Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم کشتی فرزندان شاهد و ایثارگر تکاب به عنوان نماینده آذربایجان غربی مقام سوم مسابقات کشوری کشتی پهلوانی فرزندان شاهد و ایثارگر را از آن خود کردند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، مربی تیم اعزامی کشتی فرزندان شاهد و ایثارگر استان اذربایجان غربی در مراسم استقبال از این کشتی گیران در تکاب گفت: تیم کشتی فرزندان شاهد و ایثارگر تکاب که به عنوان نماینده آذربایجان غربی به اولین دوره مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی کشور ویژه فرزندان شاهد و ایثارگر اعزام شده بود توانست با کسب 1مدال طلا در وزن 60کیلوگرم آقای ابوذر احمدزاده و 2 مدال برنز توسط اقایان چمران قنبری و بهلول محمدیان به ترتیب در وزنهای 80 و به اضافه 100کیلوگرم به مقام سومی این دوره از مسابقات دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقای عزیز رشیدی افزود: در این دوره از مسابقات تیم مازندران به مقام قهرمانی دست یافت و تیم کرمانشاه نیزدوم شد.

اولین دوره مسابقات کشتی پهلوانی کشوری فرزندان شاهد و ایثارگر کشور با شرکت 70 کشتی گیر در قالب 12 تیم از استانهای مختلف کشور از اول خرداد تا سوم خردادماه جاری به مدت 3 روز در محل سالن ورزشی تختی اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر برگزار شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۳۷۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان برترین استان در استعدادیابی کشتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛رئیس هیئت کشتی اصفهان در آئین تجلیل از برترین‌های کشتی اصفهان در سال ۱۴۰۲ گفت: سال گذشته یکی از سال‌های پر رونق و خوب کشتی اصفهان در یکی دو دهه اخیر بود.
مصطفی میرزایی افزود: کسب بیش از ۱۰ قهرمانی در رقابت‌های کشوری در رده‌های سنی مختلف و دعوت به تیم‌های ملی بخشی از افتخارات کشتی اصفهان در سال گذشته بود که پس از سال‌ها دوباره بدست آمد.
میرزایی، استان اصفهان را در چند دهه گذشته همواره از برترین‌های کشتی ایران معرفی کرد و گفت: این استان هم نشان کشوری و آسیایی و هم جهانی داشت، اما دو سه دهه‌ای بود که از این افتخارات فاصله گرفته بودیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وی در ادامه و با اشاره به موفقیت‌های کشتی اصفهان در یکی دو سال اخیر افزود: با برنامه‌ریزی مدون و اصولی و حضور پیشکسوتان و مربیان سطح بالای استان که همگی از بهترین‌های کشور هستند سعی کردیم به روز‌های خوب کشتی در اصفهان نزدیکتر شویم.
رئیس هیئت کشتی استان اصفهان در ادامه گفت: کشف استعداد‌های مختلف در سراسر استان، توجه به کشتی شهرستان‌های مختلف و ایجاد زیرساخت‌های بروز و مناسب تنها بخشی از فعالیت‌های کشتی استان در سال‌های اخیر بوده است که ثمره آن قهرمانی‌های مختلف و حضور مستمر کشتی گیران استان اصفهان در تیم‌های ملی در این چند سال بوده است.
مصطفی میرزایی ابراز امیدواری کرد با تلاش بیشتر و حمایت‌های مربیان و پیشکسوتان دلسوز این رشته مهم در استان اصفهان در آینده نزدیک شاهد افتخار آفرینی‌های بیشتر کشتی گیران استان اصفهان در رقابت‌های بین المللی و به خصوص المپیک باشیم چراکه اصفهان این ظرفیت بالا و مهم را در کشتی گیران خود دارد.

دیگر خبرها

  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان
  • (تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • اصفهان برترین استان در استعدادیابی کشتی
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور