Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی عصر روز پنجشنبه در جمع تعدادی از خبرنگاران و هنرمندان مهریز افزود: نقد منصفانه ، بیان حقایق و نشان دادن ظرفیت های شهرستان از رسالت های مهم اصحاب رسانه است.
وی ادامه داد: خبرنگاران رسانه های مختلف گروهی و نشریات باید افشا کننده توطئه های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی باشند و رسالت سنگین خود را در قبال کشور و مردم ولایتمدار انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه مهریز تصریح کرد: مقام معظم رهبری و همچنین بنیانگذار جمهوری اسلامی بارها توصیه های مهم و مفیدی خطاب فعالان عرصه خبر و خبرنگاران داشته اند که باید به آنها عنایت داشت.
محی الدینی گفت: خبرنگاران نقش مهمی در انعکاس عملکرد نظام و دستگاه های مختلف اجرایی بر عهده دارد و همچنین در مقابل نیز مدیران و مسئولان باید انتقاد پذیر باشند.
امام جمعه مهریز ضمن قدردانی از خبرنگاران و هنرمندان مهریز و همچنین فعالان قرآنی این شهرستان بر کار و تلاش مضاعف ، همبستگی و برنامه ریزی در امور مختلف برای توفیق بیشتر تاکید کرد.
محی الدینی به اهمیت شورای فرهنگی عمومی و سایر تشکل ها در شهرستان مهریز اشاره کرد و خواستار تقویت آنها و همچنین استفاده از نظرات صاحب نظران و فرهیختگان و تشکیل اتاق فکر بر حسب ضرورت شد.
وی گفت: باید یک نگاه فرهنگی با همکاری تمام خبرنگاران ، موسسات قرآنی و فرهنگی و قاطبه هنرمندان در شهر برای تحقق اهداف عالیه ایجاد شود و به همکاری همگان نیاز مبرم است.
امام جمعه مهریز افزود: توجه به موسسات قرآنی ، انجمن های فرهنگی ، هنری ، ادبی و خبرنگاران باید همواره مورد توجه قرار گیرد و حضور خیران در کنار دولت برای حل و رفع نیازها ضروری است.
محی الدینی افزود: دشمنان در قالب تهدید نرم ارزشهای معنوی و الهی نظام و نسل جوان را نشانه رفته اند بنابراین برای مقابله با توطئه های فرهنگی استکبار جهانی همه افراد مسول هستند.
در این جلسه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مسئول کانون خبرنگاران و بسیج رسانه ، تعدادی از مسئولان موسسات قرآنی و همچنین روسای انجمن های فرهنگی و هنری مهریز به طرح دیدگاه ها و مطالبات خود پرداختند.
مهریز دارای افزون بر 100 موسسه قرآنی ، کانون مساجد ، انجمن های فرهنگی و هنری و خبرنگار است.
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری یزد قرار دارد.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۳۴۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان به ریاست مرادیان معاونت عمرانی فرمانداری و با حضور محسن الحسینی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی، ابوئی رئیس اتاق اصناف، طاهری کارشناس اداره صمت و زارع رئیس اتحادیه صنف نانوایی‌ها در محل سالن جلسات فرمانداری مهریز برگزار شد.


بررسی مشکلات توسط اتحادیه نانوایی‌ها اعم از پاسخ گویی میزان نان و تراکنش متعارف، افزایش تنوع قیمت نان محلی، چگونگی تسریع در رفع اختلال تشخیص سهمیه توسط سامانه (قطع و کسر)، نحوه ارائه تسهیلات به واحد‌های خبازی، اتصال خبازان به سامانه برای کنترل جزیی‌تر عملکرد و بررسی آخرین وضعیت فرآیند توزیع و میزان سرانه آرد در شهرستان از جمله مواردی بود که در این کارگروه مطرح و در این خصوص بحث و تبادل نظر شد.

دیگر خبرها

  • جشن ریواس در روستای راونج دلیجان برگزار شد
  • حمایت دانشجویان سراسر دنیا از مردم غزه رویدادی بی‌سابقه است
  • حمله نظامی به صهیونیست‌ها موجی از امید و اقتدار را برای ایران رقم زده است
  • امام جمعه تهران: در راهبرد دفاعی ایران، توسعه و گسترش جنگ تعریف نگردیده
  • گسترش بصیرت، بهترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است
  • دانش آموزان، هدف دشمن در جنگ نرم هستند
  • امام جمعه اصفهان: گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • در زندگی قرآنی، گمراهی راه ندارد
  • جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز
  • طلوع خورشید اسلام، روح نشاط و امید در کالبد زن دمید