Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، آخرین مرحله رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان دختر امروز (جمعه ۵ خرداد ماه) در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار و ترکیب این تیم برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا معرفی شد.

معصومه محسنیان در وزن ۴۷- کیلوگرم با دو برد، سوده خلیلی در وزن ۵۴- کیلوگرم با دو برد و یک باخت‌، حدیثه طالبی در وزن ۵۴+ کیلوگرم با دو برد کاراته کاهایی نوجوان و لیلا برجعلی در وزن ۴۸- کیلو گرم با دو برد و یک باخت، فاطمه سعادتی در وزن ۵۳- کیلوگرم با دو برد و یک باخت، مبینا حیدری در وزن ۵۹- کیلوگرم با دو برد و یک باخت، مینا یوسفی در وزن ۵۹+ کیلوگرم با دو برد کاراته کاهای تیم جوانان هستند که در رقابت‌های قهرمانی آسیا به روی تاتامی می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت‌های قهرمانی آسیا اواخر تیرماه در قزاقستان برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۳۵۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا

تیم ملی پاراتکواندوی بانوان کشورمان در حالی آخرین تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی زنان آسیا در ویتنام آماده می‌کند که براساس فهرست نهایی این تیم مرضیه عبداللهی ورزشکار وزن بعلاوه ۶۵ کیلوگرم قم قرار است در این رقابت‌ها به روی شیاپ چانگ برود.

مسابقات پاراتکواندوی قهرمانی زنان آسیا ۲۹ اردیبهشت تا دوم خرداد به میزبانی ویتنام برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا