Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از اعزام به اردوی تدارکاتی اتریش عصر امروز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان عصر امروز (پنجشنبه)‌ از ساعت 17:30 با حضور 11 بازیکن زیر نظر کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال در زمین پژوهشگاه نفت پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تمرین بازیکنان زیر نظر کادر فنی به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند و پاس از جناحین و شوت را در دستور کار خود قرار دادند. همچنین مهدی تاج، رئیس فدراسیون، محمدرضا ساکت، رئیس سازمان تیم‌های ملی در تمرین امروز تیم ملی حضور داشتند و از نزدیک نظاره‌گر تمرین شاگردان کی‌روش بودند. آنها برای دقایقی با سرمربی تیم ملی و بازیکنان به گفت‌وگو پرداختند.

تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری اردویی یک هفته‌ای فردا (جمعه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) عازم اتریش می‌شود.

انتهای پیام/

R1443/P1435/S3,27/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۲۹۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اظهار نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا از مدت‌ها قبل می‌دانست از فصل ۱۷-۲۰۱۶ به‌عنوان سرمربی منچستر سیتی انتخاب خواهد شد. بنابراین، قبل از ورود به این تیم، دست‌به‌کار شد و بازیکنانی را که قرار بود هدایت کند را تحت نظر قرار داد.

این کار به او کمک می‌کرد که بداند در زمان شروع کارش در سیتی کدام بازیکنان در اختیارش خواهند بود. وقتی وارد شد، بی‌رحم بود. او می‌خواست یک تیم قهرمان بسازد و برای این کار لازم بود چند بازیکن را حذف کند.

گائل کلیشی، ستاره سابق منچستر سیتی، که از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷ به مدت شش سال برای سیتیزن‌ها بازی کرده است، در گفت‌وگویی خاطره‌ای را از روزهای اول حضور پپ گواردیولا در سیتی به‌عنوان مربی به یاد آورده است.

کلیشی در این مصاحبه گفت :«پپ به تمرین آمد و چند دقیقه‌ای بازیکنان را تماشا کرد. پس از لحظاتی او ناگهان خطاب به ما گفت:«یک سال است که شما را زیر نظر دارم، شما یک تیم با بازیکنان چاق هستید.

او برای‌مان قانون گذاشته بود. مثلا قانونی که «دو کیلویی» نام داشت. اگر شما دو کیلو از وزن مدنظر او بیشتر بودید، اجازه تمرین پیدا نمی‌کردید، من بازیکنانی را می‌دیدم که دو هفته تمرین نمی‌کردند.»

زمان نهایتاً ثابت کرده که پپ گواردیولا حق داشته است. این اصرار بر کار با تلاش زیاد و توجه به هر جزئیات کوچک، منجر به تبدیل منچستر سیتی به یکی از بهترین تیم‌های جهان شده است.

دیگر خبرها

  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • اولین اظهار نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • رئیس دانشگاه محقق اردبیلی: چگونه در برابر ضرب و شتم دانشجویان ساکت هستید؟
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد