Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران در رم روز پنجشنبه با انتشار بیانیه ای ضمن قدردانی از هموطنان مقیم ایتالیا برای مشارکت در انتخابات اعلام کرد که در مجموع 1038 نفر در انتخابات شرکت کردند که این رقم بیش از دو برابر نسبت به دوره قبل انتخابات افزایش داشته است.
ایرانیان مقیم ایتالیا بویژه دانشجویان در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری حضور پرشور و بی سابقه ای داشته و از نخستین ساعات گشایش حوزه های اخذ رای ، در نمایندگی های جمهوری اسلامی در رم و میلان پای صندوق هار رای حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتخابات دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری از ساعت 9 صبح به وقت محلی (11:30 به وقت تهران) در محل سفارت جمهوری اسلامی در شهر رم و از ساعت 8 صبح به وقت محلی در سرکنسولگری کشورمان در شهر میلان در شمال ایتالیا آغاز شد ولی در پی مشارکت گسترده رای دهندگان، در شهر رم با 2 ساعت تمدید تا ساعت 20 به وقت محلی (21:30 به وقت تهران) ادامه یافت.
دانشجویان ایرانی و هموطنان مقیم ایتالیا که در صف های طویل رای گیری در داخل و خارج از سفارت ایران در رم و میلان ایستاده بودند، مشارکت در انتخابات را یک وظیفه ملی خواندند.
دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران روز جمعه 29 اردیبهشت ماه بطور همزمان در داخل و 102 کشور خارجی برگزار شد .
شبک **اروپام**461 **1917**انتشار دهنده: سید محمدباقر نوربخش

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۳۰۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: مناظره‌های ضبط شده از دو نامزد حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف، هر روز ساعت ۶ صبح و ۲۲ از رادیوی خراسان جنوبی و ۸ صبح و ۱۹ از سیمای خاوران پخش می‌شود.
دور سوم مناظرات هم قرار است دوشنبه ۱۷ اردیبهشت از رادیو و سیمای خاوران پخش شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد
  • افزایش مشارکت ۷ درصدی مردم مشهد در انتخابات
  • طالبان خواستار بازگشت افغانستانی‌های مقیم خارج به وطنشان شد
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ
  • عزاداری مهاجرین افغانستانی همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار