Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - مدرس و کارگردان تئاتر گفت: دولت دوازدهم بايد در زمينه هاي موسيقي، سينما، تئاتر و حتي جشنواره هاي فرهنگي وهنري چشم انداز تعريف کند.

مسعود دلخواه روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا با بيان اينکه اهالي فرهنگ و هنر مدتهاست که خواسته هاي خود را به طور مشخص بيان کرده اند، تصريح کرد: اما درخواست هنرمندان بطور کامل جدي گرفته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با تاکيد بر اينکه بايد در زمينه اعتلاي موسيقي، سينما و تئاتر گام بزرگي برداشته شود، اظهار کرد: تعيين چشم انداز براي عرصه هاي مختلف و جشنواره هاي متفاوت مانند مي تواند کمک بزرگي به فرهنگ وهنر باشد.
کارگردان نمايش «بيگانه» خاطر نشان کرد: اگر چشم اندازي پيش بيني نشود برنامه ريزي بلند مدت امکان پذير نيست و در غير اين صورت بهبودي در وضعيت فرهنگ و هنر ايجاد نخواهد شد.
وي با تاکيد براينکه تئاتر نيازمند بودجه اي در خور است، گفت: شاخه تحصيلي تئاتر در بسياري از دانشگاه ها راه اندازي و اين امر سبب شد تا امروز ميزان قابل توجهي هنرمند فارغ التحصيل بيکار در کشور داشته باشيم.
دلخواه افزود: امروز بايد با مديريت مناسب اين افراد را به مسير بهره وري برسانيم که نيازمند بودجه اي ويژه است.
به گفته وي يکي از مشکلات فرهنگ و هنر کشور، جدي گرفته نشدن اين دو مقوله از سوي مسئولان است.
فراهنگ ** 7561 ** خبرنگار: سارا کريميان * انتشار: اميد غياثوند



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۳۱۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در دانشگاه آزاد ملارد طنین‌انداز شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به همت بسیج دانشجویی و بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد و در اقدامی انقلابی از دانشجویان و نخبگان دانشگاه‌های کلمبیا و آمریکا و اروپا که در خیزشی آزادانه نسل‌کشی در غزه را محکوم و خواستار قطع روابط با رژیم صهیونیستی شده بودند، اعلام حمایت کردند و با سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بیزاری خود را از استکبار جهانی فریاد زدند. 

دانشجویان دانشگاه کلمبیا که روز ۱۷ آوریل با تجمع اعتراضی خود خواستار قطع روابط دولت خود با رژیم صهیونیستی شدند آغازگر جنبشی در آمریکا و اروپا شدند و تمام دنیا را همگام با خود به چالشی بزرگ دعوت نمودند که در آن آزادی خواهی و حق طلبی و عدالت گستری را در دنیای پر از دموکراسی و روشنفکرانه خود طلب کردند. 

تاریخ گواه می‌دهد دموکراسی و آزادی بیان و روشنفکری در آمریکا و اروپا جز یک نقاب زیبا بر چهره دولت‌های مستکبر چیزی نیست.

دراین تجمع اعضای هیئت رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، موضع شجاعانه و بشردوستانه‌ی دانشگاهیان آمریکا را در دفاع از مردم مظلوم غزه را تحسین و برخورد خشن پلیس آمریکا با دانشجویان واستادان دانشگاه‌ها را که همگی فریاد حق طلبی و نابودی اسرائیل را سرمیدادند، محکوم نمودند و از قیام ضد صهیونیستی دانشگاهیان آمریکا حمایت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در دانشگاه آزاد ملارد طنین‌انداز شد
  • سند چشم‌انداز شهرستان کاشان باید ‌تدوین شود
  • ضرب‌الاجل قالیباف به دولت ربطی به کرسی ریاست در مجلس دوازدهم دارد؟
  • مشارکت «شناسایی خطر» در حوزه شهری ارتقا پیدا کند
  • اصواگرایان به دنبال تسویه حساب درون گروهی در مجلس دوازدهم؟/ پیش‌بینی متفاوت رشیدی کوچی از پارلمان آینده
  • افشاگری مسعود پزشکیان درباره نقش دولت در دریافت سکه و زیرمیزی توسط پزشکان
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است | توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • اروپایی‌ها چقدر برای بازنشستگی خود پس‌انداز می‌کنند؟
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است/ توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • حسینی: سیاست دولت در کنترل نوسانات ارزی به مجلس اعلام شد