Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@22:43:24 GMT

رونمایی فولکس واگن از گلف 400 اسب بخاری (+عکس)

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۳۳۴۰۷

رونمایی فولکس واگن از گلف 400 اسب بخاری (+عکس)

فولکس‌واگن از اولین مدل مفهومی "گلف GTI دهه اول" خود رونمایی کرد و قرار است آن را در همایش سالانه "ورتر‌سی" در معرض نمایش قرار دهد.

به گزارش گروه خودروی عصر ایران به نقل از "تاپ‌گیر"، این مدل مفهومی که دهمین ساخته فولکس‌واگن برای یکی از رویدادهای ویژه گلف است، قدرتش را از یک موتور بنزینی با محرک چرخ‌های جلو دریافت می‌کند و خروجی آن به 404 اسب‌بخار می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موتور الکتریکی این خودرو نیز می‌تواند محرک خوبی برای چرخ‌های عقب به شمار بیاید. فولکس‌واگن می‌گوید خودرو می‌تواند در مدل محرک چرخ‌های جلو یا با قابلیت تمام الکتریک محرک چرخ‌های عقب یا ترکیب حرکتی هر دو وارد عرصه اجرایی شود.




برای شارژ کردن باتری‌های موجود در عقب هاچبک، سامانه خاصی از ترمز طراحی شده تا بتواند با هر فشار روی پدار به احیاء نیروی باتری و ذخیره دوباره آن بپردازد.




نمای خارجی این خودرو با رنگ‌های آبی آسمانی و آبی تیره به شکل راه راه طراحی شده است. این طراحی بیشتر شبیه رقص نور آبی روی بدنه است. چرخ‌های آبی و مشکی زیر بدنه بر جذابیت بیشتر خودرو می‌افزاید. تریم آبی و سرمه‌ای خودرو نیز به دلیل هماهنگی با نمای داخلی انتخاب شده است. نورپردازی داخلی خودرو نیز به همین مناسبت در طیف رنگ های آبی و سرمه‌ای انتخاب شده است.




درمجموع باید گفت فولکس واگِن گلف GTI دیکیت یک هاچبک قدرتمند، کاربردی و اقتصادی با قابلیت استفاده روزمره می‌باشد که ازنظر کیفیت در کلاس خود جزو بهترین‌هاست. خیلی کم پیش می‌آید به خودرویی برخورد کنید که این‌قدر قابل‌تحسین عمل کرده و در هر زمینه‌ای حرف‌های خوبی برای گفتن دارد.




منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۳۳۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، به‌دنبال خروج یک دستگاه قطار باری حامل سوخت از ریل در ایالت آریزونای آمریکا و وقوع حریق، شاهراه کلیدی آریزونا-نیومکزیکو مسدود شد.

تصاویر و ویدئوهای اولیه که در فضای مجازی منتشر شده است، واگن‌های له‌شده این قطاری باری را به تصویر می‌کشد که بالای آن دود غلیظی نیز به چشم می‌خورد.

سخنگوی شرکت «خط آهن بی‌ان‌اس‌اف» اعلام کرد که در این حادثه هیچ‌کس مصدوم یا کشته نشده است. به گفته وی، تیم اعزامی به محل در حال پاکسازی بقایای واگن‌های سوخته هستند.

دلیل خروج قطار از ریل هنوز مشخص نشده است. این قطار حامل گاز بی‌بوی «پروپان» بود و ۶ واگن آن طعمه حریق شد.

کد خبر 6089956

دیگر خبرها

  • فیلم| خودروی اسپرت برقی جدید BYD
  • اتمام ۱۵فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی
  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا+ فیلم
  • رونمایی از شاسی بلند جدید چری با آخرین تکنولوژی‌های جهان
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم