Web Analytics Made Easy - Statcounter

منطقه آزاد اروند که اسپانسری تیم استقلال خوزستان را در فصل جاری به عهده گرفته بود، قصد خرید امتیاز این باشگاه را دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ادامه حیات باشگاه استقلال خوزستان که توسط گروه ملّی اداره می‌شد و پس از اختلاس‌هایی که در این گروه رخ داد در اختیار بانک ملّی قرار گرفت، سخت است و این مسئله به واگذاری این باشگاه بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منطقه آزاد اروند که در فصل جاری کمک زیادی به این باشگاه کرده، برای ادامه حیات باشگاه حاضر است مالکیت این باشگاه را به عهده بگیرد.

مشکلات گروه ملّی برای تیمداری همچنان ادامه دارد و بانک ملی هم نمی‌تواند هزینه‌های استقلال خوزستان را پرداخت کند و از این‌رو احتمال انحلال باشگاه نیز وجود دارد. از همین‌رو استانداری خوزستان و هیئت فوتبال این استان حاضر نیستند امتیاز این باشگاه از استان خارج شود و در حال مذاکره هستند تا اسپانسری در داخل استان مالکیت این باشگاه را به عهده بگیرد. در حال حاضر تنها مشتری جدی منطقه آزاد اروند است که در فصل جاری اسپانسری باشگاه را هم به عهده گرفته بود. گویا خارج از آن، این اسپانسر کمک‌هایی نیز به باشگاه کرده و حالا یکی از طلبکاران محسوب می‌شود که در این صورت می‌تواند با در اختیار گرفتن مالکیت باشگاه این طلب را هم صاف کند.

در صورتی که منطقه آزاد اروند مالکیت استقلال خوزستان را به عهده بگیرد، این تیم هم از اهواز به خرمشهر منتقل و به این صورت خرمشهر صاحب تیم لیگ برتری خواهد شد.

انتهای پیام/

R35347/P1015135/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۳۴۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولیت جنایات در رفح بر عهده رژیم صهیونیستی و آمریکا است

به گزارش خبرگزاری مهر، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه حمله رژیم اشغالگر صهیونیستی به منطقه مرزی رفح در جنوب نوار غزه را شدیداً محکوم کرد.

وی اظهار داشت: حمله به این منطقه علیرغم همه هشدارهای بین‌المللی و مخالفت قاطع جامعه جهانی، بیانگر درنده‌خویی رژیمی یاغی است که به هیچ هنجار بین‌المللی پایبند نبوده و قطعاً اصلی‌ترین تهدید صلح و امنیت بین‌المللی به شمار می‌رود.

کنعانی تصریح کرد: این اقدام رژیم با هدف به شکست کشاندن تلاش‌های بین‌المللی برای توقف جنگ و پایان بخشیدن به نسل‌کُشی در غزه و صرفاً به قصد حفظ منافع فردی و گروهی جنایتکاران صهیونیست صورت گرفته است.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید نمود: چنانچه قبلاً بارها اعلام کرده‌ایم، کلید آرامش و امنیت در منطقه، توقف فوری و بی قید و شرط جنگ علیه مردم مظلوم فلسطین در نوتر غزه و کرانه باختری بوده و همه بازیگران بین‌المللی باید رژیم صهیونیستی را با این هدف تحت فشار قرار دهند.

کنعانی افزود: قطعاً مسؤولیت جنایات و خونریزی جاری، بخصوص در منطقه رفح بر عهده رژیم کودک‌کش صهیونیستی و پشتیبان اصلی آن یعنی دولت آمریکا بوده و این جنایتکاران باید پاسخگوی جنایات خود باشند.

کنعانی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران مجدداً از نهادهای حقوقی و قضائی بین‌المللی می‌خواهد که روند رسیدگی به جنایات ضدبشری مقامات رژیم آپارتاید صهیونیستی را تسریع بخشیده و آنان را به پای میز محاکمه کشانده و مجازات نمایند.

کد خبر 6099435 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • پیشروی دشمن در تصرف سرزمین ذهن ها/ خرمشهر فرهنگی آزاد شود
  • همه احتمالات قهرمانی و بقا در لیگ برتر ایران/ شانس ماندن خوزستانی‌ها و نساجی چقدر است؟
  • مسوولیت جنایات در رفح بر عهده رژیم صهیونیستی و آمریکا است
  • ساز و کار خرید اموال متروکه از سازمان اموال تملیکی چیست؟
  • استقلال با حداکثر هیجان صدرنشین ماند/ حرکت فولاد به‌سوی سقوط
  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • عکس‌های تکان‌دهنده از سردر یک باشگاه لیگ برتری؛ بافت فرسوده یا ساختمان باشگاه صنعت نفت آبادان؟
  • برتری ۴ نشریه دانشگاه آزاد رودهن میان نشریات دانشجویی واحد‌های دانشگاهی
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۲۱ تهران +جدول