Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - 3 گردشگر عربستاني زن 33 ساله اي را در دوبي مورد تجاوز وحشيانه اي قرار دادند.

به گزارش سرويس حوادث جام نيوز، 3 گردشگر عرب از جمله دو برادر 27 و 25 ساله يک زن 33 ساله مراکشي را مورد تجاوز قرار دادند. متهمان قرباني را به اتاق خود در هتل دعوت مي کنند و سپس وي را مورد تجاوز قرار مي دهند. بر اساس اسناد موجود در دادگاه، اين سه مرد، زن 33 ساله را خارج يک کلوپ شبانه ملاقات مي کنند، سپس براي ادامه مهماني قصد داشتند به يک کلوپ ديگر بروند که يکي از مردان پيشنهاد رفتن به هتل را مطرح مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اين زن جوان در سه نوبت در حالي که صورتش با بالش پوشانده شده بود توسط اين مردان مورد تجاوز قرار مي گيرد. آنها در دادگاه بدوي روز چهارشنبه اتهام تجاوز، تجاوز جنسي و سرقت به عنف را رد کردند. اين حادثه تلخ 20 ژانويه در هتلي در المرقبات رخ داد. قرباني که کارمند است نيز در دادگاه کيفري در معرض اتهام مصرف الکل بدون مجوز قرار دارد. قرباني شب حادثه با دوست 37 ساله الجزايري خود خارج يک کلوپ شبانه بودند که از سوي متهمان براي رفتن به هتل محل اقامتشان دعوت مي شوند. زن الجزايري ضمن رد اين دعوت به خانه بازمي گردد، اما قرباني همراه اين سه مرد به هتل مي رود.

نخست مرد 27 ساله با گذاشتن بالش روي صورت زن وي را مورد تجاوز وحشيانه قرار مي دهد و يکي از متهمان از صحنه اين عمل زشت با تلفن همراهش فيلم مي گيرد. متهمان بعد از اين ارتکاب اين عمل زشت با برداشتن چمدان هايشان اتاق را ترک مي کنند. قرباني که سعي داشته با پليس تماس بگيرد با برگشت يکي از متهمان غافلگير مي شود و تلفن همراهش نيز به سرقت برده مي شود. در نهايت با رفتن به قسمت پذيرش هتل درخواست کمک مي کند. آثار چنگ انداختن زن جوان روي صورت، گردن و قفسه سينه مرد 27 ساله قابل مشاهده بود. طبق گزارش پزشک قانوني و شواهد جمع آوري شده از محل مشخص شد قرباني در آن شب توسط اين سه مرد مورد تجاوز قرار گرفته است.
رکنا
110
اين اخبار را از دست ندهيد:
دختر نوجوان در بيمارستان از راز ارتباط کثيف با شوهرخواهرش پرده برداشت!
خانم بيچاره اي که دو پسر دوقلويش را در ماشين لباسشويي شست! + تصاوير
من صيغه او بودم / توانايي انجام همه خواسته هايش را نداشتم / او قصد آبروريزي داشت!
نيمه شب وارد خانه شدم و با كفش‌هاي يك مرد غريبه روبه‌رو شدم و ..


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۳۸۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کرم حسنی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ مبنی بر اینکه پیدایش جسد مردی در کنار رودخانه سیمره در بخش ماژین بلافاصله عوامل گشت انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی مشخص شد مرد جوانی پس از غرق شدگی در کنار رودخانه افتاده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر با بیان اینکه با تحقیقات پلیس هویت جسد شناسایی شد، ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد جسد مربوط به جوان ٢٨ ساله، اهل پلدختر که در داخل رودخانه دچار حادثه شده وغرق شده است.

سرهنگ حسنی با اشاره به اینکه جسد جهت تحقیقات بیشتر تحویل انتظامی شهرستان پلدختر داده شد گفت: با توجه به فصل گرما و حضور نوجوانان و جوانان در کنار رودخانه‌ها، ضرورت دارد شهروندان از شنا کردن در مناطق پرخطر پرهیز کرده و والدین گرامی نیز فرزندان خود را از خطرات شنا در رودخانه‌ها آگاه سازند تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

کد خبر 6090800

دیگر خبرها

  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • پیرمرد ۸۵ ساله قربانی سرقت‌های سمی شد
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد