Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@03:52:27 GMT

وحشت آمریکایی‌ها از یخ شکن جدید روسیه +عکس

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۳۹۶۳۰

وحشت آمریکایی‌ها از یخ شکن جدید روسیه +عکس

کشتی های یخ شکن جدید و در دست ساخت روسیه ترس و وحشتی در آمریکا ایجاد کردند. العالم: برخی گزارشهای رسانه ای از"پل زوکونفت" دریادار آمریکایی نقل کردند که جدیدترین کشتی های یخ شکن روسیه از نوع (23550) مجهز به موشکهای کروز خواهد بود که این امر سبب می شود تا به فکر مجهز کردن یخ شکن های نیروی دریایی آمریکا باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، دریادار زوکونفت که فرمانده گارد ساحلی آمریکاست، به کمیته فرعی امنیت ملی در مجلس نمایندگان آمریکا گفت: روسیه در زمان حاضر 40 کشتی یخ شکن دارد و در حال ساخت یخ شکن های جدیدی است و در نظر دارد تا قبل از سال 2020 دو کشتی یخ شکن نظامی و حامل موشکهای کروز را به آبها ارسال کند.مجله دیپلمات نقل کرده است که روسیه ساخت کشتی یخ شکن جدیدی به نام "ایفان بابانین"را آغاز کرده است؛ این کشتی به موشکهای جنگی مجهز خواهد شد.

این مجله به نقل از دریادار پل زوکونفت آورده است که آمریکا نیز در مقابل می بایست کشتی های یخ شکن خود را ارتقا دهد و آنها را به موشکهای کروز مجهز کند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۳۹۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر حمله پهپادی یمن به کشتی سیکلادیس آمریکا

دریافت 5 MB کد خبر 6093794

دیگر خبرها

  • تحرکات آمریکا در نیجر از بیم حضور روسیه در ساحل
  • احرکات آمریکا در نیجر از بیم حضور روسیه در ساحل
  • نگرانی آمریکا از حضور روسیه در نیجر
  • ژنرال آمریکایی: پوتین با تجربه‌ترین دولتمرد جهان است
  • نظامیان آمریکا و روسیه در نیجر در پایگاهی واحد مستقر هستند
  • آستین: نیرو‌های روسیه در نیجر به نیرو‌های آمریکایی دسترسی ندارند
  • انتقاد گزارشگر سازمان ملل از خشونت پلیس آمریکا در اعتراضات دانشگاهی
  • اعلام بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در دانشگاه های آمریکا/برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک/ وحشت دموکرات‌ها از ادامه اعتراضات دانشجویی در آستانه انتخابات
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • تصاویر حمله پهپادی یمن به کشتی سیکلادیس آمریکا