدرسه به‌صورت کامل بازسازی‌شده و اقدامات فرهنگی بسیاری درمجموع به ارزش 2.2 میلیارد تومان انجام‌شده است.

مدیرعامل گروه تخصصی سپاسد بیان کرد: بیش از 80 درصد از مجموع حدود 5 هزار نفر نیروهای مشغول به کار در این پروژه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) از نیروهای بومی این منطقه بوده‌اند و آموزش بسیار مؤثری برای همه کارشناسان و کارگران فنی این منطقه ارائه‌شده که می‌تواند در آینده در همه پروژه‌های منطقه به‌کار گرفته شود و یکی از دستاوردهای خیلی خوب این پروژه بوده است.

وی بابیان اینکه سپاسد در طول 25 سال خدمت خود طرح‌های بسیار بزرگی را در کشور انجام داده است، عنوان کرد: ازجمله پروژه‌های این مجموعه می‌توان به سد کرخه بزرگ‌ترین سد ایران با ظرفیت ذخیره‌سازی 7.2 میلیارد مترمکعب و پروژه‌های دیگری همچون سد گتوند اولیا، نیروگاه سد کارون چهار و سد رودبار لرستان که هدیه بسیار خوبی که در سالروز آزادسازی خرمشهر به مردم لرستان است، اشاره کرد.

باشنا آبگیری سد سردشت در روزهای آینده، خط 7 مترو تهران و مترو از حرم امام(ره) تا فرودگاه امام و ازآنجا به شهر پرند و مترو هشتگرد و بسیاری از پروژه‌های دیگر در طول 25 سال خدمت را از اقدامات عمرانی بزرگ مجموعه سازندگی قرارگاه خاتم‌الانبیا و گروه تخصصی سپاسد دانست.

وی تصریح کرد: ممکن است بسیاری از شرکت‌های خصوصی هزینه‌های دیگری داشته باشند و سرمایه‌گذاری‌هایی در بخش‌های مختلف حتی خارج از کشور داشته باشد اما قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا همه درآمدی که از این پروژه‌ها کسب می‌کند در خود این پروژه‌ها هزینه می‌کند و به عبارتی می‌تواند پروژه‌های آینده را فاینانس کند.

مدیرعامل گروه تخصصی سپاسد افزود: در حال حاضر گروه تخصصی سپاسد سه پروژه در دست اقدام دارد که خود فاینانس و تأمین مالی می‌کند و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا نیز تعداد بسیار زیادی از پروژه‌های را تأمین مالی می‌کند چراکه این سرمایه متعلق به این ملت است و باید در استفاده کشور قرار گیرد و هیچ استفاده دیگری از آن نمی‌شود.

وی تاکید کرد: گروه تخصصی سپاسد ابایی از تحریم‌ها ندارد و این تحریم‌ها اثری در اراده مجموعه سازندگی خاتم‌الانبیا برای خدمت‌رسانی به مناطق مختلف کشور نخواهد داشت.

انتهای پیام/

R41450/P1357/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۲۹۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و تعمیر بیش از ۸۰ مدرسه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ پاسدار اسلام موسوی در نشست با اصحاب رسانه افزود: خوزستان ۱۰ ماه از سال با مشکل گرما مواجه است از این رو ۲ هزارو ۲۰۰ کولر توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه به نیازمندان اهدا و ۳۰ قرارگاه برای تعمیرات کولر فعال شد.

وی ادامه داد: سال گذشته بیش از ۱۷۰ هزار بسته معیشتی، ۴۶ هزار بسته پوشک و ۱۱۵ هزار اقلام بهداشتی اهدا شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان اظهار کرد: همچنین در سال گذشته یک هزارو ۲۳۴ سرویس جهیزیه توسط قرارگاه محرومیت زدایی و ۴۶ هزارو ۵۶۸ قلم نوشت افزار توسط گروه‌های جهادی و خیران تهیه و توزیع شد.

سرهنگ پاسدار موسوی  بیان کرد: مرز چذابه یکی از مرز‌های پرتردد ایام اربعین است، اما زیرساخت‌های کافی ندارد که قرارگاه سازندگی سه هزار کیلومتر راه را آسفالت، سه کیلومتر سایه‌بان، ۱۴۴ چشمه سرویس بهداشتی احداث کرده است.

وی ادمه داد: ۲۱۵ موکب توسط سه هزارو ۵۰۰ جهادگر در ۲ مرز چذابه و شلمچه برپا شد.

سرهنگ پاسدار موسوی با اشاره به اینکه ۱۱ هزارو ۶۷۲ هکتار بیابان زدایی شده است، گفت: یکی از موضوعات اصلی روستا‌ها این است که برای انتقال محصولات خود با مشکل مسیر‌ها مواجه هستند، سعی شده مسیر برای تردد روستاییان فراهم شود که دراین راستا ۱۰ کیلومتر راه روستایی آسفالت شده است.

وی افزود: سال گذشته یک هزار تن قیر در چذابه، سوسنگرد و دزپارت برای آسفالت مصرف شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۰ هزار گروه جهادی در کشور و سه هزارو ۶۰۰ گروه جهادی در خوزستان فعالیت دارند، اظهار کرد: ۲۰۵ واحد مسکونی، یک هزارو ۵۲۲ تعمیر و ۱۵۰ واحد مسکونی با مشارکت کمیته امداد احداث شده است.

سرهنگ موسوی با اشاره به انعقاد تفاهمنامه با استانداری خوزستان گفت: با فرمانداری شهرستان شوش برای تکمیل و تجهیز مجتمع رفاهی شهرستان شوش و تکمیل و تجهیز سرویس بهداشتی و بازارچه مجاور حرم دانیال نبی (ع) تفاهم‌نامه‌هایی منعقد شده است.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی سال گذشته ۶۴ برنامه تلویزیونی، ۶ قسمت پخش زنده، هشت برنامه رادیویی و هفت برنامه مجله خبری، یک هزارو ۵۰۴ خبر و ۳۵ مستند تولید کرده است.

 

 

دیگر خبرها

  • بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • احیای ۲۶رشته قنات توسط بسیج سازندگی قزوین
  • ساخت و تعمیر بیش از ۸۰ مدرسه در خوزستان
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن در آذربایجان غربی
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس