Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - HP جشنواره کن امسال را فرصت خوبي براي معرفي محصولات جديدش در نظر گرفته است؛ 3 محصول از خانواده لپ تاپ هاي معمولي و هيبريدي با نام هاي Envy x360 ،Spectre x و دو مدل از لپ تاپ هاي Envy که همگي اعضاي جديد خانواده هاي قبلي اين شرکت هستند.

به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از کليک، شرکت HP قصد دارد در خلال جشنواره کن از سه بعلاوه يک محصول جديد خود رونمايي کند که در ادامه با اين محصولات خوش ساخت آشنا خواهيم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابتدا از Spectre x2 شروع مي کنيم که يک محصول دو در يک و دومين نسخه از خانواده خود است. اين دستگاه از پردازنده Core i7 اينتل، 8 گيگابايت رم و 360 گيگابايت حافظه پر سرعت SSD بهره مي برد و صفحه نمايشي 12٫3 اينچي با رزولوشن 3000 در 2000 پيکسل (293 پيکسل در هر اينچ) دارد که تعداد اين پيکسل ها در سرفيس بوک نيز به همين تعداد است. البته صفحه 13٫5 اينچي سرفيس بوک موجب ارائه 267 پيکسل در هر اينچ مي شود.
Spectre x2 اگرچه به عنوان يک دستگاه هيبريدي قاعدتا بايد رقيبي براي سرفيس بوک باشد، اما بيشتر رقيبي براي سرفيس پرو 4 مايکروسافت به نظر مي رسد؛ محصولي که در هفته آتي طي رويدادي در شانگهاي شاهد معرفي نسخه جديد آن خواهيم بود.
از يک دستگاه دو کاره بعنوان تبلت و لپ تاپ؛ انتظار يک پردازشگر گرافيکي فوق العاده نمي رود و Spectre x2 جديد نيز از اين قاعده مستثني نيست. اين دستگاه از Iris Plus که بر روي چيپست اينتل آن موجود است براي پردازش امور گرافيکي استفاده مي کند. همچنين به ادعاي HP طول استفاده از باتري اين دستگاه به 8 ساعت مي رسد که بايد منتظر ماند و ميزان صحت آن را سنجيد.
اما اگر از جدا شدن صفحه لپ تاپتان خوشتان نمي آيد و همچنان از هواداران لپ تاپهاي هيبريدي هستيد، مدل جديد Envy x360 براي شما ساخته شده است. اين دستگاه همانند Spectre x2 مي تواند يک لپ تاپ يا يک تبلت باشد، اما اين امر را نه از طريق جدا شدن صفحه نمايش بلکه با چرخش 360 درجه آن ارائه مي دهد.
Envy x360 از صفحه نمايش 15٫6 اينچي فول اچ دي با ارائه 141 پيکسل در هر اينچ بهره مي برد. همچنين در بخش پردازشي نيز از بين دو پردازنده شرکت اينتل (i5 و i7) و سه پردازنده از شرکت AMD که A12 ،A9 يا FX هستند حق انتخاب داريد. تا 16 گيگابايت رم و 1 ترابايت حافظه داخلي از ديگر ويژگي هاي Envy x360 هستند. همچنين به لطف وجود درگاه HDMI مي توانيد کارهايتان را به راحتي در يک صفحه بزرگتر دنبال کنيد.
Envy x360 و Spectre x2 اگرچه هردو جزو دستگاه هاي 2-در-1 محسوب مي شوند اما همانطور که ذکر شد، اين کار را از دو طريق کاملا متفاوت انجام مي دهند. ادعاي HP در مورد باتري Envy x360، ده ساعت است که بسته به سخت افزار انتخابي شما مي تواند تغيير يابد.
و اما در نهايت اگر نه از جدا شدن صفحه نمايش لپ تاپتان، نه از چرخش 360 درجه آن و نه از هيچ يک از لپ تاپ هاي هيبريدي خوشتان مي آيد نگران نباشيد. چراکه اين ليست هنوز هم دو گزينه فوق العاده ديگر دارد؛ دو قلوهاي ناهمسان 13 و 17 اينچي سري Envy.
هردو مدل از طراحي ظاهري چشم نواز و کيفيت صفحه فول اچ دي بهره مي برند و امکان سفارش حسگر اثر انگشت نيز براي آنها وجود دارد. البته در مورد مدل 17 اينچي، امکان سفارش کيفيت صفحه 4k نيز مهياست.
مدل کوچکتر، آخرين نسل پردازنده اينتل Core i5، هشت گيگابايت رم و 128 گيگابايت حافظه پرسرعت SSD و عمر باتري قابل تحسين 14 ساعته را در اختيار شما قرار مي دهد و اين در حالي است که همه اينها در يک بدنه با ضخامت 1٫4 سانتي متري قرار گرفته اند که به واقع حرف بيشتري براي ارائه باقي نمي گذارد.
در مدل 17 اينچي شاهد پردازنده i7 و 16 گيگابايت رم هستيم که 1 ترابايت حافظه مکانيکي نيز آن را همراهي مي کند. همچنين پردازنده گرافيکي انويديا GeForce GRX 940MX در اين مدل مشاهده مي شود.
فراموش نکنيد که همه اين محصولات جديد از هفتمين نسل و جديدترين پردازنده هاي شرکت اينتل و AMD استفاده مي کنند و اين مهم به معني آن است که در تجربه دستگاه هاي قابل حمل و ظريف، بيش از پيش در حال نزديک شدن به عملکرد پردازشي رايانه هاي روميزي هستيم.
و اما در نهايت به بحث خوشِ قيمتها مي رسيم، جايي که شاهد تناسب نسبي قيمت با عملکرد هستيم. به طوري که قيمت هاي پايه Spectre x2 از 999 دلار، Envy x360 از 899 دلار، نسخه 13 اينچي Envy از 1049 دلار و نسخه بزرگ تر آن از 999 دلار آغاز مي شود.
بازه قيمتي، سطح عملکرد و کيفيت ساخت اين سه محصول، آنها را به همراهاني معقول و زيبا و توانا بدل کرده است، محصولاتي که يقينا مي توانند توجه طرفداران سري سرفيس مايکروسافت را به سوي خود جلب کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۳۹۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۱۱ اردیبهشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ را مشاهده کنید.

دیگر خبرها

  • آیا بلینکن می‌تواند اثر انگشت خود را بر تاریخ بگذارد؟
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • «وعده صادق»؛ عملیاتی که نباید فراموش شود
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • وحید شمسایی: یک برند، پول عجیبی به من می داد تا برای تبلیغات برنج بخورم؛ مردم تولدم را فراموش می‌کنند اما سالگرد برنج نخوردنم را تبریک می‌گویند! / فیلم
  • قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس
  • اختلال ترس از فراموش شدن چیست؟
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم