Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-06@10:45:59 GMT

قدردانی استاندار از ناجی فداکار گیلانی

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۳۰۶۹۳

قدردانی استاندار از ناجی فداکار گیلانی

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، محمدعلی نجفی در پیامی خطاب به خانواده مرحوم افشین حاجی محمدعلی با تسلیت درگذشت شهادت گونه آن مرحوم اظهار کرد: ایثار واژه کوچکی است در مقابل بزرگمردی که از گوهر جان برای نجات همنوعان و هموطنان می‌گذرد و بی‌شک چنین فرزندی برومند در دامان پاک پدر و مادر راستین، راه و رسم عشق و جوانمردی را آموخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان همچنین به ضرورت ثبت نام وی به عنوان ناجی فداکار تأکید کرد و در این راستا فرماندار بندرانزلی نیز به نمایندگی از استاندار گیلان با حضور در خانه این ناجی فداکار، درگذشت مرحوم افشین حاجی محمدعلی را به خانواده وی تسلیت گفت.

مرحوم افشین حاجی محمدعلی در غازیان بندرانزلی با مشاهده کودک هفت ساله که در حال غرق شدن بود با فداکاری و از خودگذشتگی به کمک وی شتافت و پس از نجات آن کودک؛ در دریا غرق شد.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2855996998517949129 برچسب‌ها : ناجی فداکار افشین حاجی محمدعلی قدردانی استاندار از ناجی فداکار گیلانی لینک کوتاه : اخبار مرتبط این معلم قزوینی جان 40 دانش‌آموزش را نجات داد+عکس سه شنبه 12 اردیبهشت 1396 11:37 نجات اعضای دو خانواده از آتش توسط مامور فداکار +عکس پنج شنبه 28 اردیبهشت 1396 16:35

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها ورودی جالب بازار ماهی فروش‌های دبی چفیه رهبری نصیب چه کسی شد؟ + تصاویر لحظه غم انگیز غرق شدن اسب در دریاچه وقتی ترکی فیصل از انتخابات ایران انتقاد می‌کند دستگیری مرد شیطان صفتی که به دختر 2 ساله هم رحم نکرد+عکس پنیر جان مردی را گرفت روزی که هاشمی رفسنجانی ترور شد+تصاویر جنایت برای ازدواج شوم +عکس کنایه توییتری ظریف به حاکمان عربستان سعودی+عکس دیدنی‌ترین بناهای مشهور‌ جهان + عکس لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها لحظه واژگونی یک خودرو پس از تصادف با وانت نجات بچه گوزن گرفتار در کانال فاضلاب اختراع فوق العاده ناسا برای اولین بار در جهان علاقه وحشتناک مزدک میرزایی به فوتبال از زبان خودش سرنوشت خنده‌دار مرد آمریکایی که روی صندوق عقب خودرو خوابید! +عکس افزایش قیمت خودروهای اتوماتیک بازار +جدول قیمت صفرکیلومترها روزی که هاشمی رفسنجانی ترور شد+تصاویر خودروهای راجر مور در نقش جیمزباند +عکس تصادف مضحک دو خودرو در شهر استانبول! +عکس تصاویر جدید آیفون 8 احتمالاً طراحی نهایی آن را نشان می‌دهند آخرین مطالب همه سایت 22:30 قدردانی استاندار از ناجی فداکار گیلانی 22:00 خشم انگلیس از درز اطلاعات حمله منچستر به رسانه‌های آمریکا 21:30 به جای نابودی داعش بر مهار خطر ایران و حزب الله متمرکز شوید 21:00 بازداشت چند عضو داعش در قلب مسکو 20:30 بانک مرکزی تورم اردیبهشت را ۹.۸ درصد اعلام کرد 20:03 لحظه واژگونی یک خودرو پس از تصادف با وانت 20:00 پیدا شدن دومین فرد مفقود شده در جنگل‌های آمل 19:30 سه عاملی که ریسک سرطان سینه را کاهش می دهد 19:15 کاهش مصرف کالری موجب افزایش طول عمر می شود 18:58 نجات بچه گوزن گرفتار در کانال فاضلاب فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۳۰۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ کارآگاه محمود گیلانی ضمن بیان اینکه روز شنبه فردی با مراجعه به پلیس آگاهی از ضرب و جرح و سرقت کیف خود خبر داد و ابراز داشت: سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به همراه مدارک داخل کیف مذکور بود لذا با توجه به حساسیت موضوع عملیات شناسایی سارقان آغاز شد.

مهر در خبری نوشت:وی ضمن بیان اینکه پلیس با استفاده از اقدامات فنی هویت یکی از سارقان را شناسایی کرد، افزود: فرد مذکور در منزل پدر بزرگ خود جنوب سمنان دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان با بیان اینکه این فرد به همدستی دو نفر دیگر نیز اعتراف کرده است، ابراز داشت: این دو نفر نیز دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شدند.

گیلانی با بیان اینکه کینه‌جویی انگیزه سرقت بوده است، تصریح کرد: در ادامه اعترافات عنوان شد که اختلافات مالی شاکی و سارق مربوط به چهار سال قبل است و متهم اصلی با همدستی برادر و دوست خود اقدام به انجام این سرقت کرده بود.

وی افزود: پرونده هر سه متهم برای ادامه سیر قانونی به مراجع قضائی ارجاع و این افراد روانه زندان شدند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903185

دیگر خبرها

  • نجات ۴۳ هزار زن باردار در مناطق درگیر سیل بلوچستان
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • روایت یک معلم فداکار در گیلان
  • تجلیل از معلمان پیشکسوت و فداکار اصفهانی در صحن علنی شورا
  • اجرای طرح شناسایی معلمان فداکار در اصفهان
  • فیلم | انسداد تونل راهدار فداکار محور بندرعباس حاجی آباد
  • هلال احمر، ناجی ۸ نوجوان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی به خدمه سکوی متحرک در آب‌های عسلویه انجام شد