Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نرم‌افزار برگزیده تفسیر نمونه قابلیت نصب بر روی سیستم‌عامل اندروید و استفاده تلفن همراه با زبان واسطه‌ فارسی به تولید رسید.

برگزیده تفسیر نمونه شامل ارائه متن کامل کتاب برگزیده تفسیر نمونه آیت‌الله مکارم شیرازی است که در پنج جلد تدوین شده است که جلد نخست آن شامل تفسیر سوره فاتحه‌الکتاب تا انعام، جلد دوم شامل تفسیر سوره اعراف تا اسراء می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلد سوم این کتاب نیز تفسیر سوره کهف تا احزاب و جلد چهارم آن نیز شامل تفسیر سوره سبأ تا نجم را شامل می‌شود.

جلد پنجم این کتاب نیز تفسیر سوره قمر تا ناس در حدود سه جزء قرآن را شامل می‌شود.

این نرم‌افزار برخی امکانات و قابلیت‌هایی مانند جست‌وجو در متن و فهرست کتاب، دسترسی به تاریخچه جست‌وجو، پیمایش در متن از طریق فهرست عناوین و صفحه و دسترسی آسان به پاورقی‌ها را دارا است.

حاشیه‌نویسی، رنگی کردن متن، علامت‌گذاری، اشتراک‌گذاری متن، تنظیم نمایش اعراب، تنظیم نحوه حرکت بین صفحات تنظیم فونت و فاصله خطوط، تنظیم حالت مطالعه در شب، تنظیم نور صفحه، مرتب‌سازی فهرست بر اساس عنوان و زمان مطالعه از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار است.

این نرم‌افزار که کار تولید آن به پایان رسیده است به زودی در بازار عرضه می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از آن بهره ببرند.

انتهای پیام/ج/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۲۹۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاعر نیشابوری برگزیده ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: این کنگره با موضوع شعر فارسی و در بخش اصلی خلیج همیشه فارس، بخش ویژه بانوان و مادران سرافراز خلیج فارس و بخش آزاد برگزار شد.

علیرضا سیدآبادی افزود: خلق آثار بدیع و ماندگار در موضوعات ملی و عقیدتی، بزرگداشت یاد و نام خلیج همیشه فارس، بیان قدر و منزلت بانوان و مادران پاکدامن مناطق خلیج فارس و تبیین مسئله هویتی خلیج فارس برای ایران اسلامی اهداف این کنگره بود.

 وی تصریح کرد: آیین پایانی ششمین کنگر ه ملی شعر خلیج فارس با حضور جمعی از شاعران سراسر کشور و مسئولان استانی در شهرستان هندیجان، اسکله بحرکان، در خلیج فارس برگزار شد.

دیگر خبرها

  • گام اول به سمت دولت تنظیم‌گر برداشته شد
  • اختصاص یک میلیارد تومان پژوهانه به استادان برگزیده کشوری
  • تشریح روند انتخاب استادان نمونه کشوری
  • روند انتخاب اساتید نمونه کشوری تشریح شد
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • شاعر نیشابوری برگزیده ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس
  • واکنش علی ربیعی به هجمه سنگین دولت به مرکز پژوهش های مجلس: با بستن در هر اندیشکده و مرکز تحقیقات، دری به سوی انواع بحران‌ها گشوده می‌شود
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • انحطاط اخلاقی یا استثمار به بهانه تولید علم
  • این دو ویتامین برای سلامت قلب مهم هستند