Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترکیب تیم ملی کاراته ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا با برگزاری رقابت‌های انتخابی معرفی شد.

این رقابتها پنجشنبه چهارم خردادماه با قضاوت داوران رسمی، نظارت مستقیم سرمربی و مربیان تیم ملی و همچنین حضور رئیس‌و دبیر فدراسیون در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد.
بر همین اساس مجید حسن‌نیا در وزن ٥٥- کیلوگرم ،حسین سمندر در وزن ۶۷- کیلوگرم، بهمن عسگری، در وزن ۷۵- کیلوگرم و مهدی خدابخشی در وزن ۸۴- کیلوگرم با برتری مقابل رقبای خود جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیر مهدیزاده در وزن ٦٠-کیلوگرم به دلیل نداشتن رقیب در ترکیب تیم ملی قرار گرفت. پیش از این هم حضور سجاد گنج زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم در رقابت‌های قهرمانی آسیا قطعی شده بود. گنج زاده در مسابقات اخیر از جمله بازیهای کشورهای اسلامی موفق به کسب مدال طلا شده بود.
ذبیح الله پورشیب که دو بازی را به مهدی خدابخشی در وزن ٨٤- کیلوگرم واگذار کرده بود در مبارزه سوم به رای داوران اعتراض کرد و مبارزه را ادامه نداد. وی معتقد بود که ضربه خدابخشی به دست او برخورد کرده که سلیمی رئیس‌کمیته داوران پس از بازبینی فیلم، رای داوران را تائید کرد. فرجی رئیس ‌فدراسیون کاراته نیز که از صبح در سالن حضور داشت به اعتراض پورشیب رسیدگی کرد که رای داوران بازهم تائید شد.
در وزن ۷۵- کیلوگرم بعد از آسیب دیدگی علی اصغرآسیابری که موفق به ادامه مسابقات نشد، ابراهیم حسن بیکی و بهمن عسگری ۵ بار به مصاف هم رفتند که این ماراتن را عسگری ۳ بر۲ به سود خود خاتمه داد و مسافر قزاقستان شد.
در این رقابتها سعید فرخی، سعید علیپور، مصطفی روستا، میعاد یاری حضور داشتند که موفق نشدند به ترکیب تیم ملی راه پیدا کنند.ضمن اینکه علی اصغر آسیابری به دلیل آسیب بری مسابقات را ادامه نداد.
در کاتای تیمی کرمان با ترکیب مهدی شجاعی، مهدی رضایی و پویا حبیبی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شود. تیم کاتای شیراز رقیب کرمانی‌ها بود که در این رقابتها غیبت داشت. در کاتای انفرادی هم امیربهادر تدین به این رقابتها اعزام می‌شود.
همچنین در رقابت‌های انتخابی رده سنی زیر ۲۱ سال علی مسکینی در وزن ۵۵- کیلوگرم، مهدی رحیمی‌نژاد در وزن ۶۰- کیلوگرم، امیرحسین سهرابی در وزن ۶۷- کیلوگرم، الیاس محمدزاده در وزن ۷۵- کیلوگرم، مهدی قراری زاده در وزن ۸۴- کیلوگرم و صالح اباذری و در وزن ۸۴+ کیلوگرم به ترکیب اصلی تیم ملی راه پیدا کردند.
رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا تیرماه سال جاری در قزاقستان برگزار خواهد شد.

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۴۰۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد

امیر اسماعیلی بوکسور جوان و خوش آتیه ارومیه‌ای مقتدرانه قهرمان بوکس جوانان آسیا در کشور قزاقستان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا در کشور قزاقستان در حال برگزاری است.

در رقابت‌های امروز امیر اسماعیلی بوکسور جوان و خوش آتیه ارومیه‌ای توانست با غلبه بر حریفان مقتدرانه عنوان قهرمانی آسیا را به دست آورد.

اسماعیلی در وزن +۹۲ که با ناک اوت کردن نماینده کشور هندوستان به فینال رسیده بود، به مصاف شهزاد پولوونوف از کشور ازبکستان رفت و توانست در سه راند پیاپی و با ضربات سهمگین خود حریف خود را از پیش رو برداشته و قهرمان جوانان آسیا شده و مدال طلا این رقابت‌ها برای تیم اعزامی کشورمان کسب کند.

به گزارش ایمنا، مسابقات بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از هشتم تا هجدهم اردیبهشت در قزاقستان در حال برگزاری است.

کد خبر 751221

دیگر خبرها

  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین 
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا