Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه ایلام گفت: هدف از سفر رئیس جمهور آمریکا به منطقه و شرکت در کنفرانس سران دیکتاتور و مزدور کشورهای عربی تشکیل ناتوی عربی-غربی و صهیونیستی برای مقابله با ملت ایران است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام, به نقل از پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه, حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی در خطبه های امروز نماز جمعه ایلام اظهار داشت: اظهارات جنگ طلبانه و گستاخانه رئیس جمهور آمریکا در ریاض دلیل روشنی بر دشمنی عمیق رژیم آمریکا علیه ملت ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ادبیات زشت ترامپ پس از برگزاری باشکوه و حماسی انتخابات ریاست جمهوری حاکی از ناتوانی و ناکامی آمریکا و متحدان غربی و عربی در منزوی کردن نظام جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام تصریح کرد: علاوه بر این اذعان بیش از 50 کشور جهان بر قدرت فزاینده و مهارنشدنی انقلاب و نظام اسلامی مایه افتخار و نشان از اقتدار و عزت ملت و رهبری ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: دیپلماسی سکوت و لبخند باید در برابر اظهارات ترامپ و پادشاه کهنسال و فرسوده رژیم فاسد آل سعود تهاجمی و در تراز انقلاب اسلامی باشد.

امام جمعه ایلام افزود: هدف از سفر رئیس جمهور آمریکا به منطقه و شرکت در کنفرانس سران دیکتاتور و مزدور کشورهای عربی تشکیل ناتوی عربی-غربی و صهیونیستی برای مقابله با ملت ایران است.

وی گفت: موضعگیری رژیم آمریکا و حاکم فاسد سعودی حاکی از این واقعیت است که سایه جنگ علیه ایران گسترش پیدا کرده و ادعای این که مذاکرات هسته‌ای و برجام سایه جنگ را از فضای ایران دور کرده است تحلیلی غلط و خلاف واقع است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام اظهار داشت: حضور حماسی و غرورآفرین و بی‌نظیر ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری خنثی کننده توطئه دشمن و عامل ثبات سیاسی کشور است.

وی با بیان اینکه پیام این حضور وحدت، همبستگی، اتحاد و انسجام و مقابله با فشارها و تهدیدهای دشمنان است ادامه داد: آروزی موفقیت رئیس جمهور منتخب را داریم و امید است دولت آینده به وعده‌های خود عمل کند.

امام جمعه ایلام افزود: ایجاد رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال برای جوانان بیکار مملکت، خروج اقتصاد از رکود، تحقق وعده‌های زمین مانده در چهار سال دوم به عنوان مهم‌ترین کار محسوب شود و قطعاً شعار دادن و برپایی همایش‌های پرهزینه و تشریفاتی هیچ مشکلی را حل نمی‌کند.

لطفی با اشاره به سالروز فتح خرمشهر تصریح کرد: خرمشهر سمبل مقاومت است، خرمشهر برای ملت ایران تنها یک شهر نیست بلکه تاریخ گویای پایداری, ایثار, مقاومت و جاودانگی انقلاب است و فتح خرمشهر در تاریخ جنگ ایران و عراق از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

امام جمعه ایلام به حمله وحشیانه دژخیمان رژیم فاسد آل خلیفه به بیت مرجع تقلید و رهبر انقلاب شیعیان بحرین اشاره کرد و افزود: این اقدام ره‌آورد سفر رئیس جمهور آمریکا به ریاض و چراغ سبز رژیم کودک‌کش آل سعود و آل خلیفه است.

وی ادامه داد: ملت مظلوم و بی‌دفاع و انقلابی بحرین با رهبری آیت‌الله شیخ عیسی قاسم علیه حاکم فاسد و دیکتاتور در خون آشام و مزدور آل خلیفه قیام کردند و برای احقاق حقوق پایمال شده و برای پایان دادن به ظلم و ستم و بی‌عدالتی که سال‌هاست توسط خانواده آل خلیفه و یک اقلیت بر اکثریت جمعیت بحرین صدها شهید و جانباز تقدیم انقلاب اسلامی خود کرده‌اند.

لطفی تصریح کرد: بدون تردید این سنت لاتغییر خداوند است که پیروزی از آن صالحان و مجاهدان است و مردم انقلابی بحرین در آینده نه چندان دور بساط ظلم و ستم آل خلیفه را جمع و طومار عمر ننگین و سیاه آنها را خواهند پیچید.

انتهای پیام/

R41370/P1384/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۳۵۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم عاملی برای خودکفایی و پیش برندگی در کشور شده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار کرد: زمانی تنها در کشور ما شعار مرگ بر اسرائیل در کشور ما طنین‌انداز می‌شد اما امروز این شعار با زبان فارسی در دانشگاه‌های آمریکا مطرح می‌شود و این صدور فرهنگ انقلاب ایران اسلامی برای مبارزه با استکبار جهانی است و امروزه در دانشگاه‌های مطرح آمریکا و اروپا دانشجو و استاد به نفع مردم فلسطین شعار می‌دهند.

وی تاکید کرد: قانون حمایت از پلیس در آمریکا بسیار خشن است و اگر فرد در برابر آنان حرکت اضافی انجام دهد، مورد ضرب گلوله پلیس قرار گرفته و خونش هدر می‌رود، لذا هیچ‌کسی جرأت اینکه که عکس‌العمل دفاعی در برابر پلیس انجام بدهد ندارد.

امام جمعه ایلام گفت: دانشجویان آمریکایی و اساتید آن‌ها برخوردهای خشونت‌آمیز، تخریب و آتش زدن اموال عمومی نداشتند اما منافع استکبار جهانی اقتضای این را ندارد که دانشگاه‌ها و مردم این کشورها، شعار عدالت‌خواهی سر بدهند، لذا با آن‌ها برخورد شدید می‌کنند و این رفتار دوگانه‌ای که می‌بینیم، خوی استکبار جهانی است.

حجت الاسلام کریمی تبار افزود: استکبار جهانی در کشور ما برای قبر بدون مرده، مرثیه خوانی می‌کنند، گوش فلک را کر می‌کند و می‌کردند اما برای این همه شهیدی که در فلسطین مظلومانه به شهادت می رسند، سکوت می‌کنند، این خوی استکبار جهانی تعجب ندارد اما جای تعجب از کسانی است که در کشور زندگی می‌کنند اما پیاده‌نظام دشمن هستند و اهداف دشمن را دنبال می‌کنند.

وی افزود: دشمنان خواستند امنیت کشور ما را به‌هم بریزند، نقشه‌ها ریختند، هزینه‌ها و تلاش‌های بسیار کرده‌اند اما امروز نقشه آنان دامن‌گیر خودشان شده‌است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: دشمنان تلاش کردند که تحریم فلج‌کننده را علیه ایران اسلامی به کار گیرند، اما تحریم عاملی برای خودکفایی، پیش برندگی و بازدارندگی جمهوری اسلامی شد و عملیات موفق و غرورآفرین "وعده صادق" نشانه این است که ما توانستیم از تهدید و تحریم‌ها، فرصت بسازیم و به پیش برویم و امروز مقام رسمی آمریکا اعلام می‌کند که تحریم ایران مفتضحانه شکست‌خورده است.

کد خبر 6095724

دیگر خبرها

  • عزاداری مردم آذربایجان غربی در سوگ شهادت امام صادق(ع)
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • مبارزه با استکبار در دنیا، صدور فرهنگ انقلاب ایران است
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • بانوان ایرانی بر فرضیه‌های غربی خط بطلان کشیدند
  • تحریم عاملی برای خودکفایی و پیش برندگی در کشور شده است
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • آیا جان توافق ایران و عربستان با ابتکار چین در خطر است؟/ پکن از ترس تحریم های ثانویه فروش نفت از تهران را کاهش خواهد داد/ دیپلماسی تلفنی چین میان ایران و آمریکا موفق بود
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا، انعکاس نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی است
  • حسینی: دولت سیزدهم به تقابل میدان و دیپلماسی اعتقادی ندارد