Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمنی با اعلام مطلب فوق افزود: در این راستا با هدف میزبانی مطلوب از زائران حرم امام راحل درمراسم بیست وهشتمینسالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اقدامات مربوط به مناسب سازی محوطه و تامین رفاه حال زائرین انجام شده است.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات اجرایی در زمینه عملیات عمرانی افزود: در پهنه تحویلی 680مترمربع لکه گیری آسفالت و مرمت نوار حفاری به تناژ 150تن آسفالت و نیز نصب یک دریجه به منظور همسطح سازی معابر انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه با اشاره به اینکه در حوزه خدمات شهری نیز ماموریتهای پیش بینی شده تمام شده است، افزود: تمامی موارد شامل 290 هزار مترمربع رفت و روب، نظافت و شستشوی معابر، جمع آوری خاک و نخاله در 50 سرویس ،حفر 5 چاه جذبی جهت استقرار سرویس بهداشتی سیار، 2 هزارمتر مربع علف زنی و کاشت 100 اصله نهال توسط10 نیروی انسانی و با بهره گیری از 15 دستگاه ماشین آلات انجام شده است.

انجمنی در پایان یادآور شد: با هدف هر چه باشکوهتر برگزار شدن برنامه های بزرگداشت کلیه ماموریتها با استقرار اکیپ های اجرایی و تجهیزات و امکانات مورد نیاز اجرا شده است و آماده استقبال از زائرین محترم هستیم.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۳۱۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد

محمدحسین واحدیان در بازدید از روند آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد، اظهار داشت: طی چند روز گذشته هزار و ۷۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت توزیع و ۱۶ هزار مترمربع از این معابر به صورت کامل آسفالت شد.

وی افزود: دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تولید هزار و ۷۰۰ تن آسفالت هزینه شده است.

بیشتر بخوانید

پیش‌بینی تولید ۷۰ هزار تن آسفالت در شهرکرد

واحدیان اضافه کرد: عملیات آسفالت ریزی در معابر آرامستان با استفاده از دو هزار و ۵۰۰ تن آسفالت در ۱۰ روز آینده انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم که اجرای طرح نهضت آسفالت در تمام سطح شهر را ادامه دهیم لذا می‌طلبد شهروندان مدیریت شهری را همراهی کنند تا آسفالت کوچه و محله مورد نظرشان بر اساس برنامه زمانبندی انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۱۶۰۰۰ مترمربع از معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد آسفالت شد
  • آغازعملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری در بروجن
  • توزیع آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری بروجن
  • توزیع ۴۲۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت
  • ایمن‌سازی گذرگاه‌های عابر پیاده در منطقه ۹ اصفهان
  • تاسیس دفتر راه و شهرسازی بردسکن خراسان‌رضوی پس از ۳۰ سال به ثمر نشست
  • نامناسب بودن معابر، مشکل آزار دهنده معلولان کردستانی
  • آسفالت نزدیک به ۷۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و پنجم در شیراز
  • توزیع ۲۴۳۰ تن آسفالت در شهرداری منطقه یک اراک