Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قم وضعیت منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان را مورد توجه قرار داد و با اشاره به آینده روشن این منطقه برای تبدیل‌شدن به یکی از مهم‌ترین بنادر خشک کشور، خواستار تسریع درروند اتصال راه‌آهن سراسری به این بخش شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قمو به نقل ازروابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در جلسه شورای هماهنگی مدیران راه‌آهن کشور در قم، با اشاره به موقعیت این استان اظهار داشت: با توجه به تردد روزانه پنج هزار و 500 تن به‌واسطه زیرساخت‌های ریلی قم، باید با بررسی دقیق نیازهای آینده استان، برنامه‌ریزی لازم برای افزایش خطوط ریلی صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی وضعیت منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان را موردتوجه قرار داد و با اشاره به آینده روشن این منطقه برای تبدیل‌شدن به یکی از مهم‌ترین بنادر خشک کشور، خواستار تسریع درروند اتصال راه‌آهن سراسری به این بخش شد.

استاندار قم خاطرنشان کرد: اتصال راه‌آهن به گمرک قم نیز در راستای توسعه و رونق اقتصاد استان حائز اهمیت است.

صادقی در ادامه به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: مردم حضوری باشکوه در این عرصه داشتند و شهروندان استان قم نیز با مشارکتی بیشتر از میانگین کشوری، سبب سرافرازی نظام اسلامی شدند.

وی همچنین ضمن تبریک انتخاب حجت‌الاسلام‌ حسن روحانی به‌عنوان رئیس‌جمهوری توسط مردم ایران، ابراز امیدواری کرد با همکاری و تعامل همه نهادها شاهد توسعه کشور در دوره پیش رو باشیم.

انتهای پیام/

R7854/P1384/S6,62/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۲۹۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سید جلال موسوی خطیر معاون ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: تاثیر سوابق تحصیلی حاصل از دروس نهایی دانش آموزان در آزمون سراسری سال بعد، با ده درصد افزایش به شصت درصد خواهد رسید.

موسوی خطیر با اشاره به اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی در صدد حذف آزمون چهار گزینه‌ای و تشریحی نمودن آزمون سراسری در سال‌های آینده است، گفت: نخستین اقدام برای این منظور، افزایش تاثیر سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در نمرات نهایی خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه شواهد نشان‌دهنده این است که برگزاری دو نوبت آزمون سراسری در سال آمادگی داوطلبان را بیشتر می‌کند و از اضطراب آنها می‌کاهد، افزود: یکی از راهبرد‌های موثر شورای عالی انقلاب فرهنگی، بیشتر کردن تعداد نوبت‌های برگزاری آزمون سراسری تا حذف برگزاری کنکور به شکل سنتی است.

معاون ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: با هوشمند کردن آزمون‌های سراسری، امنیت آزمون بیشتر و از تقلب کاسته می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • از نقشه‌های آمریکا با خبر هستیم
  • آزمون سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده تکرار می‌شود
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود
  • تاثیر ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده
  • افزایش تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده
  • مجزا برگزار شدن آزمون دانشگاه فرهنگیان از سال آینده