Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@16:18:34 GMT

برخورد قاطع و قانونی با متخلفان انتخابات انجام شود

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۳۶۴۶۵

برخورد قاطع و قانونی با متخلفان انتخابات انجام شود

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت:مردم انتظار دارند با متخلفان انتخابات برخورد قاطع و قانونی انجام گیرد تا دوباره شاهد این نباشیم عده‌ای به خود اجازه تخلف دهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، آیت‌الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر خرم‌آباد ماه مبارک رمضان را ماه تقوا دانست و اظهار داشت: یکی از فلسفه‌های روزه رسیدن به تقوا است و خدای متعال می‌فرماید ای مؤمنان و نمازگزاران روزه بر شما واجب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه ماه رمضان ماه نزول قرآن، تقوا و پاک‌سازی دل است افزود: ماه رمضان فرصتی برای خودسازی، تزکیه نفس و تقویت بنیه معنوی جامعه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان ماه رمضان را فرصتی برای کسب تقوای فردی، اجتماعی و سیاسی دانست و عنوان کرد: از مهم‌ترین مشکلات جامعه امروز ما ضعف تقوای سیاسی است و اگر تقوای سیاسی وجود داشته باشد جامعه و مردم سلامت‌اند‌.

وی بیان کرد: یکی از شاخه‌های مهم تقوا، تقوای سیاسی است و اگر در دوران تبلیغات انتخابات برخی دچار بداخلاقی، بدرفتاری، تهمت، افترا و دروغ شدند جا دارد در ماه رمضان استغفار کنند و تقوا داشته باشند.

آیت‌الله میرعمادی با تأکید بر اینکه بیش از همه مردم زمامداران و مسئولان حکومتی باید لباس تقوا را بپوشند، گفت: مسئولان باید تقوای سیاسی داشته باشند و باید آنچه را که در دوران تبلیغات انتخاباتی از خصومت‌ها، کدورت‌ها، کینه‌ها اتفاق افتاد تغییر و تبدیل به محبت و صمیمیت کنند، نیش نزنند چراکه فحش، کینه و تحقیر از آداب اسلامی به دور است.

وی بابیان اینکه مسئولان، زمامداران و کسانی که قدرت در اختیار دارند بیش از دیگران تقوا داشته باشند تصریح کرد: نماز جمعه محل سفارش تقوا است و مهم‌ترین بخش تقوا، تقوای سیاسی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: فردا نخستین روز ماه مبارک رمضان و امشب نخستین شب ماه رمضان است.

وی ماه مبارک رمضان را ماه برکت، رحمت و مغفرت دانست و اظهار داشت: ماه رمضان ماهی است که لحظات آن برتر از لحظات دیگر، ساعات آن برتر از ساعات دیگر و روزهای آن برتر از روزهای دیگر است.

آیت‌الله میرعمادی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در 29 اردیبهشت‌ماه 96، افزود: این انتخابات با مشارکت 73 درصدی مردم برگزار شد و شکوه دیگری از عظمت نظام و مردم شریف ایران را به رخ دنیا کشید.

وی به حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی اشاره و عنوان کرد: این حماسه که جلوه‌ای از مردم‌سالاری دینی بود چهار مؤلفه بزرگ داشت، نخست حضور حداکثری مردم بود که بیش از 41 میلیون نفر در این انتخابات شرکت کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان حضور حماسی مردم در انتخابات را بزرگ‌ترین پشتوانه نظام و انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: مؤلفه دوم این انتخابات رقابت جدی در انتخابات بود به‌طوری‌که یک رقابت جدی، وسیع و عمیقی بین نامزدها برقرار بود.

وی امنیت را ویژگی دیگر انتخابات 29 اردیبهشت برشمرد و تصریح کرد: این انتخابات در امنیت کامل برگزار شد و فضای جامعه و مردم امن بود به‌طوری‌که کوچک‌ترین مسئله ناامنی در انتخابات نداشتیم و این مسئله بسیار مهم است.

آیت‌الله میرعمادی اظهار داشت: در این انتخابات تخلفاتی صورت گرفت که اکنون نیز مسئولان دست اندارکار در حال رسیدگی هستند.

وی عنوان کرد: در جریان فتنه 88 دیدیم که عده‌ای چگونه دل دشمن را شاد کردند. چقدر خسارت مالی و معنوی به بار آوردند بنابراین باید به این مسئله مهم موردتوجه قرار گیرد و همه باید از قانون مداری، پایبندی و ولایت مداری درس بگیریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان بیان کرد: مردم انتظار دارند با متخلفان انتخابات برخورد قاطع و قانونی انجام گیرد تا دوباره شاهد این نباشیم عده‌ای به خود اجازه تخلف دهند.

وی انتخابات 29 اردیبهشت را باشکوه دانست و تصریح کرد: حضور مردم در صف‌های طولانی سبب شگفتی همه شد و آنچه در این انتخابات مهم بود این بود که مردم دوباره سربلند شدند.

آیت‌الله میرعمادی خاطرنشان کرد: مردم ما به‌نظام، انقلاب و رهبری اعتماد کردند و رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی با درایت تمام از مردم خواستند تا پای صندوق‌های اخذ رأی بیایند تا جایی که مخالفان هم اعتراف کردند که ذکاوت و هوشمندی رهبر ایران حتی مخالفان را به‌پای صندوق رأی کشاند که این هنر رهبر انقلاب بوده است.

وی برنده انتخابات را مردم، نظام، رهبری فرزانه و حکیم انقلاب دانست و اظهار داشت: به‌طور یقین مردم از رئیس‌جمهور منتخب انتظاراتی دارند که به‌حق است همچنان که مقام معظم رهبری در نامه خود فرمودند باید به مشکلات روزمره مردم توجه شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان افزود: دیگر پذیرفته نیست که مردم مشکلات روزمره داشته باشند بنابراین باید برای پیشرفت و رشد اقتصادی گام‌های قوی برداشت. مشکلات اقتصادی جامعه حل شود و اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری عملی شود.

وی با تأکید بر اینکه در تعامل به دنیا عزت و حکمت مردم ایران باید حفظ شود، عنوان کرد: امام خمینی (ره) فرمود هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید، نه اینکه ما هرچه فریاد داریم بر سرخودمان بکشیم این شیوه درستی نیست ما هرچه فریاد داریم در برابر دشمنان باید باشد.

آیت‌الله میرعمادی بابیان اینکه دشمنان ما در کمین هستند و ما نباید از دشمن غفلت کنیم، بیان کرد: در همین هفته رئیس‌جمهور آمریکا نخستین سفر خارجی خود را از عربستان و آل سعود آغاز کرد که این نشان می‌دهد که دشمنان ما می‌خواهند منسجم شوند و معلوم است که به‌اصطلاح خود می‌خواهند یک اجماع منطقه‌ای علیه ایران به وجود آورند بنابراین ما باید خیلی هوشیار و بیدارباشیم.

وی با اشاره به اینکه سفر ترامپ به عربستان به‌منظور اخاذی و تامین منابع مالی آمریکا بوده است، گفت: رئیس‌جمهور آمریکا به‌صراحت گفت کسانی که ما از آن‌ها حمایت می‌کنیم باید هزینه‌های ما را بپردازند بنابراین چمدان‌های پر از دلار را از عربستان برد و به‌طور یقین در رقص شمشیر هم شرکت می‌کند این جای تعجب نیست برای آن است که بتوانند ضربه‌ای به انقلاب اسلامی ایران بزنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان اظهار داشت: عربستان و آل سعود خیال می‌کند با برقراری رابطه با آمریکا می‌تواند وزن خود را در منطقه ارتقا بخشد، آل سعود خیال می‌کند با انعقاد بزرگ‌ترین پیمان و قرارداد خرید سلاح قدرتی در منطقه پیدا می‌کند و می‌خواهد ایران را از حمله نظامی بترساند اما ما به آل سعود می‌گوییم مطمئن باشید که خیال حمله نظامی به ایران را به گور خواهید برد.

وی خطاب به حاکم آل سعود گفت: شما پول مردم عربستان را به جیب آمریکا ریختید، اسلحه تهیه کردید و می‌خواهید یمن، حزب‌الله لبنان و ایران اسلامی را تهدید کنید اما بدانید این سلاح‌هایی که خریداری کردید به‌طور یقین علیه آل سعود به کار گرفته خواهد شد.

آیت‌الله میرعمادی افزود: رژیم شاهنشاهی در ایران ژاندارم منطقه بود. سلاح تهیه کرد اما سلاح نتوانست آن‌ها را حفظ کند.

وی عنوان کرد: آل سعود و عربستان بدانند اسلحه نمی‌تواند آنان را در جایگاهشان حفظ کند، پناه بردن به داعش و آمریکا نمی‌تواند آن‌ها را امان دهد آن‌ها باید به ملت خود تکیه کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان در بخش دیگری از سخنان خود به بازداشت و دستگیری عالم مجاهد آیت‌الله شیخ عیسی قاسم در بحرین اشاره و بیان کرد: آل خلیفه یک جنایت بسیار بزرگی را مرتکب شدند.

وی مشی آیت‌الله شیخ عیسی قاسم را صلح، آرامش و حفظ بحرین دانست و گفت: آل خلیفه آیت‌الله شیخ عیسی قاسم را تحمل نکرد وحشیانه این عالم مجاهد و مبارز را در خانه دستگیر و به تیراندازی عده‌ای را شهید و زخمی کردند.

آیت‌الله میرعمادی تصریح کرد: متأسفانه مدعیان حقوق بشر و آزادی در دنیا سکوت مرگباری را پیشه کردند و حرف نمی‌زنند که چه اتفاقی در آنجا رخ‌ داده است.

وی اظهار داشت: رژیم آل خلیفه در بحرین عوامل آل سعود، اسرائیل جنایت‌کار و آمریکا است و هرچه آن‌ها بگویند اجرا می‌کند؛ دستگیری آیت‌الله شیخ عیسی قاسم واقعاً سبب جریحه‌دار شدن قلب مسلمانان شد و حتی اعتراض اهل سنت را نیز در پی داشت.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان ضمن محکوم کردن جنایات آل خلیفه افزود: مصرانه از دستگاه دیپلماسی ایران می‌خواهیم نسبت به آزادی بدون قید و شرط این عالم مجاهد اقدام کند.

وی عنوان کرد: آل‌خلیفه باید بداند این نوع جنایات زمینه سقوط آن‌ها را فراهم می‌کند بنابراین باید به مردم، علما و کسانی که به دنبال حفظ استقلال و معنویت جامعه هستند احترام قائل شوند.

انتهای پیام/

R41450/P1384/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۳۶۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند

نماینده مردم قزوین،‌ البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: کارنامه مسئولان همان مشارکت مردم در عرصه انتخابات است و باید هر مسئولی به بازخورد انجام وظایف خود که در مشارکت مردم در انتخابات منعکس می‌شود، توجه کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سالار آبنوش عصر امروز _شنبه هشتم فروردین_ در شورای اداری شهرستان البرز، اظهار کرد: بی‌تردید کارنامه مسئولان همان مشارکت مردم در عرصه انتخابات است که باید هر مسئولی به بازخورد انجام وظایف خود که در انتخابات و مشارکت مردم منعکس می‌شود، توجه کند.

وی با تأکید بر اهمیت حل مشکلات مردم اضافه کرد: باید اذعان کرد که بهترین مردم را داریم به همین دلیل لازم است همه مسئولان نسبت به انجام رسالت خود در برابر مردم و قدردانی از مشارکت آنها در عرصه‌های مختلف، خدمت رسانی را جدی بگیرند.

منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به مردم و رسیدگی به امور آنها گفت: به همین خاطر مسئولان باید ضمن بازنگری در رفتار خود نسبت به خدمت‌رسانی صادقانه تلاش کنند.

آبنوش افزود: مسیری که رهبری و شهدا به ما نشان داده‌اند، جز خدمت و کار کردن برای مردم نیست و همه کسانی که مسئولیتی بر عهده دارند، باید به دنبال عملکردی باشیم تا مردم از ما راضی باشند و در عرصه‌های مختلف و انتخابات مشارکت مؤثر داشته باشند.

وی ضمن اشاره به مسیر پیش روی جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های جهانی ادامه داد: امروز به برکت امامین انقلاب و جان نثاری شهدا، جانبازان و رزمندگان گام نخست تثبیت نظام محقق شده و افق‌های پیش روی جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های جهانی نیز روشن و درخشان است.

منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وضعیت محور مقاومت اسلامی گفت: امروز جغرافیای منازعات تغییر کرده و به برکت جمهوری اسلامی ایران دیگر جنگ نه در مرزهای ایران بلکه در قلب رژیم صهیونیستی محل تمرکز جبهه کفر دنیاست و با امنیت و آرامش موجود در داخل کشورمان رژیم صهیونیستی در مقابل اراده مقاومت به زانو درآمده است.

آبنوش اضافه کرد: عملیات «وعده صادق» به ذهن مردم دنیا سرعت بخشید تا افرادی هم که تحت تبلیغات دشمن تردید داشتند، باور کنند که کوه یخی رژیم صهیونیستی و شیطان بزرگ آمریکا به برکت جمهوری اسلامی ایران و برکات فقه جعفری و رهبری معظم انقلاب اسلامی فرو ریخته است.

وی اضمحلال و فروپاشی درونی رژیم صهیونیستی را از نتایج راهبردی جبهه مقاومت دانست و ادامه داد: امروز دنیا فلسطین یکپارچه را می‌شناسد و صدای فریاد این ملت مظلوم به لطف جبهه مقاومت به گوش جهانیان رسیده و رژیم صهیونیستی رسوا شده است.

منتخب مردم قزوین در انتهای صحبت‌هایش به اهمیت تحقق گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: امروز به برکت سال‌ها ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی، روز قدس به یک رویداد جهانی تبدیل شده و چهره نمایشی و دروغین استکبار فرو ریخته که مسئولان باید به شکرانه این نعمت خادم مردم باشند و هرچه در توان دارند برای رضایت و حل مشکلات مردم به کار گیرند تا اعتمادسازی شود.

کد خبر 748523

دیگر خبرها

  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود /تا زمانی که شایعات دراینباره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند + جزئیات