Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس شوراهای حل اختلاف استان خوزستان گفت: بزودی با تخصیص اعتبار کافی، پاداش اعضاء و کارکنان شوراهای حل اختلاف افزایش پیدا خواهد کرد. عبدالعباس زبیدی نیا معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به افزایش پاداش اعضای و کارکنان شورای حل اختلاف در سال جاری گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته از سوی مرکز امور شوراهای حل اختلاف کشور و در اجرای قانون جدید شورا، پیش بینی می‌شود وضعیت اعضای و کارکنان در سال ۹۶ و با توجه به اینکه در قانون بودجه تصویب شده است افزایش پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مرکز امور شوراهای حل اختلاف کشور تمام تلاش خود را جهت بهتر شدن وضعیت و رابطه کاری اعضاء و کارکنان که دارای شرایط هستند را بکار گرفته که با توجه به عمر باقی مانده از قانون شورای حل اختلاف مصوب سال ۱۳۹۴ و تهیه پیش نویس و جمع آوری نظریات، مشکلات و آرا شوراهای حل اختلاف توسط مرکز شاهد رفع خیلی از مشکلات و ایرادات در پیش روی اعضاء و کارکنان باشیم.
معاون قضایی رئیس دادگستری استان خوزستان خاطر نشان کرد: انتظار داریم امسال کارکنان و اعضای شورای حل اختلاف در آزمونهای استخدامی دادگستری‌ها از ظرفیت ایجاده شده در ماده ۴۰ قانون شورا به نفع خود بهره برداری و استفاده کنند.
زبیدی نیا از اجباری شدن بیمه اجتماعی کارکنان و اعضاء شورای حل اختلاف خبر داد و اظهار داشت: یکی از اقدامات خوب که بزودی اعمال خواهد شد بیمه اجباری اجتماعی اعضای و کارکنان شورای حل اختلاف و خارج شدن آنان از بیمه اختیاری است و همچنین استفاده از خدمات بیمه تکمیلی که این امتیاز دلالت بر توجه و عنایت مسئولین مرکز امور شوراهای حل اختلاف کشور برای رسیدگی به امور اعضای وکارکنان است.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۴۰۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای اعضای بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیرحسام علیرضایی رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایران برای نخستین بار در کشور موفق به اهدای اعضای یک بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی شد.

وی خاطرنشان کرد: واحد فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی دانشگاه مذکور به عنوان واحد پیشرو در امر اهدا پس از مرگ قلبی در کشور طی سه سال اخیر موفق به اهدای اعضای بیماران پس از مرگ قلبی به نیازمندان عضو شده است.

رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت افزود: به تازگی تیم فراهم آوری اعضا این دانشگاه به سرپرستی سام زراعتیان نژاد جراح قلب و عروق و عضو هیأت علمی دانشگاه موفق به فراهم آوری اعضای پیوندی از اهداکننده مبتلا به آمبولی ریه و ایست کامل قلبی شد که گیرندگان اعضا پس از دریافت عضو با شرایط عمومی خوب از بیمارستان ترخیص شدند.

وی عنوان کرد: این نوع اهدا در کشور و حتی در جهان بر اساس طبقه بندی ماستریخت بی نظیر و در صورت وجود کم نظیر است. در حال حاضر از افراد پس از مرگ مغزی (DBD) و در شرایط خاص از افراد پس از مرگ قلبی (DCD) با استفاده از فناوری‌های خاص که به آن فناوری برتر گفته می‌شود، اعضا با موفقیت به اهدا می‌رسد.

علیرضایی افزود: این روش جدید اهدا در کشور به عنوان منبع جدید تأمین اعضا می‌تواند میزان لیست بیماران در انتظار دریافت اعضا را کاهش دهد.

وی از زحمات تیم واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی ایران و همکاران پرتلاش اداره پیوند و فراهم آوری اعضا و نسوج وزارت بهداشت قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سورپرایز بزرگ کارگران با دریافت پاداش روز کارگر | کارگران اردیبهشت ۲ تا حقوق می‌گیرند
  • اهتمام به نظر همه اعضا از تنش در شوراها می‌کاهد
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • جراحی عجیب پیوند عضو برای اولین بار در کشور
  • اهدای اعضای یک بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای اعضای بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای عضو بیمار پس از ایست کامل قلبی